ehrnst Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 jeg ser preface 116i er en bil jeg kan ta meg råd til. noen som har innvendinger mot å handle en slik? de ligger til under 150k nå ser jeg. skal være bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvem modell er det du tenker på? Folk kan parkere overalt i syden Fant en bola mini haha Syntes denne var tøff Men kanskje ikke mye "mini" lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 jeg ser preface 116i er en bil jeg kan ta meg råd til.noen som har innvendinger mot å handle en slik? de ligger til under 150k nå ser jeg. skal være bruksbil Kjøp heller en 116d eller 118d. Hvorfor? Disse bilene er nedtrimmede 123d så med lett modifisering så får du ca 200hk og 450nm! En kompis av meg kjøpte for kort tid siden en 118d 2005modell, den har nå 250hk og 510nm og går som et udyr Det som trengtes var å reprogrammere hjernen og bytte noen dyser. Det jeg prøver å si er at du har større valgmuligheter og mer morro med en 1-serie diesel enn en bensin utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 ":430j6lt6]Den nye Jettaen ser fin ut ja! Med litt fete felger og senk blir den tøff! Det er nettopp denne senken fra H&R jeg har bestemt meg for. Ca 35mm er mer enn nok her i Bartebyen der fartsputene florerer Blir vel 18 eller 19 på sommeren, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Kjøp heller en 116d eller 118d. Hvorfor? Disse bilene er nedtrimmede 123d så med lett modifisering så får du ca 200hk og 450nm! En kompis av meg kjøpte for kort tid siden en 118d 2005modell, den har nå 250hk og 510nm og går som et udyr Det som trengtes var å reprogrammere hjernen og bytte noen dyser. Det jeg prøver å si er at du har større valgmuligheter og mer morro med en 1-serie diesel enn en bensin utgave Det er vel ikke helt sant. Greit det er 2liter i både 116, 118 og 120 men er da flere forskjeller en chip og dyser! Er ikke turbo f.eks forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 118d er vesentlig dyrere (eller gått 150k +). jeg trenger egentlig ikke 200hk da jeg har en annen snerten e30 116i er faktisk en 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 når du kommer opp på 120d så er turboen en annen en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg snakket om diesel om du siktet til meg ehrnst edit: takk BMWLÆRLING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hmm... Dette var nå noe jeg ble fortalt av noen BMW mekanikere som gjorde dette på bilen til en kompis Der reprogrammerte de hjernen til samme styring som i facelift 123d, byttet dyser og det var det de skulle ha gjort. Mer veit jeg ikke, 1-serie er ikke mitt felt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Syntes det hørtes grusomt "lettvint" ut å bare kjøpe seg en 118D isåfall, for så å chippe den til 250hk og 540nm. Da er det jo reine 130D som har fått seg en chip.... Nei, det tror jeg ikke mye på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Som sagt ikke vet jeg, godt mulig den har mindre, men går ekstremt bra! Dette var noe som ble funnet i Stenshagen sitt system med framgangsmåte og alt det der. Men som sagt, har bare sittet på i bilen og ikke vært innblandet i ombygginga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 men de går jo godt originalt også en 118d 143 hk er ikke akkurat dau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Det er nok ikke så enkelt å gjøre en slik opreasjon. Da ville alle kjøpt grunnmodellen for å justert den opp til toppmodell innenfor samme motorserie. Husk imidlertid at 123d har en twinturbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Begynner å lukte "tipp-hester" her... Mye mulig det er en super chip da! hvor det følger med en snurre til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 men ingen kan anbefale meg 116i altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg