VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 116i er helt ok, men er vel ikke så mye utstyr på de til den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 nei, det er det vel heller lite av. får sportsseter og multiratt da et must for min del. navi osv er fraværende hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Da har jeg kjøpt et påskeegg av en varebil for bedriften min 1.4 liter bensin (wohoo), 114000 kjørt, registerreim + service (olje, frostvæske, diverse filtere) tatt for 3000 km siden, 97 modell så omregistreringa kosta bare 1600 kr. og den ble EU-godkjent i februar 2011! Noe rust men det er bare såpass at jeg kan ta det selv når snøen forsvinner! Regner med og håper på et problemfritt bilhold i noen måneder fremover hvertfall. Eneste som er lame så langt er at sikten bak er begrenset (men det gjelder jo alle slike biler og en vanesak). Og at motoren må kjøres en 30-40 min. før den blir varm (og akkurat det kan være positiv og, da blir det mindre hard kjøring og det er bra for bensinforbruket samt girkassa). Også har jeg kun vinterdekk til den, men det er ikke så farlig heller. Får påspandere den felgkapsler og nye vindusviskere så er jeg klar Også toppet Gjensidige av med å gi meg 10% ekstra bonus, har 70% i 2. året nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 nei, det er det vel heller lite av.får sportsseter og multiratt da et must for min del. navi osv er fraværende hehe men det høres jo bra ut navi er jo veldig luksus da, og det kan man jo heller ettermontere uoriginalt. men med sportseter og multiratt høres det jo flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gratulerer med firmabil noekult! Vil nesten si at den er litt sandgult (dakargelb) og det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilken dim må man ha i 14" for å få samme rulleomkrets som 195-65-15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilken dim må man ha i 14" for å få samme rulleomkrets som 195-65-15? http://1010tires.com/tiresizecalculator.asp prøv deg frem her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilken dim må man ha i 14" for å få samme rulleomkrets som 195-65-15? http://1010tires.com/tiresizecalculator.asp prøv deg frem her se der ja, den var ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilken dim må man ha i 14" for å få samme rulleomkrets som 195-65-15? Prøv: 175/80R14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilken dim må man ha i 14" for å få samme rulleomkrets som 195-65-15? http://1010tires.com/tiresizecalculator.asp prøv deg frem her se der ja, den var ikke dum Denne er heller ikke dum http://www.1010tires.com/wheeloffsetcalculator.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gratulerer med firmabil noekult! Vil nesten si at den er litt sandgult (dakargelb) og det er Takk, visste at du kom til å kommentere fargen... Må finne lakkoden, aner du hvor jeg kan henvende meg? Noe rust som skal taes etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Lakkoden bruker da vel på de fleste biler å stå et eller annet sted på bilen.. eller kan kanskje en vw forhandler hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Å ja, stemmer. Så det på karrosseriet under panseret i BMWen, så jeg skal prøve å leite på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Vanligvis stemplet inn noen tall på en liten metallplate i motorrommet, ja. Du må kanskje finne ut hva de forskjellige tallene betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 mulig den står i bakkant av motorrom, kan også være at den er oppført i serviceboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg