Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt et påskeegg av en varebil for bedriften min :D

xn6v55mg82fxtk38zo1a.jpg

1.4 liter bensin (wohoo), 114000 kjørt, registerreim + service (olje, frostvæske, diverse filtere) tatt for 3000 km siden, 97 modell så omregistreringa kosta bare 1600 kr. og den ble EU-godkjent i februar 2011! Noe rust men det er bare såpass at jeg kan ta det selv når snøen forsvinner! Regner med og håper på et problemfritt bilhold i noen måneder fremover hvertfall.

Eneste som er lame så langt er at sikten bak er begrenset (men det gjelder jo alle slike biler og en vanesak). Og at motoren må kjøres en 30-40 min. før den blir varm (og akkurat det kan være positiv og, da blir det mindre hard kjøring og det er bra for bensinforbruket samt girkassa). Også har jeg kun vinterdekk til den, men det er ikke så farlig heller. Får påspandere den felgkapsler og nye vindusviskere så er jeg klar :)

Også toppet Gjensidige av med å gi meg 10% ekstra bonus, har 70% i 2. året nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er det vel heller lite av.

får sportsseter og multiratt da et must for min del.

navi osv er fraværende hehe

men det høres jo bra ut :) navi er jo veldig luksus da, og det kan man jo heller ettermontere uoriginalt.

men med sportseter og multiratt høres det jo flott ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med firmabil noekult! Vil nesten si at den er litt sandgult (dakargelb) og det er :applause:

Takk, visste at du kom til å kommentere fargen... :) Må finne lakkoden, aner du hvor jeg kan henvende meg? Noe rust som skal taes etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...