Spankus Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Bli trygt uppå lesja nå altså? Alltid trygt på lesja!! Finner vell ikke en plass med mere svarte spor midt på riksvegen trur jeg.. hehe
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Noen som husker det lydklippet hvor noen tulleringte Statoil i Molde og utga seg som ubåtkaptein? Har ikke hørt denne på mange år, og har lett etter denne ei god stund uten hell. Kan noen hjelpe meg? Kanskje noen sitter på lydfilen? Jeg kjenner ikke innslaget du spør om, men vedr. ubåtkapteiner er dette klippet legendarisk...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QVjUU3JO9zw Jensemann! I farta !
Zibiri Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/10/09/nyhe ... /18515569/ Drøyt..
hermanoo90 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 For dem som vil høre på litt fengende rytmisk REGGAE:
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Bli trygt uppå lesja nå altså? Alltid trygt på lesja!! Finner vell ikke en plass med mere svarte spor midt på riksvegen trur jeg.. hehe Deg jeg så på Åndalsnes i går ettermiddag? Sto på den berømte råneplassen og tok en røyk i en grønn Golf2.
Jordfræsar Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QVjUU3JO9zwJensemann! I farta ! Haha... jeg gliser godt
Kjexx Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Kommer ikke over de 19" breie porsche felgene som jørgen eller hvem det var som viste her..
CV-Erik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Morro... la om til piggdekk når jeg kjørte over fjellet Bergen-Oslo lørdag... hadde vært null problem å kjøre over på sommerdekkene i går, men tydligvis ikke mye om å gjøre før vinteren kom nei... dritt greier Fant du kompisen min? Til slutt gjorde vi det ja Han kom i flett ny passelat, hyggelig kar! Var jo først på jessheim, ble jaget av onkel blå... så denne her skedsmohallen på lillestrøm.. nok en gang var onkel blå tidlig ute og jaget bort igjen. Etter det ingierdstrand eller hva det nå heter, og igjen kom politiet og jaget bort alle! Til slutt endte det opp i rettning Ski og shell ved tusenfryd... der fikk folk stå i fred og kompisen din dukket endelig opp. Litt av en kveld, katt og mus. Og så fikk jeg prøvd hestekreftene mot en S14 nissan på E6 på vei hjem Sånn til dere i og rundt Oslo... er politiet her borte alltid like vanskelige? Var ikke oransj den Nissan'en da? Og ang Politi, så er det litt opp og ned... Men i går var dem helt ekstreme! Folk ble visst kasta vekk fra Nygårdskrysset (Shell) senere og! Der får vi alltid være... tror det er første gang Politiet har kasta vekk folk derfra.
BMW-Coupe Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 For dem som vil høre på litt fengende rytmisk REGGAE: Sånn musikk blir kun bra vis du har røyket noe først!
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 På hvilket grunnlag kan dem kaste dem bort a? om dem bare står der liksom
Kjexx Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 For dem som vil høre på litt fengende rytmisk REGGAE: Sånn musikk blir kun bra vis du har røyket noe først! Jeg røyker bare makrell og ørret..
CV-Erik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 På hvilket grunnlag kan dem kaste dem bort a? om dem bare står der liksom En som jobber på Shell der hadde ringt snuten pga en cossie dreiv å spola der tror jeg Pleier ikke å skje no selvom folk herjer i området der... Politiet hadde visst også sagt: "Hvor enn dere samles og møtes kan dere bare drite i det" Var litt morro på Skedsmohallen, når snuten ba folk om å dra hjem på "megafon" og ingen brydde seg Til slutt trua dem med å gi ut pålegg om vi ikke flytta oss. Samma sa dem på Shell og;p
Anbefalte innlegg