Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit med diskusjoner, men det er dessverre stadig frem og tilbake med Fredrik og Wicky.. Helt i orden og ha forskjellige meninger, og utføre saklige diskusjoner, men gud herre vet hvor mange sånne diskusjoner det har vært frem og tilbake.

Takk for meg.

Skrevet
Greit med diskusjoner, men det er dessverre stadig frem og tilbake med Fredrik og Wicky.. Helt i orden og ha forskjellige meninger, og utføre saklige diskusjoner, men gud herre vet hvor mange sånne diskusjoner det har vært frem og tilbake.

Takk for meg.

+1

Skrevet

Takk for meg.

+1

+2 (så lenge det er saklig og ikke ytterst interne stridigheter som diskusjonen ovenfor)

Skrevet
Strøken e30 325: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31190190

Ville heller ha kjøpt en til 20-30 og brukt 60 på den og fått den slik jeg ville, men for dem som vil ha en original urørt må dette være en drøm, dog en dyr en :P

DEN var nydelig, tenkt at det finnes slike orginale strøkene perler ennå! Prisen er høy men jeg tror den rette entusiast er villig til å legge prisforlangene på bordet, prisen er også med på å holde folk med uduglige hensikteter borte fra denne perlen

homosex...

Knapt et døgn (21 timer) med Wicky Balboa på bimmers... :roll:

"tenk på alle penga du får "

"synes jeg har sett den der i oslo også"

"artig måte å gjemme skiltene sine på"

"huff...1000kr for å selge bil på finn"

"Nei skal legge ut bmw på finn...regner med at det tar mer enn 1mnd å selge den"

"frode....du skuffer.... fra 850i til....til...i cant even say the word"

"fotball suger...haha"

"homosex"

Jeg har ikke sånn veldig i mot innlegga til Wicky, gidder liksom ikke å henge meg opp i dem! Men det er ikke mye konstruktivt som kommer fra fyren nei, blir litt som med reklame på Spotify du bare drar ut ørepluggene :wink: Synes du som moderator har god tolmodighet med fyren jeg Fredrik :)

Skrevet

Er enig selv!Mye unødvendig som blir sagt her. Men denne gangen starta ikke jeg diskusjonen :) Fredrik gikk til personangrep på meg! Og Fredrik90, Fredrik er ikke moderator!

Skrevet

Du..."///ben"... hvordan skal man få uttrykket en generell misnøye med forumet og/eller innlegg hvis man ikke skal kunne skrive et innlegg om det? Det blir bare tullball å påstå at et slikt innlegg evt. er spamming. Wicky hostet opp noe lort i mangel av et bedre svar. I hans verden er angrep det beste forsvar uansett hvor patetisk angrepet er... :lol:

Ikke noe problem og uttrykke misnøye, men det er da måte på. Side opp og side ned med duskusjoner, bare og diskutere til krampa tar dere for min del, men da kan dere ta det på PM. Ikke spamme tråder rundt om full av det :)

Skrevet

Fredrik og Wicky: Legg den ballen død.

Over til noe annet: Noen som skal på broom-messa i helga?

Tror jeg skal klare å komme meg en liten tur innom på lørdag.

Skrevet
":28niz98k]Fredrik og Wicky: Legg den ballen død.

Over til noe annet: Noen som skal på broom-messa i helga?

Tror jeg skal klare å komme meg en liten tur innom på lørdag.

Jeg vurderer det om jeg skal det :)

Skrevet

Jeg visste ikke at det var messe, så tusen takk for tipset :) Vil noen ta turen opp sammen? Sist dro jeg alene, dritt å se kule biler og ikke ha noen å diskutere med, men fikk tatt noen hundre bilder da :)

Wicky: 10.000! ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...