Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er denne Mercedesen kul i Mercedesmiljøet? Wicky, Fredrik?

Fattern henta meg i den i sta... Var noe merkelig rart i den... Når jeg satte meg inn kom det en sånn elektrisk arm opp langs sia mi med setebelte i! :lol: Tok beltet, så gikk den tilbake igjen! Første gang jeg har sett, virkelig!

20111014134522.jpg

Gikk i hvertfall greit, fin lyd.

Mercedes-Benz W124 Coupé (eller C124) er uten tvil en temmelig fin klassisk MB. Personlig liker jeg Wicky´s MB bedre (W123 Coupé), men W124 serien er såpass mye mer moderne på alle måter at det er ingen tvil om hvilken som er den beste. Dette er fine modeller uansett om den heter 230 CE eller 320 CE... state of art fra Mercedes-Benz... :)

w123 synes jeg faktisk er en mer behagelig bil å kjøre, virkelig stabile biler!

Men sett bort fra det kroner w124 høyt, selv i dag trives jeg bedre bak rattet på en 124 enn nyere normale biler :)

Skrevet

Ja får vel legge om til vinterdekka på søndagen...

316: var den vinrøde/mørkerøde jeg så i Elverum i dag ja.

Denne fronten er småfrekk ;) Er det noen som vet når forhandlerne pleier å få de inn til utstilling? Generelt sett.

attachment.php?s=c9a2216e53fc9d7563e5302692beab85&attachmentid=593197&d=1318616179

Skrevet

Jeg var i byen for å handle, og da jeg kom ut, stod det en politimann og skrev en parkeringsbot. Jeg sa til ham at det var da unødvendig, men han var nok av den sure sorten for han han skrev sannelig ut en til. Jeg ble rimelig irritert så jeg trampet i en sølepytt slik at han ble litt våt! Da gikk han rundt hele bilen og sjekket diverse mangler på den gamle Yaris-en. Ikke mindre enn 3 bøter til! Men da orket jeg ikke å krangle mer og gikk min vei. Jeg hadde jo min egen bil rett rundt hjørnet...

Hahahahahha :D

Skrevet

En 10-årig pike er på vei hjem da en fyr i en sort bil kjører opp på siden, etter å ha kjørt der litt kikker han på henne og sier "hey lille pike, vil du være med å kjøre en tur?" "NEI" sier piken og fortsetter. Bilisten kommer opp på siden av henne og sier "Du får en 50-lapp hvis du kjører en tur med meg." "NEI" svarer hun igjen og løper nedover veien. Bilisten kommer ennå en gang opp på siden av henne og sier "Ok, mitt siste bud, du får hundre kroner og en stor pose godis hvis du kjører en tur med meg." Piken stopper, glor på mannen og roper "Hør nå her pappa!, det var du som kjøpte Ford i stedet for BMW. Lev med det." :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Min datter på 6 år hyler ut hver gang hu ser en BMW, "se pappa, en BMW" :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...