Kjexx Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Fish. Har brukt 1 time i garasjen nå å skrudd fra hverandre en m50b20 topp, håper jeg får det sammen igjen.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Nye 3-serien blei meget mye bedre enn jeg hadde trodd! Dette er en bil som vi kommer til å se mye til i trafikkbildet de neste årene, og godt er det for dette var en pen bil! Men interiøret og særlig dasjbordet synes jeg lite om, mulig jeg forandrer mening når jeg får kjørt bilen! Men som E90 eier i dag så vet jeg ikke om dette er bilen for meg! Folke utgavene fra 320d/i og nedover er totalt uaktuelt, 328I virker riktig sprek med sine 245 hk men jeg kjører ikke en dyr 3-serie med kun fire sylindre under panseret! 335i kommer til å bli for dyr for meg så modellen jeg håper på er en 330 diesel med sekser! Men sånn som det ser ut nå så beholder jeg E90en en stund til(selv om den akkurat nå føles 10 år gammal) før jeg går over til en brukt F10 530XD!
Jordfræsar Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Min datter på 6 år hyler ut hver gang hu ser en BMW, "se pappa, en BMW" Sent from my iPhone using Tapatalk. Meget pedagogisk riktig barneoppdragelse. Synd man ikke kan innføre BMW pensum i skolebøkene!
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_AgR1_h_ywA Tror vi skal være glad Dave Evans fikk fyken som vokalist i AC/DC til fordel for Bon Scott!! På grensa til glamrock det der..
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Hm. Eksempelvis amazon.co.uk leverer gratis og boken koster litt under 100 pund der. Melding om frafalt interesse oversendt Amerikas Forente Stater Sjekk også amazon.com når du bestiller bøker - selv med frakt fra USA kan totalsummen ofte bli lavere.
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, genialt, fish Sånn skal min evt jente være også. Bare at faren der kjører ikke Ford Ikke akkurat sånn, vel? Sikkert greit å slippe å måtte bestikke barna med penger for å ville kjøre med deg i bilen?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Nei, men at hun, eller han, ikke vil sitte på annen bil enn BMW da..
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Nei, men at hun, eller han, ikke vil sitte på annen bil enn BMW da.. Hvis du får en datter, håper jeg det blir en hun. Liksom enklest, det. Men ja, det var liksom det jeg håpte at du mente.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, hvem vet!!! Dagens samfunn byr på samtlige overraskelser, så her er alt mulig Men ja, jeg mente om jeg får en datter (LES:hun), eller en sønn (LES:han), så skal de nok få førsteklasses opplæring i hva BMW betyr, og at det meste av annet rask ikke betyr stort
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, hvem vet!!! Dagens samfunn byr på samtlige overraskelser, så her er alt mulig Nja, men akkurat her er jeg litt enig med Rema-reklamen: Det enkleste er ofte det beste. om jeg får en datter (LES:hun), eller en sønn (LES:han), så skal de nok få førsteklasses opplæring i hva BMW betyr, og at det meste av annet rask ikke betyr stort Høres bra ut - men ikke bli for ivrig; man aner ikke hva som kan skje når barn kommer i trassalderen. Før du vet ordet av det, kan avkommet ha dratt en Opel hjem på tunet.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Arabiske land forundrer meg. Kvinnfolka er tildekket i alle ender, mens på TVkanalene deres vaser de rundt med mektig lett bekledning og reklamerer for bleikekrem (med skala som på våre tannkremstuber). Filmene de viser er forøvrig og irriterende kraftig sensurert.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Nja, men akkurat her er jeg litt enig med Rema-reklamen: Det enkleste er ofte det beste. Hehe, joda, støtter den.. Men som skipperen om bord sier: "Det er in og være homo og lesber. Dette går snart over, men lurer jaggu på hva det neste blir" Høres bra ut - men ikke bli for ivrig; man aner ikke hva som kan skje når barn kommer i trassalderen. Før du vet ordet av det, kan avkommet ha dratt en Opel hjem på tunet. Tja, om noen evt skal komme med en Opel, så må det bli en C-kadett eller en B-ascona. Kunne kaaaanskje tillatt en org Lotus Omega, men noe annet er vel så og si å kaste seg selv på dør Har klart og påvirke sønnen til en kompis på 4år, som ikke snakker om annet en BMW, og gjerne E30, så skal vel klare og påvirke mine evt egne barn også en gang i fremtiden.! Min ufødte sønn har jo allerede en rød E30, uten at han vet det stakkar
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Arabiske land forundrer meg. Kvinnfolka er tildekket i alle ender, mens på TVkanalene deres vaser de rundt med mektig lett bekledning og reklamerer for bleikekrem (med skala som på våre tannkremstuber). Uten å kommentere arabiske land spesielt: Er det ikke ironisk at når solen skinner løper vi ut og prøver å bli like brune som de som bruker masse penger på å bli like lyse som oss?!? skipperen om bord Skipperen ombord høres ut som en vis mann. Min ufødte sønn har jo allerede en rød E30, uten at han vet det stakkar Jeg tror mange barn blir født med et betydelig dårligere utgangspunkt i livet enn han.
Anbefalte innlegg