Ostnes Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Solgte e39'n jeg hadde en gang kun via sms. Han som skulle kjøpe den fikk helt panikk når jeg prøvde å ringe han i stedet for å svare på alle spørsmål via sms. Men det gikk jo..
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 "Hver eneste del er flyttet over. " Hva betyr det? Hel bil uten deler... Tror han prøve å si at det er gjort et karrosseribytte eller noe. For det var og en av tingene jeg spurte om. Det å ta spørsmål over telefon er en uting når det kommer til kjøp salg av bil. Da har du absolutt ingenting å støtte deg på om ting ikke skulle være i henhold til det som ble sagt i telefon. Har du alt skriftlig, kan man ihvertfall henvise til det som var beskrevet i e-post/sms. At han velger å ikke skrive navn, kan jo være av den årsak at mange er skeptiske til "utlendinger" og at dem som sådan kanskje får bedre respons når de ikke nevner det i annonsen. Veldig synd egentlig, for jeg sender vanligvis e-post på massevis av biler, og hvor man får god kommunikasjon, blir man som regel mere interessert i bilen.
awt Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg liker også e-post best, ikke bare på kjøp/salg av biler, men generelt. Da har man alltid en logg som viser hva som er blitt skrevet.
Ostnes Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Joda, e-post og sms er greit. Men du vil jo gjerne vite hva slags person du skal selge til. Han fikk alt skriftlig på e-post, samt kvitteringer på alle reperasjoner jeg hadde på bilen. Han henta ikke bilen selv, men fikk en bekjent til å gjøre det. Til og med da måtte det gå på sms.
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 GOD PRIS eller SVINDEL? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31242860 Jeg lukter svindel.... Edit: står ''selger'' i navnet, står forhjulsdrift istedenfor bakhjulsdrift, og det er en 1997 modell , ikke 1998 slik det står i annonsen. lukter som sakt svindel, hva synes dere? Vedkommende er også utenlands, med tanke på hva han skriver under bildene sine: masse skrive feil ...
noekult Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 90-talls Accord med hjul (dekk/felg) knekt av forstillinga lager trafikkaos på Carl Berner Rareste jeg har sett Stakkars eier, stod på siden og så fortvilt ut pga. kaoset han har satt i stand... Er jo tross alt Norges mest trafikkerte kryss. Da jeg hadde Mercedes E300 Diesel klarte jeg noe av det samme. Midt i rushen daua batteriet helt. Fikk ikke satt på nødlys engang. Folk måtte forbikjøre i fila man vanligvis ligger for å kjøre til venstre for og folk banna og skrek liksom. Kom opp med bra løsning da, siden vi lå i oppoverbakke så dytta vi bilen nedover og over på fortau, så folk kunne bruke fila igjen. Ikke moro. Føler synd på fyren ass.
316 Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Har begynt å se på Prison Break igjen. Har aldri sett ferdig hele. Begynte på starten nå... Det er seriøst en bra serie
noekult Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Har begynt å se på Prison Break igjen. Har aldri sett ferdig hele. Begynte på starten nå... Det er seriøst en bra serie Den blir ekstremt oppblåst. Serieskaperen sa jo at den egentlig bare skulle vare i 2 sesonger. Men at han ble presset av produksjonsselskapet til å lage mange fler. Så den blir skikkelig utvanna, da.
Skaar Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Prison Break har en fantastisk førstesesong, men derifra går det egentlig bare nedover. Ganske tydelig at skaperne ble presset til å vanne ut konseptet. Om noen har sett Breaking Bad, så synest jeg den går motsatt vei. Sesong en var helt ok, men sesong 4 (akkurat ferdig) er helt fantastisk
awt Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Den blir litt kjedelig utover sesong fire, med unntak av de to siste "episodene" (er vel egentligt en film), de er noe av de bedre episodene i hele serien.
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Har begynt å se på Prison Break igjen. Har aldri sett ferdig hele. Begynte på starten nå... Det er seriøst en bra serie Har tenkt på å gjøre det samme, dog at jeg faktisk har sett alt!
Anbefalte innlegg