Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ener er lekkert, vurderer det jeg og :)!

har kommet en hvit her i byen nå! Forferdelig vakker!

Sikkert den jeg møter så og si hver dag når jeg kjører mot Elverum. Tøff den!

Skrevet
Ener er lekkert, vurderer det jeg og :)!

har kommet en hvit her i byen nå! Forferdelig vakker!

Sikkert den jeg møter så og si hver dag når jeg kjører mot Elverum. Tøff den!

Vakker bil ja. Er en m sport tror jeg! Er vel en mann også ut fra kjøringa ;)

Skrevet

Ville folket vært skeptisk til en E46 med høy km-stand, full historikk og servicehefte? 99/00-mod kjørt ca 250 tkm...

Skrevet
Så lenge alt er på stell og den har vært uten store feil og problemer gjennom årene så nei :)

Det er just det. Den har vært gjennom endel og det foreligger kvitteringer på xx antall tusenlapper de siste par årene.

Skrevet

Er vel egentlig greit at det har dukket opp flere feil som har blitt utbedret spør du meg. Mange av disse feilene er sikkert vanlige... Så de dukker opp før eller senere, nå er de jo utbedret.

Skrevet

Om det bare er slitedeler og lignende er det gjerne bare greit at forrige eier har fått omfattende utgifter. Men om det ligger mye feilsøk, elektriske feil osv. i det blir jeg ganske skeptisk. BMW er etter egen erfaring ikke det billigste å holde på veien og jeg frykter en mandagsbil..

Skrevet

Nettopp det jeg hadde i tankene, har den først hatt mye feil så skal du ikke så bortifra at det dukker opp nye.

Sjekk historikken og hva slags reparasjoner som har vært utført ;)

Skrevet
Er det bare jeg som har gått glipp av hvorfor bildeopplastninga ikke funker på bimmers? :)

Men over til det jeg lurte på, vet noen hvordan felger dette er?

IMG_1252.jpg

Jeg kunne få de og 4 brukte vinterdekk til 200kr..ikke noen upris akkurat, selv om de er "litt" kantkjørte :P

Ser mest ut som en E46 M3 felg ja, iallfall ikke noe som har stått på E39 M5! M5 felgene til E39 hadde jeg på min 520, dog replika da :wink:

Jeg får forøvrig heller ikke lasta opp bilder, hele opplastingsfeltet er erstattet med "Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...