Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 I dag har jeg faktisk sett 10 havørner!Fant noen å ta ut sinne på i dag, det trengte jeg! Du "kjenner" vel han, Jørgen Lie! 10 havørner er jo omtrent dagligdags Haha, type du Mads Mja, har gått på skole sammen med krapylet i en del år, og hatt faren hans som lærer i 4-5år, så ja, kjenner vel til kroppen ja.. Desverre!!!
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Ja, i noen deler av Norge... Du vet hvorfor jeg var sint... Vel, han endte med å blokke meg på facebook etter at jeg linket til et bilde og spurte om han kjente igjen bilen. Så jeg antar at han kjente den igjen.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Hvorfor du var sint? Noe jeg ikke har fått med meg? Eller snakker vi om noen andre enn "Hefner" ?
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Hvorfor du var sint? Noe jeg ikke har fått med meg? Eller snakker vi om noen andre enn "Hefner" ? Ehehe, skjedde noe i går kveld! Men det endte jo bra!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Åja, det du mente ja Men var det hefner som fikk gjennomgå, eller missforsto jeg fullstendig nå?
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=2&id=104 Det er ingenting som å moppe gulvet grundig mens du saumfarer kroker og kriker med lupebriller iført en spesialdesignet pushup-bh og ikke minst snakker med den natur troe hubrougla!!! Edit: http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=5&id=2603 :lol:
Jordfræsar Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Åja, det du mente ja Men var det hefner som fikk gjennomgå, eller missforsto jeg fullstendig nå? Han lille wannabe duden som rappa bimmern den gangen? Wicky linka bildet til i går ellernoe?
Jordfræsar Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Haha! Type. En slik person man kan kalle windowlicker!
[space] Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Satt og regnet på bil i sta. F.eks. en grei familiebil som en Porsche Cayenne S til 450.000. Med dagens økonomi funker det faktisk greit. Ikke avskrekkende forsikring heller. (22.000 i året) Kommer totalt ut ca 4000 dyrere i måneden enn jeg har i bilutgifter i dag, som egentlig er helt minimale. Likevel lar jeg fornuften råde og avventer til barna har begynt og gått et år i barnehage før jeg gjør noe med bilparken. Føler ikke jeg har full kontroll over økonomien før de utgiftene er på plass i regnskapet. Og EGENTLIG vil jeg jo ha er jo en sportsbil som bil nr. 2. F.eks. en 944 Turbo, eller noe annet, til moro og banekjøring kunne jeg jo kjøpt nå uten å ta opp lån, men da forsvinner jo pengene jeg kan spare til en fetere bil om noen år. Hater å være så fornuftig noen ganger... (Løsningen er å komme over en del penger sånn plutselig...)
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 ":3210zjmv]Satt og regnet på bil i sta. F.eks. en grei familiebil som en Porsche Cayenne S til 450.000. Med dagens økonomi funker det faktisk greit. Ikke avskrekkende forsikring heller. (22.000 i året) Kommer totalt ut ca 4000 dyrere i måneden enn jeg har i bilutgifter i dag, som egentlig er helt minimale.Likevel lar jeg fornuften råde og avventer til barna har begynt og gått et år i barnehage før jeg gjør noe med bilparken. Føler ikke jeg har full kontroll over økonomien før de utgiftene er på plass i regnskapet. Og EGENTLIG vil jeg jo ha er jo en sportsbil som bil nr. 2. F.eks. en 944 Turbo, eller noe annet, til moro og banekjøring kunne jeg jo kjøpt nå uten å ta opp lån, men da forsvinner jo pengene jeg kan spare til en fetere bil om noen år. Hater å være så fornuftig noen ganger... (Løsningen er å komme over en del penger sånn plutselig...) Kjenner til problemet. Ikke akkuratt med unger, men berta og jeg har nettopp kjøpt hus så vi har en løpende kostnad der di nærmeste årene. hehe Sitter å ser på 944 på finn rett som det er å tenker at det hadde gjort seg med ett slikt banebil prosjekt stående i garasjen Dessverre så må di pengene puttes i oppussing hehe
[space] Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 hehe, 4000 er uten bensin Med tanke på at touranen bruker mellom 0,43 og 0,5/mil med mitt kjøremønster og jeg kjører ca 12.000 i året vil vel de utgiftene også eskalere noe. En kamerat av en kollega byttet akkurat sin Cayenne Turbo i en ny Cayenne Diesel fordi han aldri klarte å få den under 3,5 liter på mila når han kjørte til hytta på Hafjell... Tror 944 er en killer banebil Problemet med en bil nr.2 er også at jeg betaler 1800,-/mnd for garasjeplass til den bilen jeg allerede har. Vil ikke ut med 1800,- til...
Anbefalte innlegg