Jordfræsar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Mor har bakt gitt, smaksprøve før man fortsetter og sparkle, fuge og male nye vinduer på huset Ja man trenger mye energi når man er ute å går!
Zibiri Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Haha, litt sant da.. er egentlig ikke noen stor spiser men damn, ho mekka boller, kanelboller og skolebrød så måtte jo smake en av hver da gitt...eller hadde vell forsåvidt ikke noe valg tror jeg? xD
SofaKingFresh Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31402468 Far skal selge bilen sin. Vis til alle kjente og bekjente som er på leit etter fin E61 med en goood del utstyr! Edit: Ser nå at han har lagt til fler bilder og. Ser blandt annet min bil i garasjen, og den rutete shortsen jeg hadde på meg når jeg tok bilde inni bilen hans
Jordfræsar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31402468Far skal selge bilen sin. Vis til alle kjente og bekjente som er på leit etter fin E61 med en goood del utstyr! Edit: Ser nå at han har lagt til fler bilder og. Ser blandt annet min bil i garasjen, og den rutete shortsen jeg hadde på meg når jeg tok bilde inni bilen hans Hva faller valget til far på nå da?
SofaKingFresh Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Han har kjøpt seg VW Amarok! Måtte ha en pickup, i tillegg til Golfen du ser i bakgrunnen av E61'en i annonsen. Ikke lett for enhver bil å komme seg opp til hytta, med den grusomme veien som er opp der. Derfor ble valget da en ganske bøs Amarok. Brun av farge, med masse dilldall på. Haha
Jordfræsar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Kjekt å ha når han må taue bilen din med alt motortullet du har! Men må si det var litt av en overgang fra E61 til Amarok. Har du prøvd å fylle opp kaffekoppen din slik som i reklamen?
SofaKingFresh Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Haha, bilen min skal komme ut for salg den og, bare gjøre et par ting med den sånn at jeg blir fornøyd Har ikke prøvd det enda nei Får bilen om 2-3 uker, og spørs om jeg idet hele tatt tørr å prøve med kaffe som han på reklamen. Han har sikkert øvd MASSE Kan prøve med litt Imsdal! Minn meg på det, så skal jeg få prøvd når vi får bilen
Jordfræsar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Ja visst faen! Men hva slags bil ender du opp med?
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Misforstå meg rett, jeg har lyst på Alpina B12, mere enn noe annet faktisk, men det å kjøpe en modell, kun fordi det er den eneste som er til salgs har jeg gjort før, og det kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Da sitter man bare igjen med en bil man ikke er helt fornøyd med. Da ville jeg heller ringt Tollvesnet og spurt om "gjeldende bruktpris" for en B12 vil bli basert på den som er til salgs pr. i dag, slik at man på den måten kan importere en tilsvarende bil som samsvarer mere med det man faktisk ønsker av utstyr og fargekombinasjoner, uten at man må betale 330 000,- i engangsavgift. Hehehe... du har åpenbart mer erfaring i dette gamet enn jeg har... og jeg tviler ikke på at din konklusjon er korrekt. Jeg tror også at en E38 B12... uansett motorstørrelse evt. blir en veldig dyrkjøpt glede/erfaring, men du verden så morsomt det hadde vært å ta en slik bil på langtur nedover kontinentet. Med nesten 400 HK, 560 Nm og en topphastighet på rundt 290 Km/t er man uansett blandt de hurtigste på Autobahn... og det er ikke så dårlig for en bil som er ca. 15 år gammel. I Das Fatherland blir en stor Alpina betraktet som den M7 modellen BMW mangler og slikt gir streetcred så det holder...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Ja visst faen! Men hva slags bil ender du opp med? Vanskelig å si hva jeg ender opp med. Mest sannsynlig en eller annen VAG, eller en 1 serie 3-dørs kombi shit. Kikka litt på en 120D i Hønefoss. Var fin! Lå ute til 299 000 mener jeg. Orker ikke finne frem nå Sølvgrå med fine 19" osv osv. Lurer på om jeg skal høre med dem ang. innbytte. Amarok er tøffe de, spesielt med litt ekstra Veldig lik den vi har handla. Dog, vi har ikke de hjula, og tviler på han skal ha noe sånt Men, det er den nye brunfargen til VW, som de har fått til meget bra. Og, ikke den bøyla foran. Men, bøyla bak, med ekstra lys på, det skal det bli på den. Og jeg mener det blir tonede ruter helt frem osv.
M|Fjeld Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Da var e21'n prøvekjørt Nr2 Liker!!! Til salgs folkens! Løp og kjøp
Jordfræsar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Ja visst faen! Men hva slags bil ender du opp med? Vanskelig å si hva jeg ender opp med. Mest sannsynlig en eller annen VAG, eller en 1 serie 3-dørs kombi shit. Kikka litt på en 120D i Hønefoss. Var fin! Lå ute til 299 000 mener jeg. Orker ikke finne frem nå Sølvgrå med fine 19" osv osv. Lurer på om jeg skal høre med dem ang. innbytte. Amarok er tøffe de, spesielt med litt ekstra Veldig lik den vi har handla. Dog, vi har ikke de hjula, og tviler på han skal ha noe sånt Men, det er den nye brunfargen til VW, som de har fått til meget bra. Og, ikke den bøyla foran. Men, bøyla bak, med ekstra lys på, det skal det bli på den. Og jeg mener det blir tonede ruter helt frem osv. Ser den! Kunne tenkt å prøve en annen selv. Alfa kanskje! Guilietta eller hva den nå heter.
Anbefalte innlegg