StianA Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 God Morgen godtfolk, i dag bærer det avgårde på 2 jobb intervjuer huff jeg gruer meg
knut_olestad Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10015250 Enkelte er så dum at de fortjener det de får.. Lykke til Stian
Jordfræsar Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10015250Enkelte er så dum at de fortjener det de får.. Lykke til Stian Hvordan klarer han i det hele tatt å tjene over 14 mill... men må si at kameraten hans er like "klok" som faktisk låner et større beløp til han!
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 folk har for mye penger og for lite IQ....
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Fant et nøkkelknippe da jeg var ute igår. Prøvde å legge det ut på torget på finn, men ble avvist. Er det noen annet måte å finne eieren på bortsett fra å levere til politiet?
hermanoo90 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Fant et nøkkelknippe da jeg var ute igår. Prøvde å legge det ut på torget på finn, men ble avvist. Er det noen annet måte å finne eieren på bortsett fra å levere til politiet? Prøve alle husene i nabolaget og se om nøkkelen passer inn Neida, hmm Politiet er greit å kontakte, samt hvis det er noe ``serienr`` eller slikt så kan det kanskje gå ann å spore det opp, men veit ikke noe om det, bare et guess
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Fant de på veien faktisk i en bussholdeplass, et litt sentralt sted, så er stor sannsynlighet for at personen ikke bor i området Går jo an å sette opp lapp på den bussholdeplassen faktisk.. Men politiet gidder jeg ikke.. Kan jeg like gjerne kaste dem å vite sikkert at ingen misbruker nøklene, er god nok gjerning å sørge for at ingen får misbrukt de.
VegarVS Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 da blir det nye bil forhåpentligvis denna uka
Fredrik Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 folk har for mye penger og for lite IQ.... Det er allikevel nest best av fire mulige scenarier. Best er det å ha både penger og IQ. Litt trist er det å ha IQ, men ingen penger. Nesten for jævlig må det være hvis man hverken har IQ eller penger... Uten at jeg vet konkret hvordan Nigeriasvindlerne går frem i forskjellige tilfeller er jeg rimelig sikker på at metodene er mer sofistikerte og utspekkulerte enn vi liker å tro. Det er virkelig mange som går på limpinnen og selv om noen av disse later til å være temmelig naive gjelder dette ikke for alle. Selv rimelig oppegående mennesker blir lurt når grådighet eller desperasjon tar over.
Jordfræsar Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 da blir det nye bil forhåpentligvis denna uka Og hva endte du opp med denne gangen? grattis sådan!
Anbefalte innlegg