Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant et nøkkelknippe da jeg var ute igår. Prøvde å legge det ut på torget på finn, men ble avvist. Er det noen annet måte å finne eieren på bortsett fra å levere til politiet?

Skrevet
Fant et nøkkelknippe da jeg var ute igår. Prøvde å legge det ut på torget på finn, men ble avvist. Er det noen annet måte å finne eieren på bortsett fra å levere til politiet?

Prøve alle husene i nabolaget og se om nøkkelen passer inn :lol:

Neida, hmm Politiet er greit å kontakte, samt hvis det er noe ``serienr`` eller slikt så kan det kanskje gå ann å spore det opp, men veit ikke noe om det, bare et guess :P

Skrevet

Fant de på veien faktisk i en bussholdeplass, et litt sentralt sted, så er stor sannsynlighet for at personen ikke bor i området :P Går jo an å sette opp lapp på den bussholdeplassen faktisk.. Men politiet gidder jeg ikke.. Kan jeg like gjerne kaste dem å vite sikkert at ingen misbruker nøklene, er god nok gjerning å sørge for at ingen får misbrukt de.

Skrevet
folk har for mye penger og for lite IQ....

Det er allikevel nest best av fire mulige scenarier. Best er det å ha både penger og IQ. Litt trist er det å ha IQ, men ingen penger. Nesten for jævlig må det være hvis man hverken har IQ eller penger... :wink:

Uten at jeg vet konkret hvordan Nigeriasvindlerne går frem i forskjellige tilfeller er jeg rimelig sikker på at metodene er mer sofistikerte og utspekkulerte enn vi liker å tro. Det er virkelig mange som går på limpinnen og selv om noen av disse later til å være temmelig naive gjelder dette ikke for alle. Selv rimelig oppegående mennesker blir lurt når grådighet eller desperasjon tar over.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...