Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sykt!

Haha. Tror ikke jeg var veldig langt unna den rekorden etter å ha stått i 4 timer, helt frammerst, midt i folkemøljet på Helloween-konsert. Uten en dråpe fuktighet!

Vet ikke hvor langt tid jeg brukte på de 3 første halvliterne, men det var ikke mye! :P

18_668392736.jpg

18_-1016081603.jpg

IKKJEEE BRAAA! :!:

Hadde de vært montert riktig hadde de vært mye finere! ;)

Skrevet
ser ikke at jeg får a-m one på megafabrikker...egen kanal?

Lasta ned :)

Sjekk blant de siste 3 sidene på den "mannfolk med ben i nesa" tråden, skal være link til YouTube med samme program (delt i 3 deler).

Så langt det beste Megafactories programmet jeg har sett!

Skrevet
De felgene skulle du hatt på E28'n din noekult! ;)

Er de ikke montert riktig?

Senteret skal vel aller helst monteres "bak" eller hvordan man skal si det :P

Skrevet
100k for å fikse en 1.8T?? Får jo brukte motorer med lav km for under 20k..

Hvorfor høres du overrasket ut over hundretusenkronersanslaget? ;)

Hva koster egentlig en fabrikkoverhalt byttemotor fra Audi - 35-40.000 kroner?

Legg så til 40 arbeidstimer à kroner 1.000.

Så har vi utgifter til ny termostat, clutch og svinghjul som Audiverkstedet helt sikkert mener bør byttes når man først har satt i gang.

Til slutt runder vi av med 25% moms til onkel jens og tante kristin.

Jupp, 100.000 er ikke akkurat overraskende. :|

Skrevet

Hmm.. Trodde de enten lå foran eller bak jeg. :P Blir jo ei bra sprekk mellom kantene da, når senteret er i mellom?

På mitoene mine ligger sentret utom, og på hartge'ene ligger det bak. :P

Skrevet
Jeg vet, derfor så handla jeg et "brukt" Nikon d300s i stedet..! ;) Hadde vært brukt i politiet (i Stavanger), så var kun tatt 3304 eksponeringer :)

Hmm, ikke dårlig valg; utmerket byggekvalitet, prismesøker som for alvor vil vise hvor dårlige søkerne i rimeligere speilreflekser er - for ikke å snakke om at du aldri kan tenke deg å være uten et kamera som har plass til to minnekort samtidig igjen. ;)

Politiet er forresten forpliktet til å bytte ut kameraene sine før de når 5000 eksponeringer, for å unngå psykiske senskader pga. alle åstedene og de døde menneskene som kameraet blir tvunget til å se på alt fra ung alder.

Lurer på hvor mange døde ditt kamera har sett. :shock:

Når det er sagt: Lånte et nytt d7000 her i sommer, der jeg monterte den random 18-55mm optiken som var med på d3000-kit`et.. Ble nok en del skarpere ja.

Ja, jeg hadde jo drøyd det en stund nå, siden Nikon kom med noen lanseringer er for en mnd`s tid tilbake. Men da kom det ingen store nyheter.

For min del sto det nå mellom d7000 eller d300s om jeg skulle kjøpe nytt hus, eller d700 om jeg evt handlet brukt. Men, siden jeg kom over det brukte d300s fra forhandler, og såpass lite brukt, så tok jeg sjansen der, så har jeg mere og legge i optik i stedet :)

Jag tror att man i Sverige ofta kallar optiken för linsor.

Men bra optikk er viktig - absolutt ingen tvil. :)

Skrevet
De felgene skulle du hatt på E28'n din noekult! ;)

Liker felgene mine jeg :) Men tenker faktisk på høydejusterbart senkesett... Begge demperne foran må byttes og begge fjæra bak, lurer på å ikke legge i litt mer penger og få litt senk.

I morgen skal jeg legge om til vinterdekk, bare for å ha gjort det, det blir trist. Har plastikkapsler som ikke er originale... Sukk... Så om noen her har 14" BMW-kapsler å selge så si fra :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...