VegarVS Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Sorry, men da vinner nok jeg lett bare å gi opp! Og mitt var gratis hehe, blir spennende å se ;P
StianA Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Jepp det skal jeg, får bare håpe kostyma mi kommer i dag eller i morgen hvis ikke er jeg screwed var på Mye Moro forrige helj! var mye kult! handla for 1200 kr haha.. jaja, skal det være så skal det være blir det Bimmers konkurranse med beste kostyme på mandagen da eller?? Trur jeg taper da hvis du har handla kostyme for 1200 mitt kosta 200 på ebay hehe, da så hehe! Men hva i alle dager skal du kle deg ut som da siden du har kostyme til 1200 kr? Forresten Grattis med ny bil
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Sorry, men da vinner nok jeg lett bare å gi opp! Og mitt var gratis hehe, blir spennende å se ;P \:D/
noekult Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 M fjeld: Nesten lik farge som min jo. Dem kler gråfargen (:
VegarVS Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 takk takk nei, det blei et zombie pirat kostyme! men til 1200 blei det litt ekstra ting og tank da takker !! ;D
spruddel Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 M fjeld: Nesten lik farge som min jo. Dem kler gråfargen (: Er samme gråfarge som det du har tror jeg, kler fargen veldig bra ja Så nå blir det å selge e30'n og kjøpe seg e28
Robkill Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever Nei og nei.... Det kunne jeg fortalt deg! ( Aldri gjort det selv... )
flobben Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever ehhh... de fleste klarer vel å se at det er forskjellig lengde på boltene? Det er jo ganske enkelt å måle hvis øyemålet skulle være så dårlig. Og det er mange biler som må ha forskjellige bolter på sommer og vinter selv om det kjører alu. Det kommer ann på oppbyggningen av felgen.
Robkill Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever ehhh... de fleste klarer vel å se at det er forskjellig lengde på boltene? Det er jo ganske enkelt å måle hvis øyemålet skulle være så dårlig. Og det er mange biler som må ha forskjellige bolter på sommer og vinter selv om det kjører alu. Det kommer ann på oppbyggningen av felgen. Veldig lett å se, men like lett og overse i all hast
spruddel Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Var på vei til å ringe deg Robert, men måtte få bilen kjørbar før skolen, så slang på sommerhjula igjen... BMW-en er mye lettere.. Et sett med bolter som man ikke får av uten litt "spesialverktøy" til sommerhjula og et sett med bolter til vinterhjulene, og der har jeg system. Vet at det er forskjellige bolter på alu og stål, men visste ikke at lengden var forskjellig.. Men jeg ser jo også selv at avstanden på stålfelgene er mindre, så en lengre del av bolten går inn, men faen da, lag litt plass så det funker selv om bolten er 5 mm for lang da Flobben: Ja, er lett å se at det er forskjellig lengde. Men jeg hadde 1 kort bolt og 20 lange og jeg var nesten sikker på at det var de boltene som satt på vinterdekkene da jeg kjøpte bilen. Så da trodde jeg den korte var feil. Aldri gjort noe feil før du eller?
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Husk at mercedes har forskjellige fjærer og fjærputer avhengig av om du har den store eller lille stereoen..skinn eller velour... så... jah
spruddel Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Var det ordet sært som stod skrevet skjult mellom "linjene"?
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Skal også på party i mårra... Håper jeg ikke blir tatt for å være Breivik! Skal ha politilue, pilotbriller, svart genser og ukse med gaffatape her og der. Billig kostyme!
Anbefalte innlegg