Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har ikke lest i denne tråden på noen dager, så jeg beklager om det er repost, men jeg vil absolutt anbefale å se
. :)

Hahaha! Jækla tulling, skulle ønske jeg kom ut for en sånn en gang! Fy søren å han skulle fått høre hva jeg mener om sånn idiotsykling i veibanen på smale veier! Glemmer ikke fattern blei så forbanna at han stoppa syklisten og kjefta han ut til han begynnte å grine :applause:

Vet det er veldig barnslig men det kan hende jeg spyler ruta i det jeg kjører forbi syklister, men bare hvis de irriterer meg og det er sjeldent!

Yes man! på TVN. Morsom film egentlig ;)

Så den, gøyal film! :) Han kjører jo en flott E30 325 i filmen, og ikke blir den ødelagt heller bare går tom for bensin :wink:

Skrevet
Da drar jeg snart og henter to små pusebarn! Blir artig.

Alltid morsomt med katter :) har 3 selv :P

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Skrevet
Da drar jeg snart og henter to små pusebarn! Blir artig.

:D Har selv en katt på 11.5 år. Han er et fullverdig famliemedlem, og man kan vel kanskje påstå at vi har et unaturlig nært forhold til han :P

Skrevet

Da var de på plass! Hadde lyst på den grå første gang jeg så de, så ble en tiger med på "kjøpet". Disse to gikk frivillig inn i buret og la seg til å sove da vi hentet de! Så det passet perfekt... Rotet rundt i leiligheten en halvtime, så fant de sin plass!

375797_10150894064660183_772360182_21374416_1134341439_n.jpg

Tok ikke lange tia!

301918_10150887604755346_745525345_20891873_1067443586_n.jpg

Skrevet

Store bensinprisforskjeller i Oslo i dag... Shell ville ha 13.44 for litern, Statoil (på Alexander Kiellands plass i Oslo) ville ha 12.43 - for 95 Blyfri... Ikke rart det ble kø :P Blir jo nesten en 50 lapp å spare ved full tank... :)

Og Google og internett og smarttelefoner er så GENIALT! Leste at jeg skulle ha 2.0 bar lufttrykk i dekka og måleren min har kun PSI-visning. Gå på Google på telefonen, taste inn "2 bar in psi" og få svar (29 PSI) - liker fremtiden ass :)

Nå skal jeg begynne på Boardwalk Empire! Håper den er bra...

316: Fy faen, der har du hjerteknusere :D

Skrevet

Da var bilen solgt. Tror det var tidenes letteste bilsalg. Spurte om det var noe han ville se på, svaret var: "Nei, vil helst ikke se noe mer jeg". Skulle kjøre 8 timer hjem, så er vel hjemme i 2 tiden i natt, viktigste var å komme seg fortest mulig avgårde. Prøvekjørte ikke engang, bare satt på med meg fra Oslo S til Helsfyr.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...