Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, takk... Jeg vet jo det, var derfor jeg skrev det på den måten... 242 GT er en nydelig bil, lurer på om det er igjen et eneste bra eks av den nå.

Kompis av sjefen har resturert en, rimelig strøken.

Lakket under, alt originalt osv, osv.

Reklame for firmaet jeg jobber i under på bensintanken :lol:

4e54f5a1f1d05.jpg

Skrevet

Tror det er brann på lerkendal i kveld ;) Gratulerer Molde med seriegullet, endelig!! Men det måtte jo en Kristiansunder til da ;)

Skrevet

Er vel konseptet til nyeste Mazda 6 det der?

Den blir garantert ultrakjip når den kommer ut. Typisk kult konsept, med elendig ferdig resultat.

Er det forresten noen bildetråd fra Oslo Motor Show her noe sted?

Skrevet

Ja, og hvor kul er den der med 16" standardfelger, 5 cm høyere, gråe stoffseter og slarkete og knirkete interiør?

Skrevet
Synd isåfall om det blir tilfellet.

Det er og synd at "Flaggskipet" sikkert får en 2.2l med 160hk og FWD..

Joda, sant nok det. Blir jo nye motorer nå, "flaggskipet" til forrige generasjon var vel 2.2D med 185hk om jeg husker riktig, men første generasjon ble jo tuklet med av Mazdaspeed og hadde 2.3t med over 270hk og 4wd.

Broom.no skriver også at konseptet mest sannsynlig vil beholdes til produksjon, utenom interiøret.

Mazda har jo også noen spenstige design den dag i dag, og det er synd dagens 6er ikke selger bedre.

Syns den ser bedre ut enn Mondeo og Avensis.

Skrevet
":2r2pw7n5]Ja, og hvor kul er den der med 16" standardfelger, 5 cm høyere, gråe stoffseter og slarkete og knirkete interiør?

Omtrent like kul som en standard e90 316 med stoffseter, original felger og standard understell? :mrgreen:

Skrevet

Joda, sant nok det. Blir jo nye motorer nå, "flaggskipet" til forrige generasjon var vel 2.2D med 185hk om jeg husker riktig, men første generasjon ble jo tuklet med av Mazdaspeed og hadde 2.3t med over 270hk og 4wd.

2.3t og 4wd er ikke så ille da, men slikt får man vel ikke se her i landet?

Skrevet

2.3t og 4wd er ikke så ille da, men slikt får man vel ikke se her i landet?

Nei, avgiftene tok livet av den. Vet det ble importert en eller to, men hvor mange vil betale opp mot enn million for en Mazda 6, kontra en hvilken som helst million-BMW? :wink:

Skrevet
":1cum4v22]Ja, og hvor kul er den der med 16" standardfelger, 5 cm høyere, gråe stoffseter og slarkete og knirkete interiør?

Omtrent like kul som en standard e90 316 med stoffseter, original felger og standard understell? :mrgreen:

Jepp. Ikke mye å skryte av mao...

Skrevet
":1mv6rovm]
":1mv6rovm]Ja, og hvor kul er den der med 16" standardfelger, 5 cm høyere, gråe stoffseter og slarkete og knirkete interiør?

Jepp. Ikke mye å skryte av mao...

Men hvis bilen ser omtrent slik ut, så skal det jo bare noen senkefjærer og 18/19" felger til, så har du virkelig snasen bil.

Skrevet
Ja, og hvor kul er den der

Men hvis bilen ser omtrent slik ut, så skal det jo bare noen senkefjærer og 18/19" felger til, så har du virkelig snasen bil.

Og 2 liter motor til... Vet du hvor dårlig 316 går? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...