Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, ett spørsmål..

Skal montere justerbart senkesett på E46'n snart, og trenger derfor nye lenkearmer..

Følger ikke med i settet, og jeg lurte litt på om dette er relativt universalt? Kan jeg ta fra en annen bil som er kortere? Eller MÅ det være til E46, av en kortere type?

Skrevet

Hjem til meg! :) Laurdag kl. 18!!

Skal prøve å ordne barnepass, så kommer jeg nok ned en tur :beer:

Åpent for bimmersfolk også? ^^

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Skrevet

Hjem til meg! :) Laurdag kl. 18!!

Skal prøve å ordne barnepass, så kommer jeg nok ned en tur :beer:

Åpent for bimmersfolk også? ^^

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Ja, jøss! :P

Fant noen Cerwin DC-12 som da er klare for plaging 8)

Skrevet
Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran :P Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten :) Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever :)

Jeg gjorde AKKURAT det samme på høyre bakhjul på min merce w210 ifjor.... brekkgreiene der er alt for nærme boltene, så jeg ødela alt der, og måtte kjøpe nytt og montere på, i år brukte jeg kortere bolter på det ene hjulet !

Ja det er det få som vet om! Men husk at boltene minimum bør dreies 5 hele ganger for at det skal sitte:)

alufelger er mye tykkere rundt bolthullene fordi det ikke er like solid metall, så de trenger derfor lengre bolter..

Der har jeg hørt at de må dreies minst 8 ganger for å sitte?

Skrevet

Dårlig annonse men er bilen hel så er ikke prisen noe og lure på :)

jo, det er jo en av de daueste 316i som er laget :P

kjekk kånebil da ;)

Skrevet

Det der er bortimot det kuleste jeg har sett.

Kanskje ikke så "classy", men hælvete for noen lugger den står på. :lol:

Det var Lamborghini Countach som startet denne trenden. Det sies at Lamborghini ønsket bredest mulig dekk for mest mulig showeffekt og at Marcello Gandini hos Bertone derfor designet bilen rundt dekkene. Bakdekk med dimensjonen 345/35-15 må jo sies å være litt spesielt idag... :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...