Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb :)

Hva heter de grønne og røde "servicelyspærene" man finner under speedometeret, på engelsk? Prøver å google litt for å lese om hva de forskjellige varslene betyr, men kommer ikke på akkurat hva jeg skal google etter :/ På min bil dukker et grønt og et rødt opp av og til, og forsvinner fort igjen. Litt frustrerende når det ikke virker slik det skal.

De kalles for SI-lights, eller service indicator lights.

Hvis de kommer og går, er det gjerne SI-batteriet som må byttes.

Skrevet
Da har jeg fått meg ny "drømme" jobb :D

Gratulerer :) hvorhen da? :)

Forlater jobben Arendal og begynner i Porsgrunn :)

åjaaa :) du jobba i arendal ja! lykke til :)

Skrevet
Sa dere ja til tilbudet?

seff.... :)

Sykt ass. Lurer på hva slags spesiell kjøleskap han har, må jo være el-butikker i området hans og...

Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb :)

Hva heter de grønne og røde "servicelyspærene" man finner under speedometeret, på engelsk? Prøver å google litt for å lese om hva de forskjellige varslene betyr, men kommer ikke på akkurat hva jeg skal google etter :/ På min bil dukker et grønt og et rødt opp av og til, og forsvinner fort igjen. Litt frustrerende når det ikke virker slik det skal.

De kalles for SI-lights, eller service indicator lights.

Hvis de kommer og går, er det gjerne SI-batteriet som må byttes.

Okey :) Ja, hele instrumenthuset mitt er ute og kjører. Temp. og drivstoffmåler fungerer ikke, har heller ikke bakgrunnslys (kjekt som faen i mørketiden). Må få det fiksa ASAP...

Skrevet

Litt mer nordendekk:

Som tidligere nevnt sendte de meg feil hjul, så jeg endte opp med å kjøpe hjul på Vianor.

Jeg fikk aldri noe mer svar da jeg skrev at jeg heller ville ha pengene tilbake enn nye hjul, etter jeg skrev til de at jeg hadde fått feil... Skrev med blokkbokstaver at jeg ville ha pengene tilbake, og ventet på instruksjoner fra dem om åssen dette skulle gjøres (som det sto på deres nettsider at jeg skulle gjøre)

I dag fikk jeg plutselig en mail om at nye hjul var på vei i posten til meg. Så svarte jeg at jeg heller ville ha pengene tilbake, nok en gang.

Da får jeg beskjed om å la være å hente de på posten når de kommer, noe som er litt vanskelig da de ikke blir levert på posten, men rett på døra hjemme hos meg... SÅ skulle jeg visst få ingen pengene når dekkene hadde ankommet dem. Det skjer? Eller?

Virker som det går litt rundt der, spør du meg. Ender vel sikkert opp med at jeg ikke har noen hjul og ingen penger til slutt...

Hvordan kan de be meg la være å hente dekkene på posten da de kommer på døra til meg? :roll: Merker jeg blir LEI av å bruke krefter på slik dritt..... Og at jeg i tillegg ikke kan spise ordentlig mat og drikke fordi jeg blakka meg ut ved å handle dekk fra de.... Latterlig....

Skrevet
Litt mer nordendekk:

Som tidligere nevnt sendte de meg feil hjul, så jeg endte opp med å kjøpe hjul på Vianor.

Jeg fikk aldri noe mer svar da jeg skrev at jeg heller ville ha pengene tilbake enn nye hjul, etter jeg skrev til de at jeg hadde fått feil... Skrev med blokkbokstaver at jeg ville ha pengene tilbake, og ventet på instruksjoner fra dem om åssen dette skulle gjøres (som det sto på deres nettsider at jeg skulle gjøre)

I dag fikk jeg plutselig en mail om at nye hjul var på vei i posten til meg. Så svarte jeg at jeg heller ville ha pengene tilbake, nok en gang.

Da får jeg beskjed om å la være å hente de på posten når de kommer, noe som er litt vanskelig da de ikke blir levert på posten, men rett på døra hjemme hos meg... SÅ skulle jeg visst få ingen pengene når dekkene hadde ankommet dem. Det skjer? Eller?

Forbanna svensker! Nesten lyst til å ringe de selv som Herr 316, alltid like godt å få ut litt frustrasjon.

Virker som det går litt rundt der, spør du meg. Ender vel sikkert opp med at jeg ikke har noen hjul og ingen penger til slutt...

Hvordan kan de be meg la være å hente dekkene på posten da de kommer på døra til meg? :roll: Merker jeg blir LEI av å bruke krefter på slik dritt..... Og at jeg i tillegg ikke kan spise ordentlig mat og drikke fordi jeg blakka meg ut ved å handle dekk fra de.... Latterlig....

Skrevet

En blondines dagbok:

• JANUAR: Leverte tilbake et skjerf fordi det satt for stramt.

• FEBRUAR: Fikk sparken på apoteket, bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min feil at flaskene ikke fikk plass i etikettmaskinen!

• MARS: Ble veldig glad! Klarte å legge et puslespill på bare 6 mnd, selv om det sto fra 4-6 år på esken.

• APRIL Satt fast i en rulletrapp i evigheter, p.g.a................ strømstans.

• MAI: Hadde planer om å skjøre vannski, men kunne ikke finne en sjø med bakke!

• JUNI: Tapte en konkurranse i brystsvømming. Fikk etterpå greie på at de andre svømmerne jukset, de brukte armene!

• JULI: Glemte bilnøkklene inne i bilen og ble stående ute i et forferdelig regnvær. I tillegg ble bilen gjennomvåt, fordi taket var felt ned,

• AUGUST: Klarte ikke å ringe 112. Det finnes ikke 12-knapp på mobilen.

• SEPTEMBER: Prøvde å finne ut hvorfor det er så mange W på M&M-godteriet.

• OKTOBER: Helsikes M&M! De er så vanskelige å skrelle….

• NOVEMBER: Bakte en kake. Oppskriften sa at jeg måtte skille 12 egg. Så jeg måtte låne 12 boller...

• DESEMBER: Gikk på disko der man måtte være over 18! Tok veldig lang tid å samle sammen 17 personer.

Skrevet

Tenk om vår statsminister var tøff nok til å si det samme som statsminister Julia Gillard (AP) i Australia uttalte:

”Dette er VÅR nasjon, VÅRT land og vi har VÅR måte å leve på. Vi vil gi alle (innvandrere) muligheten til å nyte godt av alt dette. Men dersom du er en innvandrer som klager, syter og geberder deg over VÅRT flagg, VÅR ed, VÅR kristne tro eller VÅR måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å benytte deg av en annen rettighet, og det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke liker deg her, så DRA. Vi tvang deg ikke til å komme. Du søkte deg hit"..

Skrevet
Tenk om vår statsminister var tøff nok til å si det samme som statsminister Julia Gillard (AP) i Australia uttalte:

”Dette er VÅR nasjon, VÅRT land og vi har VÅR måte å leve på. Vi vil gi alle (innvandrere) muligheten til å nyte godt av alt dette. Men dersom du er en innvandrer som klager, syter og geberder deg over VÅRT flagg, VÅR ed, VÅR kristne tro eller VÅR måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å benytte deg av en annen rettighet, og det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke liker deg her, så DRA. Vi tvang deg ikke til å komme. Du søkte deg hit"..

Veldig bra sagt :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...