Z1 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Tenk om vår statsminister var tøff nok til å si det samme som statsminister Julia Gillard (AP) i Australia uttalte: ”Dette er VÅR nasjon, VÅRT land og vi har VÅR måte å leve på. Vi vil gi alle (innvandrere) muligheten til å nyte godt av alt dette. Men dersom du er en innvandrer som klager, syter og geberder deg over VÅRT flagg, VÅR ed, VÅR kristne tro eller VÅR måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å benytte deg av en annen rettighet, og det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke liker deg her, så DRA. Vi tvang deg ikke til å komme. Du søkte deg hit".. HEHEHE det kommer jensemann ALDRI til og si for så store baller har han IKKE
Z1 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 En blondines dagbok:• JANUAR: Leverte tilbake et skjerf fordi det satt for stramt. • FEBRUAR: Fikk sparken på apoteket, bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min feil at flaskene ikke fikk plass i etikettmaskinen! • MARS: Ble veldig glad! Klarte å legge et puslespill på bare 6 mnd, selv om det sto fra 4-6 år på esken. • APRIL Satt fast i en rulletrapp i evigheter, p.g.a................ strømstans. • MAI: Hadde planer om å skjøre vannski, men kunne ikke finne en sjø med bakke! • JUNI: Tapte en konkurranse i brystsvømming. Fikk etterpå greie på at de andre svømmerne jukset, de brukte armene! • JULI: Glemte bilnøkklene inne i bilen og ble stående ute i et forferdelig regnvær. I tillegg ble bilen gjennomvåt, fordi taket var felt ned, • AUGUST: Klarte ikke å ringe 112. Det finnes ikke 12-knapp på mobilen. • SEPTEMBER: Prøvde å finne ut hvorfor det er så mange W på M&M-godteriet. • OKTOBER: Helsikes M&M! De er så vanskelige å skrelle…. • NOVEMBER: Bakte en kake. Oppskriften sa at jeg måtte skille 12 egg. Så jeg måtte låne 12 boller... • DESEMBER: Gikk på disko der man måtte være over 18! Tok veldig lang tid å samle sammen 17 personer. Bra melding ,passer bra for glamormodellene .
316 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Går det ikke å ringe dem ? Jo, men de forstår bare svensk. Og jeg vil gjerne ha det her svart på hvitt... Hvis jeg må kjøre sak!
spruddel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Prøvde å resette olje og serviceintervallet på E34'n nå. Lyser oilservice når jeg kjører samt gul og rød diode lyser hele tiden (selv om tenninga er tatt ut). Satt nøkkelen i posisjon 2, kortsluttet mellom jord og pin 7 i både 3-4 sekunder og 11 sekunder, ingenting hjalp. Har målt spenning på pin-ene, er 3,7 volt mellom pin 7 og jord. Mistenker at det kanskje er hele instrumentpanelet siden den gule og røde alltid lyser og turtelleren virker ikke. Noen ideer? Brukte en ganske tynn kabel til å kortslutte med, men den samme kabelen virket på E30'n til en kompis. Eventuelt får jeg bytte instrumentpanel da..?
liffi Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Du skal vell til Robert i helgen`? Kom opp til meg, så prøver du et speedoeter jeg har liggende. bytter på 2min!
spruddel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jepp, den er god Mulig jeg tar turen utover på fredagen. Har du fortsatt den som ble kræsja? Kan sikkert trenge noen deler
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Satt lenge å kikka på en orginal og fin E34 utenfor jobben i dag! Da slo det meg at dette er egentelig jævla flotte og elegante biler, E34en har riktig så majestetiske og flotte linjer! At dette er en bil som er designet på 80 tallet er vanskelig å tro fordi den holder seg meget fra, den bærer sin alder med stolthet Skulle så gjerne ha hatt E34en mine foreldre hadde da jeg var liten, diamantsvart og med grå skinnseter og masse utstyr
liffi Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jepp, den er god Mulig jeg tar turen utover på fredagen. Har du fortsatt den som ble kræsja? Kan sikkert trenge noen deler Hah... nei den blei hivd for leenge sia! men har garasjen full av deler til e34! dører, panser. 3 interiør, lister, lys etc.. såsi det meste! så delene blir billig på lørdagen! ( Rundt kl 01:30 )
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 540 du har på bildet ja Jepp! Var en slik som sto utafor jobben, nydelig bil! 540 fronten er også den fineste synes jeg og fungerer som prikken over Ien
liffi Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Noen som husker denna? se for deg litt sliten etter en tur på byen. hiver i seg en kebab å venter på en slik taxi !! blir fort sulten igjen da tenker jeg
spruddel Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jepp, den er god Mulig jeg tar turen utover på fredagen. Har du fortsatt den som ble kræsja? Kan sikkert trenge noen deler Hah... nei den blei hivd for leenge sia! men har garasjen full av deler til e34! dører, panser. 3 interiør, lister, lys etc.. såsi det meste! så delene blir billig på lørdagen! ( Rundt kl 01:30 )
Anbefalte innlegg