liffi Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Er det bilde greiene klikk enda eller? Får ikke lastet opp bilder... Var sånn ERROR hos meg for noen dager siden å. var slik i over 2uker. men har begynte å funke igjen !
Kjexx Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det fungerer ikke hos meg, hverken chrome eller ie.. Kan det være bildet da?
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Bildet er vel for stort... Send det på epost til rogernaevdal@online.no så kan jeg se om mine alkoholiserte evner i kveld klarer å opplaste det
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Kjexx sitt nye glis Flott Volvo Gratulerer! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.683763,5.331979
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Er ingen bilde der. Er bilde på min skjerm JEg bruker safari...
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jepp Kan prøve å laste det opp på nytt når jeg får det på outlook på macen min. Av en eller annen grunn kommer ikke mailen din der enda, har bare fått den iphonen, og da lastet jeg den opp via tapatalk.
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jeg har en onkel som spiller i et black-metal band som heter Immortal.. For noen uker siden fikk jeg en mail av han rett etter han var kommet hjem fra en USA turne. I vedlegget var det et bilde av en lamborghini full i Immortal dekaler. Først tenkte jeg at dette var jo dritkult når jeg så det på tlf. Men så så jeg på macen at det står noe fra "forza" nede i hjørnet.. Kødder han da med meg? Eller kan det hende at det faktisk finnes en slik bil i US and A?
Maniac Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Noen som har lakkert den sånn på forza Ganske stilig egentlig
fish Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Ser en volvo jeg og Enn lyset? Har du sett lyset min venn???
Anbefalte innlegg