Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi har noen hundre av de liggende her nå for merking for kunde, spørs om det blir litt feilmerking.. :lol:

Hvor har de den lille snerte lykta der? Kunne tenkt meg en slik selv til nøkkelknipet.

Tror ikke det er samma merket, men designet er veldig likt og de lyser noe vannvittig :)

Aner ikke hvor de er kjøpt, vi merker dem for ett eller annet firma som selv har kjøpt dem inn.

Haha, er jo fort gjort at etpar lykter blir feilmerka da! :lol:

Denne lykta heter Fenix E15, kjøpte etpar sånne i det store utland for ei stund sia. Vet ikke om den finnes for salg i Norge enda. Kan jo evt sjekke for deg!

Skrevet
Ingen fare men takk som spør, er på ebay til 17 pund så det går fint :) Får se om jeg handler en.

Bittebittelitt dyrere enn fra HK, men da får du den jo mye kjappere :)

Er ihvertfall ei kjempelykt, 140 lumen er imponerende i en så liten innpakning!

Skrevet

Pleier å unngå mas om nyheter siden verden generelt er syk.

Overfallsvoldtekt på Tynset i går..

Forrige uke var det væpna ran..

(&)#% ta de jævlene som bringer verden til gokk. Måtte de brenne. Lenge. [-o<

Skrevet

Jeg handla mi Fenix-lykt hos fenix-store.com, det funka greit det. Ca to uker kanskje i posten, hugser ikke helt da det var en stund siden. Kjempebra lykt, har PD30.

Skrevet
Jeg handla mi Fenix-lykt hos fenix-store.com, det funka greit det. Ca to uker kanskje i posten, hugser ikke helt da det var en stund siden. Kjempebra lykt, har PD30.

Stoler på deg, så bestilte ei nå :) Satser på den lyser bra, kjekt å ha på jobb når man jobber utendørs og skift!

Skrevet

Stoler på deg, så bestilte ei nå :) Satser på den lyser bra, kjekt å ha på jobb når man jobber utendørs og skift!

Gratulerer, du har nå bestilt en dyr, gammeldags og lite effektiv led-lykt som har gått ut av sortimentet hos de fleste :wink:

2xcr123 lykter skal nå til dags klare minst 500lumen i godt over en time..

xp-g led'en begynner å bli litt gammeldags nettopp fordi den er "tørst" kontra hva den yter.

Ikke sprer den like godt som xm-l heller..

Men nok om det..

Nå er det trenings!

Skrevet

Tenkte handle meg en slik til å ha på jobb, ufattelig grei å kunne sette fra seg når en skal bruke begge henda til noe annet:

l6ixrzcbr91mqieg25wy_thumb.jpg

Skrevet
Gratulerer, du har nå bestilt en dyr, gammeldags og lite effektiv led-lykt som har gått ut av sortimentet hos de fleste :wink:

2xcr123 lykter skal nå til dags klare minst 500lumen i godt over en time..!

Rekner med du da tenkte på PD30'en?

Om en "moderne" lykt klarer 500 lumen i godt over en time, så er vel ikke halve lysstyrken i dobbel så lang tid så voldsomt ille vel? 257 lumens i 2t37m. Og trenger man mer lys i en så liten lykt? Jeg bruker min ca aldri på mer enn halve "normale" styrken, 67 lumens. Noe særlig mer så blir bare lyset kastet tilbake fra det man lyser på, og man ser ikke en dritt. Kommer jo an på hvor man bruker den, jeg bruker den innendørs på båter, skal aldri lyse noe lengre enn 2 meter. Skal man ha lykt som lyser 100 meter ute kjøper man vel uansett noe større.

At den er utdatert er jo forsåvidt tydelig på sida deres også, da den har gått ut av sortimentet. Så sikkert ikke den Eksos handla seg. Prisen kan jeg ikke si noe om, har ikke peiling hva lykter ligger på generelt. Lyser iallefall bedre enn led-lenser i samme størrelse som kostet mer som en kollega hadde.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...