Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neste spørsmål. Hvilken farge skal jeg ha på ventilhettene? (Bilen en Monacoblau, mørk blå).

6q3ax23derrxtakf77wt.jpg

Jeg for min del syns sånne ventilhetter funker kun på en skikkelig oppbrukt rat, og da på maks et hjul.

Skrevet
Åja. De var meget pene! (Nederst i tråden) :)

Megasurt at de ikke blir levert i 19", da hadde jeg handla med en gang 8)

Skrevet
Synes de er kule jeg :)!

JA! Men hvilken farge skal jeg ha???

Edit; Bestillte røde...

Skrevet
Nei, det er vel bare firebirden som er hvit, transamen er svart. :)

det er mye mulig. men mye kan lakkes da :P

bare vet jeg har sett en hvit trans-am/firebird/camaro i halden. var full, satt på kongens med jobben. og så den over vannet borte ved thon hotel. den kjørte frem og tilbake flere ganger iløpet av kvelden. men var som sakt full. og så ikke om det var camaro, trans-am eller firebird.

Skrevet

Stusser litt her nå. Se ebaylinken samt gs sin vannpumpe, de ser jo ikke det spor lik ut. Greit nok at gs sin ser mer komplett ut, hele huset liksom, men får ikke helt til at det skal være plass til ebay-saken inni gs-delen. Spesielt om man ser på den svarte skiva med bolten på som er felles på begge, ser ut som ebay-saken er mye lengre rett og slett. OEM, skal ikke det være skikkelig? Original equipment manufacturer?

$34 for en brukt en mot 4 300kr for en ny er jo rimelig betydelig forskjell.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-M3-S50- ... 45fe695604

Edit: Og så ser jeg noen på ebay reklamerer for vannpumpe som passer m20, m50, s50, s54 osb. Ene skreiv i tillegg at det ikke gjaldt euro s-motorer. Er US s-motorer vesentlig forskjellige fra euroer? Trodde det bare var mye lavere effektuttak på de jeg. Er de egentlig bare m50 med større volum og mer guff?

Skrevet

Skulle klart og blitt litt småredd når den turboen man ser på motorrom bildet der begynner og snurre hehe :P ... må samtidig si Skyline har blitt ganske greie i pris i forholdt til for noen få år siden..? :o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...