Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor får jeg kjøpt bremseklosser til E34 imorgen i Oslo? Helst til en levelig pris. Schmiedmann selger for 350 ca ser jeg.

BilXtra, Meca, Mekonomen..

Både Meca og Mekonomen sine koster jo svin! Er jo over dobbel pris av Schmiedmann.

Mekonomen har faktisk alt, ja! Billig er dem og!

Billig? :P

Jeg bor i Oslo, så Sulland blir langt unna uansett :P GS og Schmiedmann er stengt på lørdager. Hmm, kjedelige greier..

Forresten, det er/var ei sjappe på helsfyr som selger engros til verksteder osv og har bra lager.

En stund siden jeg flytta fra Oslo men de pleide å ha bra lager og finfine priser.

Tror det er Grønvold allè ned og til høyre, og så i en bakgård der nede.

Vet ikke hva denne heter? Lever den enda?

Skrevet
Hva tror dere om disse til vinterhjula? Originale BMW felger som jeg kan for 2000,- Var å så på dem i dag og ingen av dem var kantkjørte. Grei pris, eller? Greit design?

u0kyhlfryk3cb083vuug.jpg

Oh, fine hjul! :) Hadde kjøpt de lett.

Da er felgene mine. :-)

Fine felger! Og synes jeg ser en lapp på hjulet, var ikke nye dekk? :o Kjøpte nye felger igår selv. Krysseikefelger. Gjorde et bra kjøp der du ja :D

Skrevet

Felgene ble levert til en -06 mod. Står på ett dekkhotell, derfor den lappen. Skal bytte dekk, har ett sett med vinterdekk kun kjørt en sesong som skal på. Hadde jeg ikke kjøpt felgene så hadde jeg kjørt med stålfelger og "ufohjulkapsler" i vinter.

Skrevet
Nei, det er vel bare firebirden som er hvit, transamen er svart. :)

det er mye mulig. men mye kan lakkes da :P

bare vet jeg har sett en hvit trans-am/firebird/camaro i halden. var full, satt på kongens med jobben. og så den over vannet borte ved thon hotel. den kjørte frem og tilbake flere ganger iløpet av kvelden. men var som sakt full. og så ikke om det var camaro, trans-am eller firebird.

Aha, lungt å være full i halden da. Var det i går jeg.

Skrevet

Har vært våken i mange timer allerede! :) driver å titter gjennom alt som finnes under 15k på finn og autodb... trenger vinterbil! :P

Skrevet
får lønning neste fredag, så da blir det å sette seg ned med altfor mange regninger, og å bruke resten på binterbil :P

Råder deg til å sjekke Mercedes W201 eller W124 eller S124, mye bil for penga her :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...