Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på vinterdekk ennå, er jo så fint og tørt her på Sørlandet om dagen :) Så de ligger stadig godt på garasjeloftet :wink:

Skrevet
Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på vinterdekk ennå, er jo så fint og tørt her på Sørlandet om dagen :) Så de ligger stadig godt på garasjeloftet :wink:

da har du vel ikke vært ute å kjørt idag? var/er glatt på stoa ihvertfall..

Skrevet
Når bruker folk å legge om til vinterdekk egentlig? Lurer på om det kanskje må til snart..

En stund siden :P

Orker ikke no forsikrings tull om det skulle skje noe uten vinterdekk.

Idag tidlig var det litt morro føre i skien, kanskje vi kan se litt snø snart også :P

Skrevet
h0vknakjus5gxs9yoo9s.jpg

Ramlet over dette bilde på google da jeg søkte litt rundt. Litt spesielt å dra hele kartet utover panseret!? :? Uaktseptabelt! Får håpe ikke det var noen småsteiner eller andre krokofanter som hadde lurt seg inn i kartet! Nordmenn på tur? :wink:

Bilen min! snufs...

Dette var vel i Stryn, om jeg ikke husker feil...

Ta det med ro. Ingen ekstra riper pga kartet.

Skrevet

Har enda ikke sett glatt føre i Oslo, men jeg legger alltid om til vinterdekk første helgen jeg har fri i november måned, just in case...

Også er det kjekt i tilfelle man plutselig må på en lengre tur. At det ikke er snø i ditt område betyr ikke at det ikke vil være snø andre steder...

Skrevet
Når bruker folk å legge om til vinterdekk egentlig? Lurer på om det kanskje må til snart..

Det er i dag glatt ved høyskolen på nørve eller hva det nå heter her, så tipper det snart er på tide :P

Sklei nesten i trappa når jeg skulle gå på skolen i dag tidlig :lol:

Hmm, noen som har noen formeninger om hvordan det er best å sende en gitar? Be selger om å skru av halsen på den kanskje?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...