Eksos Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Når bruker folk å legge om til vinterdekk egentlig? Lurer på om det kanskje må til snart..
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 hadde de på i fjor til denne tid, men er vel i november ihvertfall
knut_olestad Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hadde de på i helga, speilglatt her inne i dag.
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på vinterdekk ennå, er jo så fint og tørt her på Sørlandet om dagen Så de ligger stadig godt på garasjeloftet
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på vinterdekk ennå, er jo så fint og tørt her på Sørlandet om dagen Så de ligger stadig godt på garasjeloftet da har du vel ikke vært ute å kjørt idag? var/er glatt på stoa ihvertfall..
Erik89 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Når bruker folk å legge om til vinterdekk egentlig? Lurer på om det kanskje må til snart.. En stund siden Orker ikke no forsikrings tull om det skulle skje noe uten vinterdekk. Idag tidlig var det litt morro føre i skien, kanskje vi kan se litt snø snart også
[space] Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Ramlet over dette bilde på google da jeg søkte litt rundt. Litt spesielt å dra hele kartet utover panseret!? Uaktseptabelt! Får håpe ikke det var noen småsteiner eller andre krokofanter som hadde lurt seg inn i kartet! Nordmenn på tur? Bilen min! snufs... Dette var vel i Stryn, om jeg ikke husker feil... Ta det med ro. Ingen ekstra riper pga kartet.
noekult Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Har enda ikke sett glatt føre i Oslo, men jeg legger alltid om til vinterdekk første helgen jeg har fri i november måned, just in case... Også er det kjekt i tilfelle man plutselig må på en lengre tur. At det ikke er snø i ditt område betyr ikke at det ikke vil være snø andre steder...
[space] Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Tenkte på at det er på tide å bytte når jeg kjørte i 0 grader og tykk tåke i går. Kan fort bli glatt nå!
hermanoo90 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 ''Better safe, than sorry''! Bytte for 2-3 uker siden, som sakt over, orker ikke forsikringstull i tilfelle noe skulle skje.
asv Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Når bruker folk å legge om til vinterdekk egentlig? Lurer på om det kanskje må til snart.. Det er i dag glatt ved høyskolen på nørve eller hva det nå heter her, så tipper det snart er på tide Sklei nesten i trappa når jeg skulle gå på skolen i dag tidlig Hmm, noen som har noen formeninger om hvordan det er best å sende en gitar? Be selger om å skru av halsen på den kanskje?
316 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Jaja, da drar jeg på jobb. Buss, tog, fly, bil. Fremme ved midnatt ca!
Anbefalte innlegg