Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært i markedet for en W124 M119, hadde jeg uten tvil gått for 500E, ikke E500. Pre-facelift-utgavene er vissnok bygget bedre, som med de fleste andre mercedeser i den epoken ( altså på starten av 90-tallet).

deniro222jp-img600x400-1209036220img_8120czs.jpg

Mercedes-Benz-E500-W124-1993-1995.jpg

Skrevet

Kondolerer!

Våre to er 3 år og 1,5 år. Litt skummelt med bilvei i nærheten. Heldigvis 30-sone, men er noen rånere.

Du fikk heldigvis 12 fine år :D Håper våre lever like lenge. Kan ikke akkurat bare bytte de ut med en ny en heller.

Skrevet
Kondolerer!

Våre to er 3 år og 1,5 år. Litt skummelt med bilvei i nærheten. Heldigvis 30-sone, men er noen rånere.

Du fikk heldigvis 12 fine år :D Håper våre lever like lenge. Kan ikke akkurat bare bytte de ut med en ny en heller.

Er en skummel bilvei her også, denne katten har blitt påkjørt tre ganger tidligere! til og med amputert en tå :?

Kan ikke bytte de ut nei, heldigvis er det en 3-årig katt som enda er ung og frisk her i huset! Han hjelper nok en del å ha fremover, ville blitt veldig uvandt å plutselig ikke ha en katt i hus.

Skrevet

Enig med pre-facelift :D

Jeg var så dum å lot Mercen stå utendørs i en måneds tid. Ble utsatt for herverk, der kalesjen ble skåret opp, og felgene ble stjålet. Samtidig ble flere bremseskiver ødelagt når den lå på bakken.

Skrevet
Kondolerer!

Er en skummel bilvei her også, denne katten har blitt påkjørt tre ganger tidligere! til og med amputert en tå :?

Kan ikke bytte de ut nei, heldigvis er det en 3-årig katt som enda er ung og frisk her i huset! Han hjelper nok en del å ha fremover, ville blitt veldig uvandt å plutselig ikke ha en katt i hus.

Kjekt at dere har en til da! Får håpe den lever lenger enn den forrige :D

Har noen sadister her jeg bor. En som kaster fugleunger utfor stup, noen ungdommer som snapper opp katter, og kjører de langt vekk. Fant en gang en katt som hadde fått sprutet ketsjup inn der bak, som vrengte seg i smerte. Da er det ikke akkurat fristende å slippe ut kattene sine. Hehe. Blir kjekt å flytte ja.

Skrevet

Veldig mye.. Hehe. Ser mye rart hver dag.

Har en sånn dyremishandlinggruppe på facebook. Nesten 43k medlemmer faktisk. Hadde jeg aldri trodd. Så det er mange som bryr seg. Men tror gruppen blir arkivert snart pga. for lite aktivitet.

Skrevet

Men i annonsen på den 500Een jeg linket til så sto det Verdens raskeste sedan i 1994! E500 med sine 326 hester og 480 nm gjør 0-100 på respektabele 5,7 sekunder, og det er like kjappt som E34 M5 3,8(0-100 på 5,6 sek)! E500 gikk til 260 km/t i forhold til 250 km/t for M5en

MEN vi kommer jo ikke utenom E34 Apina B10 som med 360 hk ikke er så mye kjappere til 100 (5,4 sek) men nåla på denna stoppet ikke før 293 km/t i følge tekniske data, men den kunne lett tas helt opp til 320 km/t. Så det skulle vel avgjøre hvilken sedan som var raskest i 1994 :) Brabus utgavene av W124 er farlig nære men E34en ligger hakket foran :wink:

Skrevet
Men i annonsen på den 500Een jeg linket til så sto det Verdens raskeste sedan i 1994! E500 med sine 326 hester og 480 nm gjør 0-100 på respektabele 5,7 sekunder, og det er like kjappt som E34 M5 3,8(0-100 på 5,6 sek)! E500 gikk til 260 km/t i forhold til 250 km/t for M5en

MEN vi kommer jo ikke utenom E34 Apina B10 som med 360 hk ikke er så mye kjappere til 100 (5,4 sek) men nåla på denna stoppet ikke før 293 km/t i følge tekniske data, men den kunne lett tas helt opp til 320 km/t. Så det skulle vel avgjøre hvilken sedan som var raskest i 1994 :) Brabus utgavene av W124 er farlig nære men E34en ligger hakket foran :wink:

E34 m5 3.8 gjør 0-100 på 5.9, ikke 5.6.

og AMG kom allerede i 1985 med 300E Hammer, 0-100 på 5.0, 302 KM/T i toppfart og 0-160 på 12.5 sekunder ;)

Skrevet

RIP pusen din, Robkill!

Regner med det er noen som har litt i lån her? Kom akkurat på at jeg ikke har regulert skattetrekket mitt etter jeg fikk 1,2 millioner i lån. Skal vel egentlig betale en del mindre skatt da, eller? Betaler 45 prosent nå, og regner med at jeg får igjen en del til neste år da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...