janerik171187 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 nye jarslberg reklamen er morsom den 3'de i rekken vell, mann er mann
noekult Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med dagen PS. Jarlsberg-reklamen topper hatlista mi
Erebus Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Jeg får vel anbefale en W201 190E jeg da. Vesentlig mer avansert hjuloppheng enn E30, multi-link bak! sykt komfortable biler
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Les igjen hva slags kriterier han har da. Han vil jo bare en bruksbil som er rimelig i kjøp og drift og samtidig god og kjøre (BMW), en jævlig sliten 530i eller 525IX er ikke veien å gå da.Jeg er forøvrig uenig i at en 525IX gir "så mye mer glede" enn en 520i. 525IX er en TUNG bil. Den har firehjulstrekk, oftest shitloads med tung utstyr, stor rekkesekser osv. Man merker ikke mye til de 190 hestene for å si det sånn. Den dagen vi henta den i min E30 Touring 318I så var E30en langt mer overlegen og underholdende når svingene kom. E34en føltes som en tung bil. Jeg eide begge bilene samtidig og foretrakk å kjøre i E30en hver gang, med mindre jeg skulle på litt lengre tur der E34en var overlegen i komfort. Les hva jeg skrev da! Der er vi alle forskjellige og jeg mener at en E34 525IX hadde vært en mer artig bil enn en 318, samma faen å sliten den måtte være! Hadde uansett ikke venta annet av en bil til 30 000,-! Vi har forskjellige krav når det kommer til bil skjønner du
noekult Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Les igjen hva slags kriterier han har da. Han vil jo bare en bruksbil som er rimelig i kjøp og drift og samtidig god og kjøre (BMW), en jævlig sliten 530i eller 525IX er ikke veien å gå da.Jeg er forøvrig uenig i at en 525IX gir "så mye mer glede" enn en 520i. 525IX er en TUNG bil. Den har firehjulstrekk, oftest shitloads med tung utstyr, stor rekkesekser osv. Man merker ikke mye til de 190 hestene for å si det sånn. Den dagen vi henta den i min E30 Touring 318I så var E30en langt mer overlegen og underholdende når svingene kom. E34en føltes som en tung bil. Jeg eide begge bilene samtidig og foretrakk å kjøre i E30en hver gang, med mindre jeg skulle på litt lengre tur der E34en var overlegen i komfort. Les hva jeg skrev da! Der er vi alle forskjellige og jeg mener at en E34 525IX hadde vært en mer artig bil enn en 318, samma faen å sliten den måtte være! Hadde uansett ikke venta annet av en bil til 30 000,-! Vi har forskjellige krav når det kommer til bil skjønner du Dude... Du snakker om egne krav... Jeg snakker om det som virker fornuftig for personen som faktisk etterspør råd her... Forresten, har du kjørt både E30 318i og E34 525IX?
fish Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med dagen PS. Jarlsberg-reklamen topper hatlista mi Da går jeg ut i fra at Tine-reklamen er i den andre enden av din liste..
Erebus Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 En rustholk av en E34 525XI til 30.000 høres ut som et utgiftsmessig mareritt spør du meg. Den er sikkert rompekjørt tur-retur månen. Mye lettere å forholde seg til en E30 318 som veier en halv elefant mindre med tilsvarende færre elektriske deler som ryker.
noekult Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med dagen PS. Jarlsberg-reklamen topper hatlista mi Da går jeg ut i fra at Tine-reklamen er i den andre enden av din liste.. Tine-reklamene med far + datter + idiotguttene, samt den med datingfyren og alle de sprø damene... er MYE bedre ja Er over gjennomsnittet interessert i reklame, skikkelig fascinert over hva slags resultater folk ender opp etter litt brainstorming...
knut_olestad Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Japanske reklamer, det er sært det!!
Jordfræsar Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Japanske reklamer, det er sært det!! Japansk tv er sært det Tine er reklamen er noe av det værste jeg har sett på lang lang tid. Siste Lotto var faktisk litt tilbake til de gode gamle dager og humor. Likte den. Så en bra for noen dager siden, men husker ikke for hvem det var.
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Les igjen hva slags kriterier han har da. Han vil jo bare en bruksbil som er rimelig i kjøp og drift og samtidig god og kjøre (BMW), en jævlig sliten 530i eller 525IX er ikke veien å gå da.Jeg er forøvrig uenig i at en 525IX gir "så mye mer glede" enn en 520i. 525IX er en TUNG bil. Den har firehjulstrekk, oftest shitloads med tung utstyr, stor rekkesekser osv. Man merker ikke mye til de 190 hestene for å si det sånn. Den dagen vi henta den i min E30 Touring 318I så var E30en langt mer overlegen og underholdende når svingene kom. E34en føltes som en tung bil. Jeg eide begge bilene samtidig og foretrakk å kjøre i E30en hver gang, med mindre jeg skulle på litt lengre tur der E34en var overlegen i komfort. Les hva jeg skrev da! Der er vi alle forskjellige og jeg mener at en E34 525IX hadde vært en mer artig bil enn en 318, samma faen å sliten den måtte være! Hadde uansett ikke venta annet av en bil til 30 000,-! Vi har forskjellige krav når det kommer til bil skjønner du Dude... Du snakker om egne krav... Jeg snakker om det som virker fornuftig for personen som faktisk etterspør råd her... Forresten, har du kjørt både E30 318i og E34 525IX? Jeg kom med ett forslag som jeg synes var ok! Personen som etterspurte forslaget var ikke enig med meg og det er ok! Hva er problemet ditt nå? Ta deg 5 minutter og slapp av litt! Ikke alle kan mene det samme som deg.
fish Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Gratulerer med dagen PS. Jarlsberg-reklamen topper hatlista mi Da går jeg ut i fra at Tine-reklamen er i den andre enden av din liste.. Tine-reklamene med far + datter + idiotguttene, samt den med datingfyren og alle de sprø damene... er MYE bedre ja Er over gjennomsnittet interessert i reklame, skikkelig fascinert over hva slags resultater folk ender opp etter litt brainstorming... lol... Jeg er også i kategorien "over-gjennomsnittet-interessert-i-reklame".
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Har du kjørt begge bilene? Jeg har ikke kjørt E30 318I (kun E36 318I) men jeg har til gjengjeld kjørt E34 525IX og E30 325IX! Selvsagt er E30en mer lettere på foten enn E34en, men som komforbil og langturbil så scorer E34en og så vidt jeg vet så var det det som blei etterspurt!
Anbefalte innlegg