Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer med dagen :D

PS. Jarlsberg-reklamen topper hatlista mi :P

Da går jeg ut i fra at Tine-reklamen er i den andre enden av din liste.. :lol:

Tine-reklamene med far + datter + idiotguttene, samt den med datingfyren og alle de sprø damene... er MYE bedre ja :)

Er over gjennomsnittet interessert i reklame, skikkelig fascinert over hva slags resultater folk ender opp etter litt brainstorming...

lol... Jeg er også i kategorien "over-gjennomsnittet-interessert-i-reklame".

Da har du kanskje sett denne? En av mine all timers :) Aussie folka har mange gode reklamer. Spiller mye på det samme som her. Anbefaler australske øl reklamer. Mmmm godt øl har de og ;)

Skrevet

Ja, ble å bråstoppe da jeg så den i sta ja.. Syns den sto parkert trasig til for bedre bilder.. Nesten så jeg skulle spurt om han blir med på shoot i morgen :lol:

Skrevet
Da har du kanskje sett denne? En av mine all timers :) Aussie folka har mange gode reklamer. Spiller mye på det samme som her. Anbefaler australske øl reklamer. Mmmm godt øl har de og ;)

En av mine topp 5 :-)

Skrevet

Jørgen Lie: Hehe, bra det ikke bare jeg som blir sykt entusiastisk hvis jeg spotter en gammel BMW :)

En av mine topp 5 :-)

Den er som sagt meget bra. Men min "all time" favorittreklame for øl er helt klart denne:

Den er like bra hver jævla gang :)
Skrevet

Siden dere er så mye online som dere er, spiller dere noen form for web spill? Jeg har nemlig hengt meg opp i ett og lurer på om noen her kanskje gjør det samme..

Skrevet
Jørgen Lie: Hehe, bra det ikke bare jeg som blir sykt entusiastisk hvis jeg spotter en gammel BMW :)

Våkner kjapt da ja!! Ligger jo massevis av historie i en slik gammel herlig bil, så blir over snittet entusiastisk om jeg ser noe slikt ja :wink:

Skrevet

ååååå, blir så jævlig frustrert av enkelte brukere her inne.

Prøver å selge ett kompressorkit, sant, og gud vet hvor mange som jeg har holdt det av til nå, fordi de skal ''bare'' komme seg hjem fra offshore osv, og gir klar beskjed om att de 100% sikkert skal ha kittet. Plutselig får jeg ikke svar av NOEN, de leser pm, men svarer ikke, selvom jeg gjentatte ganger spør hva som foregår...

DRITTLEI nå, kaster snart kittet på søppla.

Har sendt over 170 PM siden jeg la ut kittet for salg !!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...