Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ja nå sitter jeg på finsnes på ei campinghytte etter 60mil i en spillerny touran.

må si det var en god bil og kjøre, med dsg kasse osv.

nå blir det ca 14dager jobbing før jeg kommer meg hjem til bmw prosjekte :D

På Finnsnes, faktisk.. Det var nå også en plass å være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva ET på E60/61 er kontra E90/91?? Vil 8,5-10x20" stikke forfeeerdelig mye lengre ut med 5-serie ET enn 3-serie ET???

Etter som jeg har skjønt, sluker e91 større hjul enn e90.. Singh.e91 tror jeg kjørte med 9,5 og 11x19 med relativt lavt innpress, men trooor han hadde brettet inn kantene på skjermene. Tror det går, men du kan jo høre med E.H.D på forumet, virker som han har en deil peiling på hva som passer og ikke på e9x'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal E91 sluuuuke mere enn E90 da? Er det noe forskjell på understell/bakende som utgjør dette? Har lest den tråden ja (vurdert de felgene).. E.H.D virker å ha stålkontroll på dette, så kanskje jeg skal ta en prat med han :)

Faen, fikk akutt lyst å kjøre tohjuling nå (LES: Moppe)... Bahh, kjeder meeg!!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal E91 sluuuuke mere enn E90 da? Er det noe forskjell på understell/bakende som utgjør dette? Har lest den tråden ja (vurdert de felgene).. E.H.D virker å ha stålkontroll på dette, så kanskje jeg skal ta en prat med han :)

Faen, fikk akutt lyst å kjøre tohjuling nå (LES: Moppe)... Bahh, kjeder meeg!!!! :lol:

Jaaa hver gang sola titter frem savner jeg mopeden min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare vet det, okay?! :lol:

Ja er vel bredere skjermer, kortere aksling eller et eller annet sånn på e91 vs e90.. Ser på Half Past Dead 2 på tv3 jeg, ikke verdens beste film, men får ikke sove, og skal opp kl 06 imorgen så blir en hard dag på jobb!

Edit: Hva skjer med finn.no og spam mail av noe slag? Fått mail fra 2 jenter (begge live.com kontoer) der setningene ikke henger på greip, og rare avsender navn?? Dessuten tror jeg ikke noen jenter er interessert i å kjøpe caddyen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa hver gang sola titter frem savner jeg mopeden min :D

Kjenner til den ja ! Var på Shell her for noen dager siden, rett før snøen kom. Jeg og en kompis gikk ut og skulle til å klive opp i JCB`n (traktor) for å dra, samtidig som vi snakka om moped. Plutselig hørte jeg en meeeget kjent lyd, og jaggu kom det ikke en MB5 i full tyn bortover :lol: var tider det gitt.. Null bekymringer, moped, trimming, litt bensinpenger og fjortissjenter :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jeg bare vet det, okay?! :lol:

Ja er vel bredere skjermer, kortere aksling eller et eller annet sånn på e91 vs e90.. Ser på Half Past Dead 2 på tv3 jeg, ikke verdens beste film, men får ikke sove, og skal opp kl 06 imorgen så blir en hard dag på jobb!

Edit: Hva skjer med finn.no og spam mail av noe slag? Fant mail fra 2 jenter (begge live.com kontoer) der setningene ikke henger på greip, og rare avsender navn?? Dessuten tror jeg ikke noen jenter er interessert i å kjøpe caddyen min :P

Du bare veeeet det? Jeg er skeptisk av natur, og må bare si at du overbeviste meg ikke noe særlig :lol: Mulig du har rett i det du sier der ja, for jeg har ikke aning.:)

Hehe, blir kjekt å stå opp i morgen tidlig da!! Selv skal jeg sove til jeg våkner av meg selv ;)

Baaare bull de mail`ene der.. Tror heller ingen jenter er intr i å kjøpe caddy`en :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2qbxkvaa]Har hatt noen timer barnefri nå og vært på bandøving. Ting begynner å sitte nå, og godt er det! Skal spille konsert på Kråkereiret i Moss 26. mars. Blir tøft :) (Har ikke spilt konsert siden ungdomsskolen, som vel nå er 20 år siden :? )

Når fikk du tvillinger? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...