Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ment som et komplement, men GREIT! 29 da, eller 39 kanskje? Alpinafronten min skal jeg låse inn i bombesikkert rom, med 4000 veibomber og miner rundt, så værsegod, bare forsyn deg ;)

Skrevet
Det var ment som et komplement, men GREIT! 29 da, eller 39 kanskje? Alpinafronten min skal jeg låse inn i bombesikkert rom, med 4000 veibomber og miner rundt, så værsegod, bare forsyn deg ;)

Nøkkelen til alt er alkohol, og det skal vel både du og jeg få nok av! :D:lol:

Skrevet

Nøkkelen til alt er alkohol, og det skal vel både du og jeg få nok av! :D:lol:

Glemte og nevne at det blir strengt vakthold i tillegg, som ikke slipper inn noen på plassen med promille ;) Men ja, alkohyler skal vu nok alltids få ned på høykant :mrgreen: Får gjøre det etter en evt båttur da :lol:

Skrevet
Får gjøre det etter en evt båttur da :lol:

Drikk og fest og tjo og hei.. men ja, snakk om båttur, om 316&co skal oppover på GS-treffet igjen i Bud til våren igjen og har lyst å se litt "mer", så kan jeg herved nå invitere til båttur i Moldefjorden(forutsatt at båten er sjøsatt, noe som den garantert er). Inviterte dere i år også, men knapt med tid. Var forresten hyggelig å hilse på dere alle i vår :)

Ellers må du 316 feire dagen med måte :D

Skrevet

Ja veldig fornøyd med prisen, fikk den for 8k også med de felgene, de var helt nye med nye dekk !

ja mye overflate rust, men var litt gravrust ved bensinpåfyllingsrøret, og litt i kanaler, men absolutt en helt ok bil.

Motoren malte som en katt og driverket var helt fint med untakk av litt uling i ett hjulager høyre bak :)

Har aldri hatt e34 før, så ble veldig positivt overasket over hvor god den var å kjøre.

Kjørte dit med en 95 MB C220, og sa til meg selv att faen, skulle aldri kjørt merce ditt for da kommer je til å tenke att bmw'en bare er dritt når jeg prøver den, men ble lang i maska når BMW'en var BEDRE å kjøre enn merca :D

Skrevet

Garantert lysten på en båttur jeg i hvertfall Marius! :) Jeg og familien har mange ganger vært på ferie på Bud og flere ganger kjørt rib over til Hustadvika etc! :wink: Gode minner der i fra. Bodde i ei rorbu blant annet! :mrgreen:

Skrevet

Happy bursdag Maddie!!

Var tur-retur arvika inatt for å hente en bil fra service med en kompis... ganske flaut å kjøre en time feil før man oppdager at man kjører i feil retning :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...