316 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Gratulerer 316 med 19årsdagen \:D/ 19 ja... Pass på alpinafronten din til sumaren!
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Det var ment som et komplement, men GREIT! 29 da, eller 39 kanskje? Alpinafronten min skal jeg låse inn i bombesikkert rom, med 4000 veibomber og miner rundt, så værsegod, bare forsyn deg
316 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Det var ment som et komplement, men GREIT! 29 da, eller 39 kanskje? Alpinafronten min skal jeg låse inn i bombesikkert rom, med 4000 veibomber og miner rundt, så værsegod, bare forsyn deg Nøkkelen til alt er alkohol, og det skal vel både du og jeg få nok av!
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Det var ment som et komplement, men GREIT! 29 da, eller 39 kanskje? Alpinafronten min skal jeg låse inn i bombesikkert rom, med 4000 veibomber og miner rundt, så værsegod, bare forsyn deg Nøkkelen til alt er alkohol, og det skal vel både du og jeg få nok av! Glemte og nevne at det blir strengt vakthold i tillegg, som ikke slipper inn noen på plassen med promille Men ja, alkohyler skal vu nok alltids få ned på høykant Får gjøre det etter en evt båttur da
Concep Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Da har vi vært en tur i ytre Akershus og hentet seg vinterbil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31906634 Veldig fornøyd med kjøpet ! Rust og sånt fantes det jo, men alt i alt en veldig god bil virket det som !
Marius2002 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Får gjøre det etter en evt båttur da Drikk og fest og tjo og hei.. men ja, snakk om båttur, om 316&co skal oppover på GS-treffet igjen i Bud til våren igjen og har lyst å se litt "mer", så kan jeg herved nå invitere til båttur i Moldefjorden(forutsatt at båten er sjøsatt, noe som den garantert er). Inviterte dere i år også, men knapt med tid. Var forresten hyggelig å hilse på dere alle i vår Ellers må du 316 feire dagen med måte
Erebus Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Da har vi vært en tur i ytre Akershus og hentet seg vinterbil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31906634 Veldig fornøyd med kjøpet ! Rust og sånt fantes det jo, men alt i alt en veldig god bil virket det som ! Så ut som en skikkelig (vinter)bikkje! Men denne er det jo bare å kjøre i graven med et oljeskift eller to? artig vinterbil da!
S.Hafsmo Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Da har vi vært en tur i ytre Akershus og hentet seg vinterbil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31906634 Veldig fornøyd med kjøpet ! Rust og sånt fantes det jo, men alt i alt en veldig god bil virket det som ! Ser da ut som mye bil for pengene. Litt maling og kjærleik så holder den vel noen år. Ser for meg ut til at det er mest bare overflaterust?
Concep Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Ja veldig fornøyd med prisen, fikk den for 8k også med de felgene, de var helt nye med nye dekk ! ja mye overflate rust, men var litt gravrust ved bensinpåfyllingsrøret, og litt i kanaler, men absolutt en helt ok bil. Motoren malte som en katt og driverket var helt fint med untakk av litt uling i ett hjulager høyre bak Har aldri hatt e34 før, så ble veldig positivt overasket over hvor god den var å kjøre. Kjørte dit med en 95 MB C220, og sa til meg selv att faen, skulle aldri kjørt merce ditt for da kommer je til å tenke att bmw'en bare er dritt når jeg prøver den, men ble lang i maska når BMW'en var BEDRE å kjøre enn merca
316 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Garantert lysten på en båttur jeg i hvertfall Marius! Jeg og familien har mange ganger vært på ferie på Bud og flere ganger kjørt rib over til Hustadvika etc! Gode minner der i fra. Bodde i ei rorbu blant annet!
wicky124 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Happy bursdag Maddie!! Var tur-retur arvika inatt for å hente en bil fra service med en kompis... ganske flaut å kjøre en time feil før man oppdager at man kjører i feil retning
Anbefalte innlegg