Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åh, det er godt å leve, spesielt når man har 2 bmw-er med 6 sylindre som får tilført riktig drivstoff.. Mmmmmm :)

Du har helt korrekt motor og det har du alltid hatt pluss i boka mi for :) Rekkesekser, 3 liter, bensin, produsert av BMW :) Sett den i en fin coupe med motor foran og seksgirs kasse i midten og bakhjulstrekk - definerer vel hva en ordentlig sportsvogn i klassisk forstand skal være :D

Hehe, takk :) Tja, får vel bli en duganes familiebil når den tid kommer også får jeg ha noe morsomt leketøy ved siden av.

Min kommentar var vel egentlig ment litt for kødd, iogmed at alle vi ordentlige BMW-entusiaster med 6 sylindre med holde sammen og stadig vekk minne alle andre på at de ikke har det #-o

Skrevet

haha wicky! så lenge man har BMW eller BMW produkt for min del, eller driver med BMW, så bør vel det holde for hvorvidt man er entusiast eller ei? entusiast kan være på mangt på mange måter? :)

Skrevet
haha wicky! så lenge man har BMW eller BMW produkt for min del, eller driver med BMW, så bør vel det holde for hvorvidt man er entusiast eller ei? entusiast kan være på mangt på mange måter? :)

jaja seff, bare refererte til tidligere samtaler om at man måtte ha sekser under panseret...

Apropo entusiast... Rart ikke flere kjøper bmw-motorsykler..

Skrevet
Var det jeg tenkte... litt artig for Waqas :)

Joda, men N62B36 motoren er relativt tørst i forhold til effekten den yter. BMW oppgir et gjennomsnitlig forbruk på 1,07 liter/mil ved blandet kjøring. 4,4 literen som yter 61 ekstra hestekrefter og solide 90 Nm mer er f.eks oppgitt til 1,09 liter/mil (2002). På den annen side tror jeg ikke at dette var et tema for førstegangskjøperne av disse bilene.

Skrevet

Er enig der... Ikke den raskeste eller kraftigste motoren med tanke på 2tonn med bil.. Men tørst er den... Nei de fleste som velger slik motor gir vel egentlig F i forbruk... (ikke at jeg har stor motor..but still...)

Skrevet

jaja seff, bare refererte til tidligere samtaler om at man måtte ha sekser under panseret...

Apropo entusiast... Rart ikke flere kjøper bmw-motorsykler..

hehe, okei da :) svigers kjører faktisk BMW sykkel.. han likte det da jeg fortalte at jeg har delekatalog på motorsykler også :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...