Zibiri Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Aha, ai see Kan vell ikke være mange av de her til lands akkuratt?
knut_olestad Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 http://zombiesafehouse.wordpress.com/z1521/ Joda, man vet jo aldri..
hermanoo90 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Hei. Jeg pleier vanligvis ikke å gidde å betale for piggdekkavgiften når jeg skal en kjapp tur til Oslo eller kjøre gjennom. I dag skal jeg stå parkert og velger også å betale for det, siden det er i sammenheng med jobb og jeg får det refundert. Er det noen som veit hvilket nr jeg skal sende til, og hvilken tekst jeg skal skrive for å betale for avgiften med mobilen? Takk for alle gode svar =)
Marius2002 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Hei. Jeg pleier vanligvis ikke å gidde å betale for piggdekkavgiften når jeg skal en kjapp tur til Oslo eller kjøre gjennom. I dag skal jeg stå parkert og velger også å betale for det, siden det er i sammenheng med jobb og jeg får det refundert. Er det noen som veit hvilket nr jeg skal sende til, og hvilken tekst jeg skal skrive for å betale for avgiften med mobilen? Takk for alle gode svar =) http://www.samferdselsetaten.oslo.kommu ... 14480.html SMS Send melding med kodeord PIGG OSLO og [registreringsnr] til 2300 For tung bil send kodeord PIGG TUNG OSLO og [registreringsnr] til 2300 Eks: PIGG OSLO AB1234 eller PIGG TUNG OSLO AB1234
hermanoo90 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Tusen takk! =) Wicky var nok først med nyheten, men da veit jeg hva jeg skal gjøre. Er så tullete den dumme avgiften.
316 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggdekkavgift ja... Er det ikke det ene er det det andre. Forrige periode (en hel vinter) da jeg jobbet i Oslo ga jeg beng i dette.
Marius2002 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggdekkavgift ja... Er det ikke det ene er det det andre. Forrige periode (en hel vinter) da jeg jobbet i Oslo ga jeg beng i dette. Hehe, ja. Synes det hvert år ligger biler strødd i grøftene rundt om Oslo hver gang det blir glatt, så piggdekkavgiften burde kommunen spare seg for, så kanskje piggdekk kan hjelpe litt?. Er overlykkelig at de har fjernet denne piggdekkavgiften i Trondheim. Jeg kommer aldri til å kjøpe piggfritt.
knut_olestad Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggfritt Fordelene oppveier ulempene, å sitte i piggstøy er slitsomt. Og som nevnt tidligere, så ofte glatt er det ikke.
wicky124 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggdekkavgift ja... Er det ikke det ene er det det andre. Forrige periode (en hel vinter) da jeg jobbet i Oslo ga jeg beng i dette.
Marius2002 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggfritt Fordelene oppveier ulempene, å sitte i piggstøy er slitsomt. Og som nevnt tidligere, så ofte glatt er det ikke. Hallo, jeg kommer fra Molde. Har du sett MFK-spillerne? Jo der er det glatt året rundt...
hermanoo90 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggdekkavgift ja... Er det ikke det ene er det det andre. Forrige periode (en hel vinter) da jeg jobbet i Oslo ga jeg beng i dette. hhahahahahhhahha
VegarVS Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggdekkavgift ja... Er det ikke det ene er det det andre. Forrige periode (en hel vinter) da jeg jobbet i Oslo ga jeg beng i dette. haha
knut_olestad Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggfritt Fordelene oppveier ulempene, å sitte i piggstøy er slitsomt. Og som nevnt tidligere, så ofte glatt er det ikke. Hallo, jeg kommer fra Molde. Har du sett MFK-spillerne? Jo der er det glatt året rundt... Sant nok, tenkte ikke så langt http://failblog.org/2011/11/23/epic-fai ... y-kissing/ America, fuck yeah!!!
Marius2002 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Piggfritt Fordelene oppveier ulempene, å sitte i piggstøy er slitsomt. Og som nevnt tidligere, så ofte glatt er det ikke. Hallo, jeg kommer fra Molde. Har du sett MFK-spillerne? Jo der er det glatt året rundt... Sant nok, tenkte ikke så langt Tar ingen sjanser vettu http://failblog.org/2011/11/23/epic-fail-dating-statutory-kissing/America, fuck yeah!!! Eeeh ja, det kom vel ikke som et sjokk.
Jordfræsar Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Ingen som vant de 125 milla nå heller! Kjøre på med noen bonger neste uke au
Anbefalte innlegg