Fredrik 90 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha, unnskyld, men den står til vinterlagring den Jaja, heftig moment Vinterlagring? Er det så kaldt sørpå? Her i tromsø har det vært 5-10+ den siste uka Det er såpass der oppe også ja, har ligget på rundt 6-12+ her på sørlandet de siste ukene! Deilig å slippe snø og slaps
fish Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 BMWCCN's webside har fått søkefunksjon. Den kommer også med forslag hvis den ikke finner det du søker etter.
Kny Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Beste søkemåten uansett spesifik side, forum etc. er å gå på google.com og skrive slik i søkefeltet: fish site:bimmers.no Google er best, uansett
fish Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hehe... Var bare litt vittig at web'en foreslo "fesk" når jeg søkte på "fish"
Jordfræsar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hehe... Var bare litt vittig at web'en foreslo "fesk" når jeg søkte på "fish" Nordlandsordboka? Føler meg utelatt når den ikke foreslo fisk lizm azza...
fish Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hehe... Var bare litt vittig at web'en foreslo "fesk" når jeg søkte på "fish" Nordlandsordboka? Føler meg utelatt når den ikke foreslo fisk lizm azza... Tilfeldighetene skal ha det til at (nytilsatt) webansvarlig som har laget søkefunksjonen på sidene faktisk er nordlæning. Hahaha...
VegarVS Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 hva kalles det der "daukjøttet" rundt fitta ? Var jo på radiofrokost på radionorge idag! Geirs grovis. Vi lo ihverfall godt! Er jo ikke ondsinnet:P
Jordfræsar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hehe... Var bare litt vittig at web'en foreslo "fesk" når jeg søkte på "fish" Nordlandsordboka? Føler meg utelatt når den ikke foreslo fisk lizm azza... Tilfeldighetene skal ha det til at (nytilsatt) webansvarlig som har laget søkefunksjonen på sidene faktisk er nordlæning. Hahaha... Må nesten se hva svaret blir om man skriver noen nordlanske gloser
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hmm.. jeg var dum i min hjerne når jeg ikke kjøpte iPhone 4s sist jeg nevnte det i denne tråden. Nå har nemlig prisen gått opp fra 4800,- til 5500,- på 16gb 4s. Juletilbud?
Jordfræsar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hmm.. jeg var dum i min hjerne når jeg ikke kjøpte iPhone 4s sist jeg nevnte det i denne tråden. Nå har nemlig prisen gått opp fra 4800,- til 5500,- på 16gb 4s. Juletilbud? Hvor finner du priser? Ser fortsatt bare 4890,-
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvor ser du det? jeg sjekket på amobil (prisguiden), kelkoo (idiotside) og netonnet.no.
Jordfræsar Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvor ser du det? jeg sjekket på amobil (prisguiden), kelkoo (idiotside) og netonnet.no. apple.no (gratis frakt levert på døra di). Hvorfor handle noen andre steder egentlig? 1-2 uker men også tidligere
fish Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hmm.. jeg var dum i min hjerne når jeg ikke kjøpte iPhone 4s sist jeg nevnte det i denne tråden. Nå har nemlig prisen gått opp fra 4800,- til 5500,- på 16gb 4s. Juletilbud? Å faen, har glemt at jeg nettopp hadde vunnet en iPhone. Har ligget i nattbordsskuffen siden jeg fikk den levert på døra for to uker siden...
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hvor ser du det? jeg sjekket på amobil (prisguiden), kelkoo (idiotside) og netonnet.no. apple.no (gratis frakt levert på døra di). Hvorfor handle noen andre steder egentlig? 1-2 uker men også tidligere Da kan jeg sikkert sende deg en takk fra kjærringa på julaften, for nå skaffet du henne akkurat en iPhone 4s. (håper hun ikke tjuvleser på bimmers.no)
Anbefalte innlegg