fish Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Skal vi se... Nå har jeg kjørt fruen på julebord, rydda og støvsugd kåken, lagt to unger og atpåtil rekt å spyle bilen. Så ja, jeg HAR vært edru. Slapper av med en kald en nå.. Skål. @Sofa -erik- kjører dokker i kveill? Tenkte hvis øksa trengte transport hjem fra julebordet.
S.Hafsmo Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 neeh, tenker på miljøet jeg, derfor jeg har v8 på 4l! +1 Wicky: Been there, done that (Bare med et reinsdyr, ikke en Audi). Verdens kjipeste følelse. Kasko? Jaguaren du vraka? Kjipt? Hva føler du nå?
fish Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Utrolig kjedelig da, wicky. Hvordan er deletigangen på slike biler?
wicky124 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Nei har ikke vraka den... bare smadra litt karosserideler... hva jeg føler?tjah... i dont feel well Nei var nok ikke så veldig lur... haha Jeg kom inn mot en rundkjøring som bil nr tre.. bil to og bil en drev og "kriga" litt...siden bil 1 kjørte veldig sakte og bil 2 blinka med fjernlysa og tuta.. Bil 1 bråbremset for å skremme bil 2.. jeg bremset opp... Også begynte bil 1 å kjøre... bil 2 kjørte... jeg kjørte.. også bremsa bil 1 igjen (uten no grunn) så bråbremsa bil 2 også... og jeg hadde nettop gitt gass for å kjøre... og rakk ikke bremse og kjørte da inn i bil 2... bil 1 kjørte da vekk fra stedet... Men skadene på bil 2 (audi a4 av første generasjon) hadde kun no riper og sånt helt nederst på bakfangeren... Min hadde skader i hele fronten... Ja har kasko.. Men tar det ikke på forsikringa.. Ordner opp med bil2 kontant tenker jeg..er vel ikke de største skadene så sparer mer på å fikse skaden for han selv/gi han kontanter... Deletilgangen er vel helt "ok".... mange biler som blir importert fra england som delebiler så er vel alltid noe å skaffe...
fish Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Bil i boks! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=209871 Jeg kan se bilen, men ser ingen boks. Hvorfor vil du ha en bil i en boks?
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Skal vi se... Nå har jeg kjørt fruen på julebord, rydda og støvsugd kåken, lagt to unger og atpåtil rekt å spyle bilen. Så ja, jeg HAR vært edru. Slapper av med en kald en nå.. Skål. @Sofa -erik- kjører dokker i kveill? Tenkte hvis øksa trengte transport hjem fra julebordet. Jeg er nok ikke åoppdrive til kjøring ikledd, men kan tenke meg at Sofa er ute og er miljøvennlig:)
S.Hafsmo Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jeg kan se bilen, men ser ingen boks. Hvorfor vil du ha en bil i en boks? Sikkert for å beskytte mot fluer og sånt.
Shattered Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Bil i boks! viewtopic.php?f=6&t=209871 Jeg kan se bilen, men ser ingen boks. Hvorfor vil du ha en bil i en boks? Hahaha! Et uttrykk da!
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jeg kan se bilen, men ser ingen boks. Hvorfor vil du ha en bil i en boks? Sikkert for å beskytte mot fluer og sånt. Lakkboks er det noe som heter. Mener det også er til bil:)
Jordfræsar Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Må si NRK 2 slår på stortromma når de viser 1 time med musikkvideoer fra pink sløyd. Behagelige toner i nattmørket
wicky124 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Bedre det enn å se på reprise av trekant...
fish Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Bose-anlegget har stått på full guffe i en time nå Fy faen så heftig musikk...
-Erik- Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hvordan var det med de ungene du la i stad fish? Digger musikken de også ?
Anbefalte innlegg