Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi se... Nå har jeg kjørt fruen på julebord, rydda og støvsugd kåken, lagt to unger og atpåtil rekt å spyle bilen. Så ja, jeg HAR vært edru. Slapper av med en kald en nå.. Skål. :-)

@Sofa -erik- kjører dokker i kveill? Tenkte hvis øksa trengte transport hjem fra julebordet.

Skrevet

neeh, tenker på miljøet jeg, derfor jeg har v8 på 4l! 8)

+1 :mrgreen:

Wicky:

Been there, done that (Bare med et reinsdyr, ikke en Audi). Verdens kjipeste følelse. Kasko?

Jaguaren du vraka? Kjipt? Hva føler du nå?

:lol:

Skrevet

Nei har ikke vraka den... bare smadra litt karosserideler... hva jeg føler?tjah... i dont feel well :( Nei var nok ikke så veldig lur... haha :P

Jeg kom inn mot en rundkjøring som bil nr tre.. bil to og bil en drev og "kriga" litt...siden bil 1 kjørte veldig sakte og bil 2 blinka med fjernlysa og tuta.. Bil 1 bråbremset for å skremme bil 2.. jeg bremset opp... Også begynte bil 1 å kjøre... bil 2 kjørte... jeg kjørte.. også bremsa bil 1 igjen (uten no grunn) så bråbremsa bil 2 også... og jeg hadde nettop gitt gass for å kjøre... og rakk ikke bremse og kjørte da inn i bil 2... bil 1 kjørte da vekk fra stedet...

Men skadene på bil 2 (audi a4 av første generasjon) hadde kun no riper og sånt helt nederst på bakfangeren... Min hadde skader i hele fronten...

Ja har kasko.. Men tar det ikke på forsikringa.. Ordner opp med bil2 kontant tenker jeg..er vel ikke de største skadene så sparer mer på å fikse skaden for han selv/gi han kontanter...

Deletilgangen er vel helt "ok".... mange biler som blir importert fra england som delebiler så er vel alltid noe å skaffe...

Skrevet
Skal vi se... Nå har jeg kjørt fruen på julebord, rydda og støvsugd kåken, lagt to unger og atpåtil rekt å spyle bilen. Så ja, jeg HAR vært edru. Slapper av med en kald en nå.. Skål. :-)

@Sofa -erik- kjører dokker i kveill? Tenkte hvis øksa trengte transport hjem fra julebordet.

Jeg er nok ikke åoppdrive til kjøring ikledd, men kan tenke meg at Sofa er ute og er miljøvennlig:)

Skrevet

Jeg kan se bilen, men ser ingen boks. Hvorfor vil du ha en bil i en boks?

Sikkert for å beskytte mot fluer og sånt.

Lakkboks er det noe som heter. Mener det også er til bil:)

Skrevet

Bose-anlegget har stått på full guffe i en time nå :-) Fy faen så heftig musikk...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...