Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tenkte å bestille "cover" til iPhonen. Greier ikke å bestemme meg, hvilken farge burde jeg ta?

Anbefaler skin etui :)

Den Safran fargen :D

Safran? De leveres i Gold, Orange og Purple.

Går ut i fra du tenker på orange?

Skrevet

Noen som har et tips/råd og dele mtp. kjørerute fra Stavanger til Trondheim?

Skal gjøre et nytt forsøk på å kjøre nordover på torsdag, og har foreløbig sett for meg at turen kommer til å gå via Lillehammer, men man kan jo og kjøre via Halhjem/Os og så inn på E6 på Otta. :-k

Skrevet

Fy fillern nå blåser og stormer det noe jæklig her! Jeg og fruen kjeda oss her i stad så vi tok BMWen ut i stormen fra sin varme og tørre garasje og kjørte til ett sted der havet kommer rett inn! Fyttirakkern å bølgene brøyt over fjellet der, spektakulært syn å se slike naturkrefter :) Vi beskuet det på betryggende avstand, må ha respekt for naturen når den viser seg fra sin mørke side :wink:

Skrevet

Skal gjøre et nytt forsøk på å kjøre nordover på torsdag, og har foreløbig sett for meg at turen kommer til å gå via Lillehammer, men man kan jo og kjøre via Halhjem/Os og så inn på E6 på Otta. :-k

kjør via Lillehammer, best veier der.

Fredrik90: blåser og er 16+ her nå, herlig :)

Skrevet

En liten gutt skrev til julenissen:

-Send meg en bror!!!

Julenissen skrev tilbake:

-Send meg din mor...

:lol::lol::lol:

Skrevet

Will do!

Er forøvrig ganske varmt og behagelig i Trondheim og. Fint bilvaskevær.

Skrevet

Will do!

Er forøvrig ganske varmt og behagelig i Trondheim og. Fint bilvaskevær.

Bare pass deg for gjennomsnittsmåleren :P Men er en rasteplass midt i om du trenger en 5 minutter :D

Skrevet

Om du vil se litt, kjør vestlandet. Da jeg henta bil i Stavanger kjørte jeg kysten opp.. En del ferger, men det var verd turen :) Om du ikke har tidspress da.. Da er det kanskje bedre og peise innover landet og opp..:) Usikker på hva tidsbruken blir med ferger kontra om du kjører "oppi fjellene" :)

Skrevet

Tror det tar et par timer ekstra å kjøre kysten. Hadde det vært midt på sommeren hadde jeg nok kjørt den veien, men nå er det bare meldt storm og drit, så det er vel bare å komme seg hjem.

Fræsarn:

Tenker du på den gjennomsnittsmåleren på E6en? eller er det flere?

Skrevet

Ja ja, i dag hadde jeg flaks. Jeg var den eneste som fikk et hotellrom som var vasket :lol: Mine 4 andre kollegaer ble ikke direkte blide da ølbokser og rødvinsflasker utover hele gulvet var det som møtte dem da de åpnet døra. Det som møtte meg var et tredelt hotellrom. Stor stue, fult kjøkken med kjøleskap, plater, kjeler og alt mulig. Eget stort soverom og respektabelt bad ;)!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...