Erik89 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Tror det du haha! You say lady gaga, i say Led ZeppelinYou say hannah montana, i say AC\DC You say owl city, i say Deep Purple You say jonas brothers, i say The Rolling Stones You say justin bieber, i say Queen You say taylor swift, i say Guns & Roses. 95% of teens these days listen to the same crappy pop songs over and over. if your one of the 5% left who still listen to real music, thunb this up, then copy and paste it to t least 5 video's. DONT LET THE SPIRIT OF ROCK AND ROLL DIE... *Thumbs up* Btw, for dere som ikke titter i spotte tråden: Kul Abarth i Italia idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 noekult: Ang. ambulansesjåfør så kan du høre med røde kors. Da snakker vi jo frivillig arbeid, men å kjøre sikksakk med blålys kan jo veie opp for lønna Vet ikke hvor lett det er å faktisk bli sjåfør der, men ei jeg kjenner sier det er en del som melder seg, bare for å kunne kjøre ambulanse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 For å bli ambulansesjåfør må man vel først gå vg1 helse og sosial også vg2 ambulansefag. http://www.ambulansearbeider.no/velkommen.html En nettside med mye info Vurderte selv på et tidspunkt den retningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 4 klassikere: Kiss - I stole your love : Kiss - Strutter : Kiss - Love Gun : Kiss - Rocket ride : Legendarisk tekst av Ace Frehley på Rocket ride: Lady space, you like the way I make you feel inside Take a rocket ride From the start you wanted to fly I got the rocket and you want the ride Take a rocket ride Baby wants it fast, baby wants a blast She wants a rocket ride, she wants a rocket ride Så kan dere jo se for dere hvilken rakett han tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 ":1i0r2jly]noekult: Ang. ambulansesjåfør så kan du høre med røde kors. Da snakker vi jo frivillig arbeid, men å kjøre sikksakk med blålys kan jo veie opp for lønna Vet ikke hvor lett det er å faktisk bli sjåfør der, men ei jeg kjenner sier det er en del som melder seg, bare for å kunne kjøre ambulanse Er slutt på de tidene da man kun var sjåfør. I dag må alle i bilen ha all kunnskap, så enkelt er det ikke lenger. Bieber?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Var det jeg fryktet også. Hadde ikke orket å skrape opp hjerne fra veien, stikke hånda ned i store blødninger og alt det der (For å strekke det til ytterste grusomheter en kan komme over). En stilling som lød noe slikt "Kjør som F for å komme fort til og fra ulykkessted, og hold deg i bilen mens trenet personell tar seg av skadde" hadde jeg nok hoppet på Men det er jo forskjell på røde kors og "ekte" ambulanse når det kommer til hva slags utrykninger en får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er i London i helgen. Altfor mye fint på 4-hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Sett en del filmer fra hendelsene i Japan...Sykt... Huff ja. Har ei veninne som er på Bali nå. De hadde vist fått tsunami-varsel, men hadde ikke vært så ille akkurat der. Ble litt nervøs der altså, om hvordan det kunne ha gått. Man kødder ikke med kreftene som er i sving der altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 ":3of63mm8]Var det jeg fryktet også. Hadde ikke orket å skrape opp hjerne fra veien, stikke hånda ned i store blødninger og alt det der (For å strekke det til ytterste grusomheter en kan komme over).En stilling som lød noe slikt "Kjør som F for å komme fort til og fra ulykkessted, og hold deg i bilen mens trenet personell tar seg av skadde" hadde jeg nok hoppet på Men det er jo forskjell på røde kors og "ekte" ambulanse når det kommer til hva slags utrykninger en får. Har flere venner i ambulanse her, og de trives godt, selv om det skjer endel mindre fint.. Rart hva som får folk til å søke seg mot ambulansejobb også, en nær venn av meg som i grunn aldri har vært noe tøff eller sterk på den måten endte opp som ambulansepersonell etter å ha redda 3 ungdommer ut av en brennende bil, den fjerde personen fikk han derimot ikke ut og han sier at det var det som trigga det for hans del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 ":tzxzy3hn]Vet ikke hvor lett det er å faktisk bli sjåfør der, men ei jeg kjenner sier det er en del som melder seg, bare for å kunne kjøre ambulanse Tror ikkje det er rare kjøre-opplæringen de får,eller krever virker det som. Var en utrykning for noen år siden på vinteren da en gammel mann falt om(tidligere nabo). Ambulansen kom og parkerte med fronten mot oss(smal vei),men for å få mannen inni bilen måtte de snu bilen med bakenden til. Dette tørte ikke sjåføren(e),så det endte med at eg måtte rygge ambulansen til en snuplass og rygge tilbake igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Sett en del filmer fra hendelsene i Japan...Sykt... Huff ja. Har ei veninne som er på Bali nå. De hadde vist fått tsunami-varsel, men hadde ikke vært så ille akkurat der. Ble litt nervøs der altså, om hvordan det kunne ha gått. Man kødder ikke med kreftene som er i sving der altså.. Vi aner ikke hvor heldige vi i Norge faktisk er. Vi slipper jordskjelv, tsunamier og sjenerelt alle andre naturkatastrofer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Noen som har fått smake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Denne har vi vell ikke sett her inne? M5 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er jo en bimmersbruker som har lagt ut filmen ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Da var guttetur til Riga bestillt 18 til 23 mai Noen som har vært der og har noen tips til aktiviteter? Har googlet litt men finner bare ting fra 2005 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg