Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det du :P haha!

You say lady gaga, i say Led Zeppelin

You say hannah montana, i say AC\DC

You say owl city, i say Deep Purple

You say jonas brothers, i say The Rolling Stones

You say justin bieber, i say Queen

You say taylor swift, i say Guns & Roses.

95% of teens these days listen to the same crappy pop songs over and over. if your one of the 5% left who still listen to real music, thunb this up, then copy and paste it to t least 5 video's.

DONT LET THE SPIRIT OF ROCK AND ROLL DIE...

*Thumbs up*

Btw, for dere som ikke titter i spotte tråden:

Kul Abarth i Italia idag 8)

199821_10150113861844143_505854142_6491411_5542341_n.jpg

188971_10150113862004143_505854142_6491415_1398387_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: Ang. ambulansesjåfør så kan du høre med røde kors. Da snakker vi jo frivillig arbeid, men å kjøre sikksakk med blålys kan jo veie opp for lønna :)

Vet ikke hvor lett det er å faktisk bli sjåfør der, men ei jeg kjenner sier det er en del som melder seg, bare for å kunne kjøre ambulanse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 klassikere:

Kiss - I stole your love :

Kiss - Strutter :

Kiss - Love Gun :

Kiss - Rocket ride :

Legendarisk tekst av Ace Frehley på Rocket ride:

Lady space, you like the way

I make you feel inside

Take a rocket ride

From the start you wanted to fly

I got the rocket and you want the ride

Take a rocket ride

Baby wants it fast, baby wants a blast

She wants a rocket ride, she wants a rocket ride

Så kan dere jo se for dere hvilken rakett han tenker på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1i0r2jly]noekult: Ang. ambulansesjåfør så kan du høre med røde kors. Da snakker vi jo frivillig arbeid, men å kjøre sikksakk med blålys kan jo veie opp for lønna :)

Vet ikke hvor lett det er å faktisk bli sjåfør der, men ei jeg kjenner sier det er en del som melder seg, bare for å kunne kjøre ambulanse :)

Er slutt på de tidene da man kun var sjåfør.

I dag må alle i bilen ha all kunnskap, så enkelt er det ikke lenger.

Bieber?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg fryktet også. Hadde ikke orket å skrape opp hjerne fra veien, stikke hånda ned i store blødninger og alt det der (For å strekke det til ytterste grusomheter en kan komme over).

En stilling som lød noe slikt "Kjør som F for å komme fort til og fra ulykkessted, og hold deg i bilen mens trenet personell tar seg av skadde" hadde jeg nok hoppet på :)

Men det er jo forskjell på røde kors og "ekte" ambulanse når det kommer til hva slags utrykninger en får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en del filmer fra hendelsene i Japan...Sykt...

Huff ja. Har ei veninne som er på Bali nå. De hadde vist fått tsunami-varsel, men hadde ikke vært så ille akkurat der. Ble litt nervøs der altså, om hvordan det kunne ha gått.

Man kødder ikke med kreftene som er i sving der altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3of63mm8]Var det jeg fryktet også. Hadde ikke orket å skrape opp hjerne fra veien, stikke hånda ned i store blødninger og alt det der (For å strekke det til ytterste grusomheter en kan komme over).

En stilling som lød noe slikt "Kjør som F for å komme fort til og fra ulykkessted, og hold deg i bilen mens trenet personell tar seg av skadde" hadde jeg nok hoppet på :)

Men det er jo forskjell på røde kors og "ekte" ambulanse når det kommer til hva slags utrykninger en får.

Har flere venner i ambulanse her, og de trives godt, selv om det skjer endel mindre fint..

Rart hva som får folk til å søke seg mot ambulansejobb også, en nær venn av meg som i grunn aldri har vært noe tøff eller sterk på den måten endte opp som ambulansepersonell etter å ha redda 3 ungdommer ut av en brennende bil, den fjerde personen fikk han derimot ikke ut og han sier at det var det som trigga det for hans del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":tzxzy3hn]

Tror ikkje det er rare kjøre-opplæringen de får,eller krever virker det som.

Var en utrykning for noen år siden på vinteren da en gammel mann falt om(tidligere nabo). Ambulansen kom og parkerte med fronten mot oss(smal vei),men for å få mannen inni bilen måtte de snu bilen med bakenden til.

Dette tørte ikke sjåføren(e),så det endte med at eg måtte rygge ambulansen til en snuplass og rygge tilbake igjen.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en del filmer fra hendelsene i Japan...Sykt...

Huff ja. Har ei veninne som er på Bali nå. De hadde vist fått tsunami-varsel, men hadde ikke vært så ille akkurat der. Ble litt nervøs der altså, om hvordan det kunne ha gått.

Man kødder ikke med kreftene som er i sving der altså..

Vi aner ikke hvor heldige vi i Norge faktisk er. Vi slipper jordskjelv, tsunamier og sjenerelt alle andre naturkatastrofer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...