Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror civicen min kommer til å se sånn ut, kult? :D

noekult: var sykt glatt ja! en kompis med a3 quattro kjørte ut i maridalen og tok litt av kanalen osv, kjipt når man har lån på 300k på en bil fra '08..

Civic%252520LZ%252520copy.jpg

Skrevet

Er det noen som har noen lure måter å få løs denne forbanna jævelen?

ilol7acu9ynkf9r2eacc.jpg

Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt :evil:

Skrevet

Du skal bruke en kopp som passer utenpå der med halvtoms-utgang til skralle. Kan prøve med stor vannpumpetang så lenge du er forsiktig. Er plast og kan knekke ;)

Skrevet
Hadde første sladdings i vinter i går natt... :) Speilglatt på Kjelsås... Gøy som F å ligge litt sidelengs i svingene - la det SNØ ffs! :D

Mærsjen fikk prøvd seg litt på glatta i går den å :P

Utrolig morro, får håpe snøen snart kommer ja.

Mens Bmw'n er nå parkert for vinteren : /

Skrevet

http://images.bimmers.no/files/ilol7acu9ynkf9r2eacc.jpg

Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt :evil:

Kjør på biltema og kjøp en slik:

12-976_l.jpg

Så bytter du ut lokket, med en som har en 6-kant på toppen. ;)

oil_filter.jpg

Skrevet

ilol7acu9ynkf9r2eacc.jpg

Det er egentlig et spesial verktøy til å løsne oljefilter lokkene på slike motorer.

Det finnes to typer.

Skrevet
hvilke program har du brukt der Tzunami? Ser jo lovende ut :)

fant en greie på ronalwheels.co.uk så brukte jeg photoshop etterpå for å rødsote baklyktene, oransjsote blinkers fremme, sote sideruter, lakke felger svart og senke litt mer ;) ganske genial side, kjipt det kun er for ronal-felger...

http://ronal001.mx-live.com/default.aspx

Skrevet
Hadde første sladdings i vinter i går natt... :) Speilglatt på Kjelsås... Gøy som F å ligge litt sidelengs i svingene - la det SNØ ffs! :D

Mærsjen fikk prøvd seg litt på glatta i går den å :P

Utrolig morro, får håpe snøen snart kommer ja.

Mens Bmw'n er nå parkert for vinteren : /

I går var det gliseglatt i Asker/bærum, merca fikk vist rumpa si litt ja! :D

Skrevet
Hafsmo:

Det er søndag...? :P

Hehe. Det har du helt rett i. #-o

Da får du kjøre rundt uten olje til i morgen. ;)

Evt. får du ta et lite belte, snitte et 1/2" rør i enden med kuttskive, og lage deg en filteravtrekker til formålet. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...