Tzunami Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Tror civicen min kommer til å se sånn ut, kult? noekult: var sykt glatt ja! en kompis med a3 quattro kjørte ut i maridalen og tok litt av kanalen osv, kjipt når man har lån på 300k på en bil fra '08..
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er det noen som har noen lure måter å få løs denne forbanna jævelen? Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt
-Erik- Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 hvilke program har du brukt der Tzunami? Ser jo lovende ut
Julianv Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Du skal bruke en kopp som passer utenpå der med halvtoms-utgang til skralle. Kan prøve med stor vannpumpetang så lenge du er forsiktig. Er plast og kan knekke
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hadde første sladdings i vinter i går natt... Speilglatt på Kjelsås... Gøy som F å ligge litt sidelengs i svingene - la det SNØ ffs! Mærsjen fikk prøvd seg litt på glatta i går den å Utrolig morro, får håpe snøen snart kommer ja. Mens Bmw'n er nå parkert for vinteren : /
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 en kopp? Det er ikke no anti-clockwise skru opplegg på den også?
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er det noen som har noen lure måter å få løs denne forbanna jævelen?http://images.bimmers.no/files/ilol7acu9ynkf9r2eacc.jpg Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt Kjør på biltema og kjøp en slik: Så bytter du ut lokket, med en som har en 6-kant på toppen.
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er det noen som har noen lure måter å få løs denne forbanna jævelen? Får den ikke løs for alt i verden..bytta olje, og alt, mangler bare oljefilteret før jeg kan få fylt den opp igjen..skulle bare være en kjapp jobb, men det tar mye lenger tid enn planlagt Det er egentlig et spesial verktøy til å løsne oljefilter lokkene på slike motorer. Det finnes to typer.
Erik89 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hafsmo: Det er søndag...? Fredrik: Det har jeg skjønt, men det er søndag og jeg har ikke noe fancy spesiel verktøy Har du?
opasb Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 noen som vet om M51d25 og m50 har samme dynamo??
Tzunami Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 hvilke program har du brukt der Tzunami? Ser jo lovende ut fant en greie på ronalwheels.co.uk så brukte jeg photoshop etterpå for å rødsote baklyktene, oransjsote blinkers fremme, sote sideruter, lakke felger svart og senke litt mer ganske genial side, kjipt det kun er for ronal-felger... http://ronal001.mx-live.com/default.aspx
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Fredrik:Det har jeg skjønt, men det er søndag og jeg har ikke noe fancy spesiel verktøy Har du? Det har jeg desverre ikke, men jobben har. Men da er vi like langt
hermanoo90 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hadde første sladdings i vinter i går natt... Speilglatt på Kjelsås... Gøy som F å ligge litt sidelengs i svingene - la det SNØ ffs! Mærsjen fikk prøvd seg litt på glatta i går den å Utrolig morro, får håpe snøen snart kommer ja. Mens Bmw'n er nå parkert for vinteren : / I går var det gliseglatt i Asker/bærum, merca fikk vist rumpa si litt ja!
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hafsmo:Det er søndag...? Hehe. Det har du helt rett i. Da får du kjøre rundt uten olje til i morgen. Evt. får du ta et lite belte, snitte et 1/2" rør i enden med kuttskive, og lage deg en filteravtrekker til formålet.
Anbefalte innlegg