noekult Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 ^ Haha, for en historie Good times! Ja, jeg er skikkelig fan av lette biler selv. Vi bor tross alt i Norge, her spiller vekt en stor rolle mtp. kjøreglede!
Jørgen Lie Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hmm, julegavehandelen endte med påmelding til MC-lappen gitt
noekult Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Saab er konkurs: http://di.se/Default.aspx?pid=3866&epsl ... u%253Dtrue
Dirty Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hmm, julegavehandelen endte med påmelding til MC-lappen gitt Hehe skulle av å handle julegave, eneste jeg kom hjem med var tøy til meg og en ny prosjektor til 15 tusen
flonoen Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hmm, julegavehandelen endte med påmelding til MC-lappen gitt Ikkje heilt feil det der. Tok den sjølv i september i år, og var litt i stuss på om eg skulle bry meg med å kjøpe sykkel so seint på året. Endte opp med ein Thunderace (YZF 1000), og har vel køyrd 4000km no trur eg.
-Erik- Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hmm, julegavehandelen endte med påmelding til MC-lappen gitt Hehe skulle av å handle julegave, eneste jeg kom hjem med var tøy til meg og en ny prosjektor til 15 tusen Haha God jul da Digg med noe nytt!
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 dyr prosjekter er noe man IKKE angrer på, er så rått det!!!
noekult Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Prosjektor er en fin investering ^^ Edit; Det er forsåvidt MC-lappen og! Jeg begynte, men fullførte aldri
Jørgen Lie Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hmm, julegavehandelen endte med påmelding til MC-lappen gitt Hehe skulle av å handle julegave, eneste jeg kom hjem med var tøy til meg og en ny prosjektor til 15 tusen Er vi lett å avlede for egentlige oppgaver? Hmm, julegavehandelen endte med påmelding til MC-lappen gitt Ikkje heilt feil det der. Tok den sjølv i september i år, og var litt i stuss på om eg skulle bry meg med å kjøpe sykkel so seint på året. Endte opp med ein Thunderace (YZF 1000), og har vel køyrd 4000km no trur eg. Nei, eller, riktig er det kanskje ikke, men elsker å kjøre to-hjuling.. Husker du hvor mye du kom på i pris? YZF er morsomme sykler! Naboen hadde en slik i fjor, så ble noen runder på den.. Men lurer på om det blir motard på meg.. Digg å kjøre bakhjul og ta stoppie Prosjektor er en fin investering ^^Edit; Det er forsåvidt MC-lappen og! Jeg begynte, men fullførte aldri Ikke? Nei er nødt til å fullføre jeg ja.. Så får jeg heller kjøpe sykkel senere, om det ikke er budsjett til det med en gang Men må vel klare og lure unna 40-60k til en Motard en kan leke seg med i sommer
316 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Insignia OPC, ikkjeeee dum... http://www.dagbladet.no/2011/12/12/tema ... /19213445/
flonoen Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 [Husker du hvor mye du kom på i pris? YZF er morsomme sykler! Naboen hadde en slik i fjor, så ble noen runder på den.. Men lurer på om det blir motard på meg.. Digg å kjøre bakhjul og ta stoppie YZF'en fikk jeg for 41k, inkludert bukse og jakke som faktisk passa meg! '96 modell, men ser bedre ut enn de fleste 96-modeller spør du meg. Eller var det lappen du tenkte på? Havna på 23k ca. Ekke billig. Tok da en del kjøretimer, men var bakt inn i pakkeprisen hos kjøreskolen. Trengte det i grunn, er håpløs på trafikkregler! Det rent kjøretekniske er jo ikke hokus pokus, de fleste klarer å sette mopeden i gir og bremse. Plassering, rundkjøring og alt det der var det jeg sugde på. Noen års vranglære siden jeg tok billappen har ikke hjulpet på.
Marius2002 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Insignia OPC, ikkjeeee dum...http://www.dagbladet.no/2011/12/12/tema ... /19213445/ Hmmm nei, men det er fortsatt en Opel. Med 1.1 mill får man jo S3, A7, S4 og S5. Er vel litt mer stas det, enn å liksom ha en Opel. Selv om Opelen sikkert er mer sjelden.
noekult Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Insignia OPC, ikkjeeee dum...http://www.dagbladet.no/2011/12/12/tema ... /19213445/ Litt av en type Opel Motorsport Norge... What? Den koster så mye fordi vi bor i Norge... Ikke? Nei er nødt til å fullføre jeg ja.. Så får jeg heller kjøpe sykkel senere, om det ikke er budsjett til det med en gang Men må vel klare og lure unna 40-60k til en Motard en kan leke seg med i sommer Begynte på lappen men innså at jeg ikke ville ha penger til MC + vedlikehold (garasje inkludert) på lenge, så det ble med saken... Teoriprøvebeståelse er gyldig i tre år, dvs. at jeg må fortsette eller fullføre lappen innen høst neste år, hvis ikke må jeg ta alt opp igjen. Får se, plutselig har jeg tusen ting som vil ha penga mine, huff. Men lykke til da, MC er absolutt herlig. MC-guttene er en hyggelig gjeng som regel, lett å få med seg folk på tur
Jørgen Lie Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 YZF'en fikk jeg for 41k, inkludert bukse og jakke som faktisk passa meg! '96 modell, men ser bedre ut enn de fleste 96-modeller spør du meg. Eller var det lappen du tenkte på? Havna på 23k ca. Ekke billig. Tok da en del kjøretimer, men var bakt inn i pakkeprisen hos kjøreskolen. Trengte det i grunn, er håpløs på trafikkregler! Det rent kjøretekniske er jo ikke hokus pokus, de fleste klarer å sette mopeden i gir og bremse. Plassering, rundkjøring og alt det der var det jeg sugde på. Noen års vranglære siden jeg tok billappen har ikke hjulpet på. Tenkte mest på lappen ja Hehe, jaa, tok en teoriprøve for morro på nett i sta... Det trengs litt oppfriskning, for å si det mildt Men får vel bare lese Begynte på lappen men innså at jeg ikke ville ha penger til MC + vedlikehold (garasje inkludert) på lenge, så det ble med saken... Teoriprøvebeståelse er gyldig i tre år, dvs. at jeg må fortsette eller fullføre lappen innen høst neste år, hvis ikke må jeg ta alt opp igjen. Får se, plutselig har jeg tusen ting som vil ha penga mine, huff. Men lykke til da, MC er absolutt herlig. MC-guttene er en hyggelig gjeng som regel, lett å få med seg folk på tur Ah.. Skjønner den.. Mitt første mål er lappen. Så får sykkel komme når anledningen byr seg.. Hehe, ja, alltid noe(n) som vil ha pengene Makan!!! Ja, de er vel spleiset på et vis, uansett hva de kjører eller kommer fra, så sikkert et bra miljø om man holder seg unna H.A, Bandidos og andre litt mørkere klubber
flonoen Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Men sykkel får man alltids billig, om man følger litt med og ikke er avhengig av å være tøffeste gutten i gata med SS1000R! Motard har jeg vurdert selv, men da blir det noe med meget snille serviceintervall!
Anbefalte innlegg