Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ber en stille bønn for alle små, denne regeringen fortsetter galskapen, med religion som begrunnelse. :evil::evil:

Er det rart det bygges hat, det er den ene kravet etter det andre for våre minoriterer. Jeg er målløs. Når skal galskapen stoppe..

http://www.dagbladet.no/2011/12/12/nyhe ... /19382083/

Personlig blir jeg nesten redd om dagen... Norge den siste tiden minner mer og mer om kommunistiske Kina som jeg lærte om på ungdomskolen...

Vi har bare mindre og mindre rettigheter og ting vi får "lov" til og gjøre eller ting vi må betale for i form av avgiter etc at det er helt SINNSYKT, og hoper seg bare på for hvert år som går og kommer! :? Ikke at det er såååå fælt per i dag akkuratt... men kan tenke meg noen år fremover i tid om hvordan det kan ha blitt..

Skrevet
Joda, men må jo være litt standard da ;) Tøffeste i gata blir jeg uansett, da ingen i gata har sykkel ;)

..

Ikke vanskelig å være tøffest i gata hos deg, da det bare er ett hus pr. gate..

Sorry mac, men d er nok litt flere enn et hus der jeg bor :lol:

Ante ikke det var gater der? Bare veg ;)

Det stemmer vel egentlig ganske bra.. Lite med gater ute i havgapet :mrgreen:

Skrevet
Jeg ber en stille bønn for alle små, denne regeringen fortsetter galskapen, med religion som begrunnelse. :evil::evil:

Er det rart det bygges hat, det er den ene kravet etter det andre for våre minoriterer. Jeg er målløs. Når skal galskapen stoppe..

Enig med siste avsnitt. Det eneste et forbud vil medføre er at praksisen vil bli tatt med i utlandet eller gjøres ulovlig i skjul under tvilsomme forhold. Uansett hvordan du snur og vender på det, så vil ikke jøder eller muslimer legge fra seg milliennier år gammel tradisjon pga. et lovforslag.

Blir mektig irritert av han tullingen i kommentarfeltet som sitter sier at omskjæring hindrer alvorlige sykdommer, blant annet kreft..

Hva faen??

Skrevet

Hoho, her må vi være korrekte altså :P Snakke pent som i osjlo. De altså!

@knut: Uvitenhet... nei religion og vitenskap har vel aldri hørt sammen! Ikke kødd med naturen, da kødder den med deg! Bare se på barn av søsken... grusomt!

Skrevet

Enig med siste avsnitt. Det eneste et forbud vil medføre er at praksisen vil bli tatt med i utlandet eller gjøres ulovlig i skjul under tvilsomme forhold. Uansett hvordan du snur og vender på det, så vil ikke jøder eller muslimer legge fra seg milliennier år gammel tradisjon pga. et lovforslag.

Blir mektig irritert av han tullingen i kommentarfeltet som sitter sier at omskjæring hindrer alvorlige sykdommer, blant annet kreft..

Hva faen??

Nå er det jo fakta at omskjæring er hygienisk og faktisk beskytter (merk: ikke immun mot, men beskytter mot) mot en god del sykdommer.

Bl. a. http://www.forskning.no/artikler/2009/april/218898

Kreft... Nei, da er jeg skeptisk sjæl ass :P

Omskjæring har både fordeler og ulemper, enkelt og greit.

Hoho, her må vi være korrekte altså :P Snakke pent som i osjlo. De altså!

@knut: Uvitenhet... nei religion og vitenskap har vel aldri hørt sammen! Ikke kødd med naturen, da kødder den med deg! Bare se på barn av søsken... grusomt!

Islam lærte folket sitt å vaske henda før maten hundrevis av år før resten av verden skjønte hvorfor... F. eks...

Poenget mitt er at både religion og vitenskap er veldig "både og". Man oppdager nye ting i vitenskapen hele tiden som avkrefter gamle "fakta", og de fleste religionene har ikke bydd på noe nytt og spennende de siste åra heller. Både og. I lengden har verden vært tjent med å ha religion, etter min mening. Mange som tenker seg om to-tre ganger før de gjør noe de tror vil skuffe deres Gud, og slike ting holder mange samfunn rundt om i verden sammen. Men om folk som er religiøse følger sin religion slik en skal i utgangspunktet (begynn med å ikke voldta, ikke drepe og ikke stjele), er en annen diskusjon ;(

Skrevet

Nå snakker vi mer om inngrep på naturens verk. Vi fungerer utmerket uten å gjøre inn(over)grep som omskjæring.

"Slik konkluderer Cochrane-samarbeidet etter å ha gått systematisk gjennom relevant forskningslitteratur." Det er ikke vitenskap og trenger ikke nødvendigvis å være fakta heller. Dessuten er forskningen gjort under helt andre miljøer. "Studiene er utført i Sør-Afrika, Kenya og Uganda og inkluderer 10 908 deltagere."

Jeg skal forske på forskere og hvorfor de forsker på sin forskning!

Skrevet

unødvendig fakta

1. Det er umulig å slikke seg selv på albuen.

2. Hjernen din består av 80% vann.

3. Lighteren ble oppfunnet før fyrstikken.

4.Ingenting rimer på pølse.

5. De fleste lebestifter inneholder fiskeskjell.

6. Myggspray er ikke avskrekkende for myggen. Myggsprayen blokkerer bare myggens sensorer slik at den ikke vet at du er der.

7. Esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker.

8. Øyet til en struts er større enn hjernen dens.

9. Hjerterkongen er den eneste som ikke har bart.

10. En tarantell kan leve i to år uten å spise.

11. Perler smelter i eddik.

12. Skilpadder kan puste gjennom baken.

13. En pingvin kan hoppe nesten to meter rett opp.

14. Matte: 111.111.111 ganget med 111.111.111 gir svaret 12345678987654321

15. Over 75% av de som leser dette har prøvd å slikke seg på

albuen.

16. En krokodille kan ikke strekke ut tungen sin

17. Hjerte hos en reke ligger i hodet

18. Det er fysiskt umulig for en gris å se opp mot himmlen

19. Mer enn 50% av jordas befolkning har ikke mottatt eller

foretatt en telefonoppringning

20. Hester kan ikke kaste opp

21. The "sixth sick sheik's sixth sheep's sick" er visstnok den hardeste tunge krøll i det engelske språket

22. Hvis du holder igjen et nys kan du sprenge et blodkar\en blodåre i hodet eller nakken å dø på et øyeblikk

23. Hvis du nyser for hardt kan du brekke et ribbein

24. Kroppen din består av 70%vann

25. Det er umuli å nyse uten å blunke

26. Det daglig er 0.5% av verdensbefolkningen som spiser på Mc' Donalds

27. Din kropp vokser fortere om våren

28. Donald har vert forbudt i Finland, fordi han ikke bruker bukser

29. Jenter ser bedre i mørket enn gutter

30. Du blunker 20 000 ganger hver eneste dag

31. Med å slå hode i veggen forbruker du 150 kalorier i timen

32. Du kan ikke gjøre selvmord ved å holde pusten

33. Lusa kan hoppe 350 ganger sin egen lengde. Samme som at et menneske skal kunne hoppe over en fotballbane...

34. Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor

35. Hvis du prøver å tvinge deg selv til å holde øynene åpne kan de sprette ut av hodet

36. En gris sin orgasme varer i 30 minutter..?!

37. Ved å slå hodet i en vegg bruker du 150 kalorier i

timen..

38. Et gjennomsnittlig menneske frykter edderkopper mer enn å dø!

39. Den sterkeste muskelen i kroppen er tunga

40. Det er mer sannsynlig å bli drept av en champagnekork enn å bli forgifta av en edderkopp!

41. Isbjørner er venstrehendt.

Skrevet
Joda, men må jo være litt standard da ;) Tøffeste i gata blir jeg uansett, da ingen i gata har sykkel ;)

..

Ikke vanskelig å være tøffest i gata hos deg, da det bare er ett hus pr. gate..

Sorry mac, men d er nok litt flere enn et hus der jeg bor :lol:

Fjøse, vedskjule og naustan telle ikkje...

Skrevet
Hei hå. For en tulletråd!

Kom hit a, sava ræi :moroklem:

vFsvW.jpg

Imgur.com - beste nettstedet i verden :)

Edit: Før en mod kommer inn, bilde av drømmesykkelen min (siden vi snakket om MC). Ducati 748 (her i større utgave, 916) med CF skall :)

sdri968dy2p1l9c9ri5h.jpg

Skrevet
Jøss... winchester på besøk... :lol:

Hehe, måtte stikke innom en tur og se om det fantes noen brukbare E36 coupe delebiler/prosjekter til salgs, må reparere eller bytte ut vinterbilen før den faller fra hverandre. :P Heil das Panzerwagon! :stupid:

302993_191648367584080_100002167539726_409948_677115382_n.jpg

Skrevet

Fjøse, vedskjule og naustan telle ikkje...

Du skal alltid komme med så gode poeng, som gjerne er rettet MOT meg :roll::lol:

Hei hå. For en tulletråd!

Du passer fortsatt godt inn ser du.;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...