Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå ser jeg svært dårlig. Har fått sånn øyesalve til å smøre på øya. Det blir en finn hinne som legger seg over, så jeg ser faen ikke en dritt...!

Betyr at det funker ;) hatt det sjææl :P

Skrevet
Nå ser jeg svært dårlig. Har fått sånn øyesalve til å smøre på øya. Det blir en finn hinne som legger seg over, så jeg ser faen ikke en dritt...!

jeg sitter med samma dritten på øyet, ønsk meg vellkommen i klubben! skulle aldri mobba deg for det der, slo vist tilbake på meg selv.. -.-

Skrevet
Huff.. Vært en trafikkulykke ca 3-4km unna her hvor jeg bor nå. Bil mot vogntog. 6 stykker involvert i en stygg ulykke i følge avisen.

Dritt å sitte med den følelsen at du ikke vet noen ting, men at sjansen er stor for at det kan være noen man kjenner..

Jævligste som kan skje.. Ser ut til å være en familie.. :(

Ser ikke ut til å være noen jeg kjenner, men er helt for jævlig uansett.. Vet ikke om noen av barna har omkommet, men de mister jo uansett to av sine svært nære slekninger vil jeg anta.

Noen som greier å tyde hvilken bil det er? Jeg synes det ligner litt på en Renault, men husker ikke modellbetegnelsen akkurat nå..

http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 741749.ece

huff ikke bra!!

Hær er en av grunn før at jeg aldri vill ha lastebil setifikat :roll: man har så sykt stor ansvar med å kjør sånn kjøretøy langs veian i norge

Skrevet
IMG_0326.jpg

Hva syns dere...? På min E28...? Ja/nei.....? Jeg er hvertfall veldig forelska...

Nope... kjør på med store originale krysseker... :)

2yc2dmmb119gmda3re9e.jpg

Skrevet
siden vi er inne på bruk av turbo her.. må jo være en fryd og ikke minst tungt og jobbe med en sånn sag? :mrgreen:

6d0xz308jsg9v8p6a9yv.jpg

Skikkelig monsterturbo... 62 cm lang... på BMW M12/13... 8)

mqx5z9k84lrcby1rsgk3.jpg

Skrevet
Noekult: Må vel spaces ut til tusen de felgene :P Veldig høyt inpress på de... oppunder 60mm et sted mener jeg på :P

Var ET60 på de jeg hadde på gammalblazeren ihvertfall. Om jeg husker rett. Kan ha vært 50. :-k

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...