Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
IMAG0411.jpg

:oops::^o

Hehe! Noe sier meg at vedkommenende er en av våre elbil kjørende, diktende, kunstintresserte og KJIPE med landsmenn! For sånne mennesker er alt farlig og unødvendig og iallfall frisk kjøring med BMW, hvis ho føler hennes siste time er kommet bare fordi noen ruser noen motorer så burde hun ikke gå utendørs, heller lagt seg inn på Psykriatisk :roll:

Noen mennesker er så oppsatt på at livet skal være kjedelig og være sure mot dem som ikke er enige med dem! Også skrive i avisa, da har man lite å ta seg til! haha :lol::applause:

Skrevet
IMAG0411.jpg

:oops::^o

Hehe! Noe sier meg at vedkommenende er en av våre elbil kjørende, diktende, kunstintresserte og KJIPE med landsmenn! For sånne mennesker er alt farlig og unødvendig og iallfall frisk kjøring med BMW, hvis ho føler hennes siste time er kommet bare fordi noen ruser noen motorer så burde hun ikke gå utendørs, heller lagt seg inn på Psykriatisk :roll:

Noen mennesker er så oppsatt på at livet skal være kjedelig og være sure mot dem som ikke er enige med dem! Også skrive i avisa, da har man lite å ta seg til! haha :lol::applause:

så du synes slik kjøring er ok når det er motgående trafikk + fotgjengere? hadde gått ei kule varmt i meg og kjenner jeg..

Skrevet
":2p9dndo6]Femteklassingene ved Øren skole i Drammen ble invitert til juleavslutning, men endte opp på vintermarkering med nisseluenekt.

http://www.f-b.no/nyheter/nektet-nissel ... -1.6662269

Hva i svarte!?!

Dette irriterer meg grønn!

Når vi bodde i Thailand, Etiopia, og Saudi Arabia, så måtte VI tilpasse oss deres kultur!

Det er mange som er flinke, og tilpasser seg vår såkalte "kultur", men det er igjen altfor mange som syter og aldri gir seg før de får det som de vil.

Sorry, men dra så langt vekk herfra om du ikke er fornøyd! Nå har vi vært snille og hørt på hva dere har å si, men det finnes en grense!

Og kan vi få noen politikere og andre folk med litt makt, SOM HAR BALLER? istedetfor disse suppegjøkene som bøyer seg over og får den langt oppi rassen.

Sånn, da fikk jeg ut litt frustrasjon :)

Ikke alltid greit å dømme på forhånd.. ;)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10016580

Skrevet

Fredrik 90: Er vel å ta litt hardt i? Jeg liker å ligge sidelengs, men jeg hadde blitt kraftig provosert om unge gutter drev med dette på/rett ved en vei der folk ferdes med hund. Spesielt når det ligger tre biler etter hverandre, da er det ofte mye idioti blandet inn i bildet med show offs og den slags... Nekt det eller ei, men det er da "shit happens"...

Nå høres jeg ut som en party pooper men det får så være. Jeg aner ikke hvordan de kjørte, men noen kan faktisk oppleve det stressende og plagsomt at kids flyr lavt rundt i nabolaget og da kan det være en idé å være god nabo og ta hensyn.

Skrevet
Fredrik 90: Er vel å ta litt hardt i? Jeg liker å ligge sidelengs, men jeg hadde blitt kraftig provosert om unge gutter drev med dette på/rett ved en vei der folk ferdes med hund. Spesielt når det ligger tre biler etter hverandre, da er det ofte mye idioti blandet inn i bildet med show offs og den slags... Nekt det eller ei, men det er da "shit happens"...

Nå høres jeg ut som en party pooper men det får så være. Jeg aner ikke hvordan de kjørte, men noen kan faktisk oppleve det stressende og plagsomt at kids flyr lavt rundt i nabolaget og da kan det være en idé å være god nabo og ta hensyn.

+1!!!

skal man sladde får man kjøre plasser hvor det ikke er trafikk/ nabolag/ fotgjengere i nærheten..

Skrevet
":3azw73xd]Femteklassingene ved Øren skole i Drammen ble invitert til juleavslutning, men endte opp på vintermarkering med nisseluenekt.

http://www.f-b.no/nyheter/nektet-nissel ... -1.6662269

Hva i svarte!?!

Dette irriterer meg grønn!

Når vi bodde i Thailand, Etiopia, og Saudi Arabia, så måtte VI tilpasse oss deres kultur!

Det er mange som er flinke, og tilpasser seg vår såkalte "kultur", men det er igjen altfor mange som syter og aldri gir seg før de får det som de vil.

Sorry, men dra så langt vekk herfra om du ikke er fornøyd! Nå har vi vært snille og hørt på hva dere har å si, men det finnes en grense!

Og kan vi få noen politikere og andre folk med litt makt, SOM HAR BALLER? istedetfor disse suppegjøkene som bøyer seg over og får den langt oppi rassen.

Skal de fjerne noe kan det være Halloween, som kun er en greie fra butikkbransjen.

Sånn, da fikk jeg ut litt frustrasjon :)

Ikke alltid greit å dømme på forhånd.. ;)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10016580

Haha, årets tynneste forklaring. Må da i det minste si hvilke minoriteter det er snakk om.

Og det er jo egentlig det samme om det er "norske" eller "utlendinger" som skulle bli spart for julen. Det er en tradisjon!

Skrevet

Kan dere se at jeg har skevet noen vei at jeg synes sånn kjøring er ok? Kan dere det? Jeg var kun sarkastisk mot kvinnen som skrev innlegget i avisa, jeg nevnete ikke "rånerene" med ett komma en gang så hvorfor får jeg slike spørsmål?

Men siden dere spør så synes jeg sånn atferd er helt på trynet, det gir BMW dårlig rykte og er unødvendig! Nå vet ikke jeg hvor dette utspillte seg men at folk skal bli redde er jo ikke bra, men som sagt så velger jeg å ta kvinnens utsagn med en klype salt da noen har en lei tendens til å overreagere unødvendig! Er samme typen mennesker som skriver i avisa at kjøring med raske og bråkete båter om sommern forstyrrer måkene i hekkeperioden og sørger for at måkebestanden forminskes :roll: Lo godt av den ja :wink:

I mine øyne er det kun idioter som holder på slik kjøring på hovedvei, sentrum eller steder der det ferdes folk! Store parkeringsplasser eller øde områder ser jeg ingen gunn til at det skal være farlig med sladding og herjing!

Det er to sider av en sak, selv om jeg ikke forsvarer idiotkjøring på noen måte!

Skrevet

Var ei gammel dame som klaget på en kamerat der vi vokste opp. "Den gule bilen som råkjører rundt her, bla bla bla".

Bilen var en eldgammel Mazda 626 som gjorde 50 på svingete vei, og 95 på E6. Det han derimot hadde var to 12" Cervin Vega i bagasjen, og et helt ok frontsett også. Så det var vel egentlig mer "Den gule bilen med mye lyd, som kjører rundt her"...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...