Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Kanskje det er annerledes her i Norge, men av amerikanske Ferrari-salgsmenn jeg har sett snakke på forum, så sier de aller fleste at det kun er de som ikke har råd som kommer i dress. De som har jævlig mye spenn, kommer visst i jeans og caps og sånt. Det beste eksempelet på at den teorien er korrekt er jo Jay Leno... kul fyr... http://www.jaylenosgarage.com./
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Den er aldeles nydelig den 02´en din Mads... ganz wunderbar...
knut_olestad Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Han som tok det bildet av de som hadde seg på Vinstra ble akkurat tagga i samme bildet hos noen andre, jævli smart Hvem var dette igjen a? For en idiot.. En kompis av meg som knipsa bilde av at ei vennine fikk seg litt og delte det på face, er i alle avisene i dag
316 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Den er aldeles nydelig den 02´en din Mads... ganz wunderbar... Takk for det! Smilebil definitivt.
M|Fjeld Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Han som tok det bildet av de som hadde seg på Vinstra ble akkurat tagga i samme bildet hos noen andre, jævli smart Hvem var dette igjen a? For en idiot.. En kompis av meg som knipsa bilde av at ei vennine fikk seg litt og delte det på face, er i alle avisene i dag Så det bilde ja... Har han på face, men husker ikke hvem det var Jau, står til og med i lokal avisa på disse trakter
M|Fjeld Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6127_n.jpg Den er aldeles nydelig den 02´en din Mads... ganz wunderbar... Henger meg på her Utrolig søt den 02'n din Mads
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Endelig DIMMA! ALDRI mer vakt til alle døgnets tider og forferdelig messe-mat! Skal bli deilig å gjøre hva jeg vil når jeg vil og ha "litt" mer enn 154kr dagen å rutte med Gratulerer! Bare krysse fingra for at ikke HV får tak i deg nå! Var inne 4 dager nettopp, og tjente meg svimlende 660 kroner!
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Fy fader den der humoren til Robert Stoltenberg tåler ikke tidens tann. Allerede godt utdatert, spør du meg.
Jordfræsar Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Rimelig kjedelig ja. Og språket/dialekta er ikke helt på grep...
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Det er jo ikke noe vitser eller noe morsomt bortsett fra det faktum at Stoltenberg spiller mange roller. Og det blir for tynt grunnlag å lage en humorserie (er det humorserie det skal være egentlig?) KUN på det at det er morsomt for en mann å spille diverse kvinneroller.
Jordfræsar Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Ja man følger en transseksuell man og hans karakterer! Hans motto er "It's gøy to be gay!".
fish Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Selv en snømann må holde seg i aktivitet for å holde varmen.
Jordfræsar Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Hahahaha fisken! Burde lage et julekort og sendt til folket Edit. Hehe, husker dere spillet Hugo? Det er tilbake. App store. Han som banka på ruta de og sa siste sjanse osv. epic
hylle Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 se nrk nå, dokumentar om utelivet i stavanger...
m-alpin Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 12 timer til så sitter jeg på toget til Stavanger for å hente ny bil
Anbefalte innlegg