Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Slike pinner for å få ut cdspiller i bil, er det universalsaker for alle merker? Eller har de vert så lure at de har lagd egne saker for hver enkelt modell og årgang kanskje? Eventuelt er det noen anna lur metode å få ut en spiller? Og den frontplata som er rundt spilleren, er det noe triks for å få den av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på All Terrain dekk her? :)

Skal ha på noen All Terrain-dekk på Hiluxen til sommeren. Og står mellom BF Goodrich og General Grabber. Men er usikker på hvilken vi skal velge.

http://www.bfgoodrichtires.no/bfgoodric ... 75994.html

http://www.generaltire.com/tires/Grabber-ATsup2-sup

Jeg hadde 32X11,5 Mud King på gamle Luxen min, var egentlig ikke så mye støy, men hvis du kjører mest på vei så ville jeg gått for General Grabber, synes BF sine AT dekk slites veldig fort , dessuten er de helt ubrukelige på vinterføre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjelden så stor forskjell på slike dekk, kommer mest ann på om du skal kjøre mest på vei eller utafor, for de bråker endel på asfalt.

Skal igrunn brukes på vei. Men også en del skogsveier da mine foreldre er aktiv på "Stikk UT"- postene i Romsdal. Det er vel i hovedsak for at det ser bedre ut enn vanlige dekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg kjørt min Hi Lux på hjula fra Halden til Finland med Mud King hjula for å delta i Nordisk mesterskap i biltrail , gikk helt utmerket å ligge i 120-130 på motorveien (hadde 2 liter bensinmotor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg kjørt min Hi Lux på hjula fra Halden til Finland med Mud King hjula for å delta i Nordisk mesterskap i biltrail , gikk helt utmerket å ligge i 120-130 på motorveien (hadde 2 liter bensinmotor)

Okei. Prøvde å søke på Mud King, men fant ikke ut hvem som produserer de. Hvilken produsent er det som lager disse Mud King? :) Ble litt nysgjerrig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...