Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God (h)jul til dere alle! Bilen min har vert en kjekk bil i år, og får derfor 4 gaver fra meg :) (Coilovers, nye nyrer++)

Skrevet

Da var julemiddagen i magen. :-) Ribba ble servert med alt tilbehør. I det ene glasset ble det Voga rødvin og i det andre glasset ble det WIIBROE Årgangsøl 2011. Ett godt øl med hele 10.6 % vol. En relativ søt og kraftig øl som en god motvekt til salt/fet ribbe.

God jul folkens. :santa:

Btw, 6 åringen i huset spurte nå om jeg bare skulle sitte på dataen eller feire jul i kveld... :shock:

Skrevet

Har vært en meget bra dag så langt.

Satte 400kr inn på unibet for å underholde meg selv på spilleautomatene. Etter noen få minutt var jeg oppe i 2500kr. Fant ut at jeg måtte ha brukt opp flaksen min, så jeg overførte dem tilbake på konto.

For litt siden kjeda jeg meg igjen og satte inn 300kr på betsafe istedet. Spilte på samme typen automat og gikk ut av leken med 1500kr. :)

Totalt overskudd kr 3300. :) Nå gir jeg meg mens leken er god.

Skrevet
Har vært en meget bra dag så langt.

Satte 400kr inn på unibet for å underholde meg selv på spilleautomatene. Etter noen få minutt var jeg oppe i 2500kr. Fant ut at jeg måtte ha brukt opp flaksen min, så jeg overførte dem tilbake på konto.

For litt siden kjeda jeg meg igjen og satte inn 300kr på betsafe istedet. Spilte på samme typen automat og gikk ut av leken med 1500kr. :)

Totalt overskudd kr 3300. :) Nå gir jeg meg mens leken er god.

Skjedd med meg å. Bare å gi seg med en gang. Eller spiller man bare mere å taper masse penger :P

Skrevet

Pengene er allerede satt på overføring til kontoen min. :) Jeg tør ikke å prøve mer nå, har latt meg rive med før.

Jeg fikk ivertfall dekka det jeg måtte ut med for å kjøpe ny telefon her om dagen. Sier meg fornøyd med det. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...