Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er vel det eneste som er positivt å si om dem :lol:

Ikke langt unna sannheten det nei. Det, og sikkerhetsfølelsen. Jeg kræsja med en Cross Country i en Subaru Legacy '94. Min Legacy ble most 30-40 cm. innover, han andre fikk riper på fangern (true story).

Skrevet
Det er vel det eneste som er positivt å si om dem :lol:

Ikke langt unna sannheten det nei. Det, og sikkerhetsfølelsen. Jeg kræsja med en Cross Country i en Subaru Legacy '94. Min Legacy ble most 30-40 cm. innover, han andre fikk riper på fangern (true story).

Satt på med en Golf mk1 for fem år siden. Det var på holka og vi kjørte i 15-20 km/t, men dessverre ville ikke bilen svinge og vi for rett frem i en sving og traff en Subaru Impreza. Golfen fikk en såvidt synlig bulk, riper og knust fremlykt, som igrunn er ingenting. Subaruen fikk STOR bulk, skjev forstilling ++ som jeg ikke husker og totalt på verksted en kostnad på mellom 50-60 000. Det kan hende at noe av den summen var fra noe som var fra før, men Subaru-eieren gav skylden på han jeg satt på med, vi tror dette er mye mulig. Men likevel ble Subaruen ukjørbar etter denne hendelsen.

Skrevet

Jeg kjøper aldri slike juleCDer, men satt å leste bakpå en veldedighetscd som står på disken på jobben. Der så jeg at Vinni skulle ha en sang. Sjekket denne ut når jeg kom hjem og vil absolutt påstå at Vinni leverer her:

evnt. live i en finere forsamling eller no:

Skrevet
god jul alle sammen... :):santa: blir ikke noe :drink: her i jula

får håpe jeg ikke blir utkallet på vakt (har mekaniskvakt hos smelteverk) :roll:

forige jul blei det 48 timersskift ringt og utkallet midt under julemiddagen :evil:

Skulle aldri skrevet dette.. *bank i bordet* godnatt

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...