Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dusja ene katta mi i dag! Han likte det! :shock: Sto helt rolig mens jeg spyla'n! :mrgreen: Spesielt.

Vann er da ikke farlig! Legg merke til at det er 10cm med vann i vasken :P

385534_346302245383253_100000104424938_1589334_2015575928_n.jpg

Skrevet
Godt å se at du lever Yngve! Var 0.5 meter fra å kjøre i et tre i natt! Det gikk bra! :wink: Endelig fått tilbake strømmen nå!!!

Høres ut som det er mer flaks at du lever. :P

Har kost meg i bølgene jeg. Sov som en stein gjennom stormen.

Skrevet

Mine drikker også fra vasken, men det er litt mer vann i dusjen da. Og jeg spyla ordentlig ;)!

Ja, trodde det skulle smelle... Så ringte jeg 110 for å be dem fjerne det, med sikkert 1,7 i promille! :mrgreen:

Skrevet

Kattene våre er psykopater når det gjelder vann... hansker og tykk bukse og sko om de skal vaskes/dusjes...

Er forresten 9grader og vindstille her nå...helt tørt ute..Lurer nesten på å sette på sommefelgene igjen...

Skrevet

Jess, da topper vi julehelga med at d er lekasje på taket inne på badet.. Drypper rett på gulvet. Å nei, det er ikke vannrør som går over der, da 2.etg ikke har vann.. F A E N

Skrevet

Uaktuelt og sette opp stige for å finne lekasjen utvendig.. å tette bare taket på badet inne vil jo føre til at vannet bare tar en annen vei.. Så det er også uaktuelt ! :)

Skrevet

Får ta det i morgen.. Gidder ikke gjøre noe i kveld ;) De får jo heller ikke gjort noe :lol:

Værfaste som vi er så er det kun utvei..! Skal bli moro å se hva som skjer i natt av ødeleggelser..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...