Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke egentlig :P Derfor jeg sitter oppe enda.. :P haha. Akkurat ferdig å se Four lions, anbefales på det sterkeste :lol:

Men påtide å køye tenker jeg! godt med ferie :D

Skrevet

Er det ikke gøy når det er litt action på jobb?

Kun få dager igjen til jeg går ut i 10 ukers pappaperm :)

Lurer forresten litt på gamle 1-serie som konebil. F.eks. 116i. Er det lurt?

Skrevet
Er det ikke gøy når det er litt action på jobb?

Kun få dager igjen til jeg går ut i 10 ukers pappaperm :)

Lurer forresten litt på gamle 1-serie som konebil. F.eks. 116i. Er det lurt?

Ja skulle tru det er lurt, må jola fruen få kjøre kvalitet :D

Skulle gjerne sluppet og vært på jobb selv, det og være it konsulent når nesten alle firmaene har romjuls fri rundt her er ganske tamt :\

Skrevet

Ja tror det, begynner å bli fornuftige priser og godt utvalg av dem :)

Det vil jeg tro er tamt ja. Men noen må jobbe slik at ikke alt stopper opp.

Godt vi har internett :) Man kan lure på hvordan man klarte seg uten..

Skrevet

Internett er gull vært ja :D

Ja de 1 seriene har fått noen fine priser den siste tiden ja, vurderer en 1 serie selv snart hvis jeg skal selge 3 serien min :D

Skrevet

Så en 1-serie hos Bilia igår som var mørkblå, hvitfelger, hvite sidespeil og hvite detaljer her og der (både eksteriør og interiør). Uansett, disse bilene ser mye tøffere ut i virkeligheten enn på bilder. Gode å sitte i også med sportsseter. God kandidat til bil nr. 2 når den tid kommer.

Skrevet
Så en 1-serie hos Bilia igår som var mørkblå, hvitfelger, hvite sidespeil og hvite detaljer her og der (både eksteriør og interiør). Uansett, disse bilene ser mye tøffere ut i virkeligheten enn på bilder. Gode å sitte i også med sportsseter. God kandidat til bil nr. 2 når den tid kommer.

Snakker du om nye 1-serie eller? Lå bak en ny sølvfarga på vei til jobb. Liker ikke helt baken på den..

Skrevet

Snakker du om nye 1-serie eller? Lå bak en ny sølvfarga på vei til jobb. Liker ikke helt baken på den..

Er den nye ja, stod en god del lina opp inne hos Bilia i Lier.

Skrevet

X2!

Jeg har venta på vær i nesten en uke, hadde gått på veggen hvis jeg ikke hadde internett å slå ihjel tiden med. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...