Julianv Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Ikke egentlig Derfor jeg sitter oppe enda.. haha. Akkurat ferdig å se Four lions, anbefales på det sterkeste Men påtide å køye tenker jeg! godt med ferie
VegarVS Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 tilbake på jobb igjen gitt! jaja, bare for 3 dager heldigvis
wicky124 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Digg med romjuls åpent...skjer ikke en shit på jobb... får god tid til å se på filmer og diverse...
André78 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Er det ikke gøy når det er litt action på jobb? Kun få dager igjen til jeg går ut i 10 ukers pappaperm Lurer forresten litt på gamle 1-serie som konebil. F.eks. 116i. Er det lurt?
StianA Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Er det ikke gøy når det er litt action på jobb?Kun få dager igjen til jeg går ut i 10 ukers pappaperm Lurer forresten litt på gamle 1-serie som konebil. F.eks. 116i. Er det lurt? Ja skulle tru det er lurt, må jola fruen få kjøre kvalitet Skulle gjerne sluppet og vært på jobb selv, det og være it konsulent når nesten alle firmaene har romjuls fri rundt her er ganske tamt :\
André78 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Ja tror det, begynner å bli fornuftige priser og godt utvalg av dem Det vil jeg tro er tamt ja. Men noen må jobbe slik at ikke alt stopper opp. Godt vi har internett Man kan lure på hvordan man klarte seg uten..
Telcontar Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Hjemmekontor i romjula, sitter pakket inn i dyna, lappis i fanget og musikk på øra. Skulle vært sånn året rundt
StianA Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Ja tror det, begynner å bli fornuftige priser og godt utvalg av dem Det vil jeg tro er tamt ja. Men noen må jobbe slik at ikke alt stopper opp. Godt vi har internett Man kan lure på hvordan man klarte seg uten.. Internett er gull vært ja Ja de 1 seriene har fått noen fine priser den siste tiden ja, vurderer en 1 serie selv snart hvis jeg skal selge 3 serien min
Telcontar Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Så en 1-serie hos Bilia igår som var mørkblå, hvitfelger, hvite sidespeil og hvite detaljer her og der (både eksteriør og interiør). Uansett, disse bilene ser mye tøffere ut i virkeligheten enn på bilder. Gode å sitte i også med sportsseter. God kandidat til bil nr. 2 når den tid kommer.
André78 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Sånn går nu dagan.. Noen som vet om noen kule apps til iphone? Gjerne bilrelatert
André78 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Så en 1-serie hos Bilia igår som var mørkblå, hvitfelger, hvite sidespeil og hvite detaljer her og der (både eksteriør og interiør). Uansett, disse bilene ser mye tøffere ut i virkeligheten enn på bilder. Gode å sitte i også med sportsseter. God kandidat til bil nr. 2 når den tid kommer. Snakker du om nye 1-serie eller? Lå bak en ny sølvfarga på vei til jobb. Liker ikke helt baken på den..
Telcontar Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Så en 1-serie hos Bilia igår som var mørkblå, hvitfelger, hvite sidespeil og hvite detaljer her og der (både eksteriør og interiør). Uansett, disse bilene ser mye tøffere ut i virkeligheten enn på bilder. Gode å sitte i også med sportsseter. God kandidat til bil nr. 2 når den tid kommer. Snakker du om nye 1-serie eller? Lå bak en ny sølvfarga på vei til jobb. Liker ikke helt baken på den.. Er den nye ja, stod en god del lina opp inne hos Bilia i Lier.
Yngvejos Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Ja tror det, begynner å bli fornuftige priser og godt utvalg av dem Det vil jeg tro er tamt ja. Men noen må jobbe slik at ikke alt stopper opp. Godt vi har internett Man kan lure på hvordan man klarte seg uten.. X2! Jeg har venta på vær i nesten en uke, hadde gått på veggen hvis jeg ikke hadde internett å slå ihjel tiden med.
Anbefalte innlegg