Jordfræsar Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Tipper du også var sykelig opptatt av Lollo & Bernie også 316
Kjexx Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Da var ferien i år bestilt. Det ble 8 dager i en 3 roms suite på Radisson`s Blu Resort Arguineguín Gran Canaria 5 stjerner +, 58.000 spenn.. Tror det blir jævlig bra.
Larsinnj Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Har faktisk fått heeelt dilla på sangen her! Den er vel litt spesiell kanskje, men jeg liker'n!
316 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 58 000? Håper du kødder? Hadde ikke reist til Gran Canaria SAMME FAEN HVOR for 58 000!!!
Azeton Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hvem står bak eller styrer E30meet-brukerkontoen, noen som vet? Lurer bare på hvilken brukere som er initiativtakerne Mener det er Hylle som gjør det.
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 http://www.brunogblidmodell.no/submissi ... e-tokle-2/ Det snøbildet er tatt rett borti gata her.. hun kunne da for faen ha sagt fra først
Azeton Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 http://www.brunogblidmodell.no/submissions/stine-tokle-2/Det snøbildet er tatt rett borti gata her.. hun kunne da for faen ha sagt fra først hu der var ikke værst.. du har sansen for tokle?
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Ja det er noe med de Toklejentene Jeg har da de fineste naboene, regner med at det er jeg som trekker ned gjennomsnittet der altså Grattis med dagen Jørgen
noekult Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hvem står bak eller styrer E30meet-brukerkontoen, noen som vet? Lurer bare på hvilken brukere som er initiativtakerne Mener det er Hylle som gjør det. Takk Seriøst gutter, hvis dere skal gjøre en ting i 2012 som bilfolk så er det å besøke 24-timers Nürburgring løp! Anbefaler på det varmeste 2 videoer fra YouTube.com/drive (ny kanal, få med deg den!): Jeg kommer aldri til å glemme følelsen da vi stod ved gjerdet ved rettstrekka og spiste pommes frites mens SLSer og R8er og GT4 M3er dundra fordi i 300 km/t+ Og synet da de forbikjørte pingle-Z4ene og standard-M3ene, hahaha, så ut som dem stod stille i forhold... Du tror liksom den superbredda Z4ene holdt drithøy fart også kommer det en sving der den blir spist av bola 911er, som om en 320d ble forbikjørt av en M3... Pzzzeooowwww! Jeg skal bruke pengene i år på å ordne E28en, men hvis dere har penger og tid, vurder sterkt å gå, jeg har hvertfall mange sterke og flott minner for livet fra turen min i 2011 (hvis du ikke har sett tråden enda så kan du lese den her: viewtopic.php?f=9&t=194879 )
Anbefalte innlegg