Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var ferien i år bestilt. :) Det ble 8 dager i en 3 roms suite på Radisson`s Blu Resort Arguineguín Gran Canaria 5 stjerner +, 58.000 spenn.. Tror det blir jævlig bra. :)

Skrevet
Hvem står bak eller styrer E30meet-brukerkontoen, noen som vet? Lurer bare på hvilken brukere som er initiativtakerne :)

Mener det er Hylle som gjør det.

Skrevet

Ja det er noe med de Toklejentene :)

Jeg har da de fineste naboene, regner med at det er jeg som trekker ned gjennomsnittet der altså :P

Grattis med dagen Jørgen :)

Skrevet
Hvem står bak eller styrer E30meet-brukerkontoen, noen som vet? Lurer bare på hvilken brukere som er initiativtakerne :)

Mener det er Hylle som gjør det.

Takk :)

Seriøst gutter, hvis dere skal gjøre en ting i 2012 som bilfolk så er det å besøke 24-timers Nürburgring løp!

Anbefaler på det varmeste 2 videoer fra YouTube.com/drive (ny kanal, få med deg den!):

Jeg kommer aldri til å glemme følelsen da vi stod ved gjerdet ved rettstrekka og spiste pommes frites mens SLSer og R8er og GT4 M3er dundra fordi i 300 km/t+ Og synet da de forbikjørte pingle-Z4ene og standard-M3ene, hahaha, så ut som dem stod stille i forhold... Du tror liksom den superbredda Z4ene holdt drithøy fart også kommer det en sving der den blir spist av bola 911er, som om en 320d ble forbikjørt av en M3... Pzzzeooowwww! :D

Jeg skal bruke pengene i år på å ordne E28en, men hvis dere har penger og tid, vurder sterkt å gå, jeg har hvertfall mange sterke og flott minner for livet fra turen min i 2011 :) (hvis du ikke har sett tråden enda så kan du lese den her: viewtopic.php?f=9&t=194879 )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...