Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
selvfølgelig.. Hvis ikke hadde alt av styrejern vært borte på den turen

Pluss at plastsleidene dine hadde smeltet :)

Skrevet

Var så inn i helvete dum og la sammen to 80 skilt som stod på hver sin side av veien..... og ble tatt for det. Kjørte helt ny Ford Mondeo, men i avisa så hadde bilen skiftet kjønn og blitt BMW.

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=213023

Hjelp, noen? :P Lukter bensin av hele bilen, til og med når den står stille.

Kan du vennligst slutte å spamme? Det er skikkelig irriterende merker jeg!

Du har jo tråden i teknisk, tenk hvis alle som slet med bilen skulle spamme like mye som det du gjør.

#-o:roll:

Hvis det lukter bensin og du ikke skjønner greia, putt den på verksted/spør en kyndig kompis.

Synes at tulletråden er veldig underholdende, blir nesten litt glad hver gang jeg har etpar sider å ta igjen :oops: Vil jeg lese om folks biltrøbbel leser jeg teknisk, dette er tulletråden \:D/

Nei nå for du ta og gi deg! Det må da være lov å spørre om noe her da det er lite fart i Teknisk! Skjønner at fyren er desperat og da må vi kunne hjelpe hverandre, tulletråd eller ikke

Nå har heldigvis ikke alle her inne problemer med bilen samtidig, så slik kan man ikke tenke.

Det må da være skikkelig slitsomt å la seg irritere av så små ting, er jo bare å scrolle videre nedover :)

...Du irriterer deg jo over min irritasjon... Så.. Hva gjør deg bedre? :wink:

Den får du gnage litt på..

Jeg er vel gammeldags, men når jeg var ung var det uhøflig at mase 4-5 ganger på 2-3 sider i feil forum.. Dog er jeg selvfølgelig en mann for min hatt så mener det store flertall at jeg har ødelagt ro og fred skal jeg selvfølgelig ta dette til etteretning!

Jeg må forøvrig tillegge at det virkelig ikke er lett at finne en bensinlekkasje over internettet. Jeg håber at fremtiden bringer en device for feilsøking via dette fantastiske virrvarret av bokstaver, bilder og video.

Tuddelu! :smoking:

Skrevet
Jeg elsker promillekjøring, føler meg uovervinnelig. Derfor gjør jeg det så ofte som mulig!

01/01-2012 klokken 0210 mottok Nødtelefonen en samtale ang en bilulykke.

En sønn var hjemme med og drakk hos sine foreldre og begynte å krangle om et eller annet en stund over midnatt.

Etter en stund fikk faren han endelig i seng. sønnen var da veldig beruset eller "Drita" som man kan si...

Faren satt seg ned og slappet endelig av mens han snakket på tlf med en kompis.

Klokken 0210 oppdaget moren at bilen til sønnen var vekke.

Faren la på tlf. Og de kjørte ut for å lete etter han.

De tenkte at de nok kom til å finne han utfor veien sikkert ikke lang hjemmefra pga hans tilstand.

De leitet en stund men fant han ikke.

Så ringte Politiet og sa at sønnen var innblandet i en dødsulykke og en var fløyet til sykehus. Mest sannsynligvis var sønnen deres den som var overlevd.

Dagen etterpå våknet sønnen på sykehuset og husket ingenting fra hendelsen. Han husker han var hjemme hos mor og far og hadde det hyggelig.

Så våknet han og spurte sykesøsteren hva som var skjedd.

Hun forklarer at han hadde 2,5 i promille da bilen hans kom over i motsatt kjørefelt og traff en motgående bil.

I den bilen satt det en 30 år gammel mann som døde momentant.

I dag skal 30 åringen begraves. Og livene til familien hans, han som overlevde og familien til han som overlevde kommer til å være forandret for alltid.

IKKE KJØR I FYLLA FOLKENS!!!

Skrevet
Mindre for fort kjøring? Vel, Zibri du hadde 100 i 50 sone. Du fikk 16 mnd på lappen? Må du sone også?

Sent from my GT-P1000

sing Tapatalk

Jeg har hatt 180 i 60 sone. Godt det er lenge siden og mer fornuft har grodd seg til oppe i bollen.. :)

Så ille har jeg aldri vært, men jeg har noen fryktelig dumme forbikjøringer på samvittigheten.. Ikke mye tålmodighet å spore når en er 19 år, kjører et supertregt vrak og irriterer seg grenseløst over nederlandske bobilturister på svingete fjellveier der man helst vil ha veien for seg selv...

Skrevet
selvfølgelig.. Hvis ikke hadde alt av styrejern vært borte på den turen

Pluss at plastsleidene dine hadde smeltet :)

Haha, Det er sant.. Ikke det at de har så godt av og kjøre på vei uansett :)

Det promille innlegget mitt var ikke ment veldig seriøst, jeg begynner og bli gammel :wink:

På kanten forbikjøringer kan være og er som regel veldig farlig noekult.. Du har fortsatt en treig 518 :wink:

Skrevet

Ikke sant, en annen gang i påsken skulle jeg rekke butikken for å kjøpe øl da jeg plutselig ser en sl500 som virket kjent som nærmet seg enden av en strekning. Jeg husket denne fra tidligere en gang hvor han kjørte forbi meg og en kamerat som var ute å prøvde en chip i 4x4 turbo vektra`n hans.. Denne gangen er det min tur tenkte jeg, gira ned og flesket til med min 1,8 golf 3. Kjørte forbi han så det skrek etter. Hadde sikkert 70 kmt mer en han. Haha gamle svettpung i slPenisforlenger tenkte jeg. Parkerte på utsiden av butikken, gikk inn og kjøpte øl. På utsiden av butikken ved bilen min stod krølla som jeg kjørte forbi, han skulle gi meg juling osv fordi jeg kjørte forbi han. Måtte omtrent dytte han vekk for å komme meg inn i bilen. Vet ikke hva som gikk av han jeg men han tålte ikke å bli forbikjørt av en sliten golf hvertfall. :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...