Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Kjeder meg såppas på jobben at jeg rett og slett har undersøkt mitt eget urin under microskop..
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Kjeder meg såppas på jobben at jeg rett og slett har undersøkt mitt eget urin under microskop.. Hva jobber du med iom at du kan det ?
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Så på to microskopiske luftbobler, man kan faktisk se den kjemiske bindingen. Altså molekylmassen. 1,008+16+16 * 6,02*10^(23) Jobber med kjemi og prosesstyring.
Kjexx Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Fant du noe interessant da? Knabba du denne fra facebooken min eller? Don't argue with idiots, they bring you down to their own level and beat you with experience
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Fant du noe interessant da? Knabba du denne fra facebooken min eller? Don't argue with idiots, they bring you down to their own level and beat you with experience Hæ?
Clerion Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Som alltid når en normann gjør det dårlig i sport er det å finne en unnskyldning. Petter selv sier at han har dårlig form men, NEIDA. Det skal vi ikke godta. Dårlig glid var helt klart grunnen http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/art ... d=10074595 Han er ikke supermann, og når han selv tilogmed har kommet ned på jorda, bør de rundt ham ihvertfall ikke være noe dårligere.....
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 flonoen, S.Hafsmo: Ta sikkerhetskopi av save data og lever maskina inn. Jeg fikk ny PS3. De hos PS3 har lav terskel for å gi ny maskinvare enn å fikse maskinproblemer. Min overopphetet da jeg kjøpte GT5 (lol) og da jeg fikk den tilbake så bråkte vifta mer enn min 360,da fikk jeg ny maskin bare halvår før garantislutt (5 år). Playstation 3 suger virkelig. henger seg hele tiden, restarter seg selv midt under spillene, og jaggu tror jeg at venstre stikke har kortsluttet totalt og aktiverer alle knappene ved bruk. Jeg sliter litt med at den klikker litt når jeg spiller gt5 til tider. Bare i menyene, og stort sett bare når jeg går ut og inn av online-lobbyen tror jeg. Merket ca INGEN forskjell når den store updaten på 1gig kom som liksom skulle ta knekken på innlastingstidene. Fy faen så dårlig GT5 er på lastetider! Forza er jo som en drøm, alt av menyer laster på sekunder! Egentlig er GT5 en eneste stor skuff, kun ringen er betydelig bedre på GT5 enn Forza.
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Tror jeg er en av de ytterst få som enda ikke har investert i xbox eller ps3...
Shattered Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Tror jeg er en av de ytterst få som enda ikke har investert i xbox eller ps3... X2! Hadde en Ps3 som jeg kjøpte for 7000 kr i 2008, solgte den noen måneder senere for 4000 kr 60gb. Nå angrer jeg! Men tror heller jeg vil ha 360
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg har fremdeles nintendo 8bits liggende... kanskje jeg skal få satt i stand den...
Shattered Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hva er forskjellen på xenon-pærer og vanlige? Vet at det er fargen, men er det sterkere lys?
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Takk for tipset noekult, men tror ikke jeg gidder ta meg bryet. Skjer ikke så veldig ofte, og er heller skjeldent at jeg spiller på den.
Dirty Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/nors ... cead8395ec snakk om å være tilbakestående
Anbefalte innlegg