wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 ahaa... da var det jo ikke rart de stengte sidene..
316 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Da var årets ferietur bestilt. Den går til Tyrkia i perioden 14.8-28.8 !
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 http://www.tv2.no/underholdning/broom/v ... 59476.html Tommel opp for denne karen!
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er selv imot gjennomsnittsmåling (rett og slett fordi jeg synst det går treigt nok på norske veier som det er), men har ikke noe tru på at disse boksene vil skape særlig trafikkfarlige situasjoner.
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Det bedre er at det neppe vil være fartskontroller på de strekningene... Ta av skiltet og kjør på! Husker de frustrerte meg skikkelig i fjor sommer. Kjørte forbi den første, tankene gikk til andre ting i samtale med sidepassasjer og jeg husket ikke å ha kjørt forbi den andre... Haha... Kjørte sakte i noen km da ja, før folk begynte å forbikjøre og jeg tok hintet om at strekninga var ferdig Craaaap... Men, det er effektivt for å sørge for at folk skal kjøre under fartsgrensa, da....
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Man kan si mye slemt om FRP! Både seksualforbryere, pedofile, horebukker og fyllekjørere MEN de står på bilistenes (oss)side, både når det gjelder bilavgifter, veiutbygging og fotobokser! Hvor lenge har de ikke snakket om at skal vi ha nyere bilpark så må vekt og hk avgift fjernes, da nye sikkre biler ofte har mer heste og veier mer! Det er jo nettopp det dem andri idiotene på stortinget ikke skjønner, eneste de tenker på er å redde verden med å senke norske billisters CO2 og NOx utslipp Karl I Hagen foreslo for en tid tilbake en fast diesel og bensin pris på 11 kr litern, går oljeprisen opp så kuttes drivstoff avgiften for å kompensere slik at prisen stadig holder 11 kr! Og hvem vil ikke ha ut han satans Mullar Krekar og resten av asylsøkerne som voldtar og stjeler, JO Frp! Kanskje hadde vi sluppet Utøya tragedien også hadde vi hatt Frp i regjering, hvem vet. De får nok min stemme med neste valg også gitt
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er vel mange etnisk norske som også begår voldtekts forbrytelser... Og var visst en etnisk norsk person som begikk ugjerningene på utøya. Frp hadde nok ikke klart å unngå det... og han fotoboksmannen er vel en fast horekunde? lenge leve FrP
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Horekunden ja. Han bryr seg nok veldig om folkets vel, når han velger å pule damer som kan være innblandet i menneskehandel for alt han vet... Scumbag politiker, preiker som om han bryr seg, vil egentlig bare ha stemmen din...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er mer høyre mann jeg, frp er bare en gjeng med raringer..
S.Hafsmo Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er det virkelig noen her som er så ufattelig korttenkte at dere velger basert på bagateller som bilavgifter, bensinpriser, veiutbygging og fotobokser? Tror kanskje enkelte hadde hatt godt av en tur ut av landet for å få litt perspektiv på hvordan ting faktisk kan være, og hvor godt man faktisk har det her i landet. Jovisst er det ting som kunne vært gjort annerledes, men jevnt over synes jeg politikerene i Norge har gjort en relativt god jobb,
Nytern Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg synes litt synd på mennesker som er så ensporede at de stemmer FRP. Når man driter i alt annet og stemmer FRP pga løfter om bedre veier, billigere drivstoff og nyere bilpark synes jeg at noe skurrer litt.. Kunne ikke brydd meg mindre om hva politikerene innad i FRP driver med, ingenting overrasker når det gjelder den gjengen. Edit: Det å si at Utøya tragedien kunne vært unngått hvis FRP satt ved roret er bare så ufattelig lavmål.. Bekrefter bare fordommene jeg har mot folk som stemmer på dette partiet.
Anbefalte innlegg