Sandersen Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Sidens bil! Innlegg nr 2600.. ^^ Jeg vil ha en s2000. Noen som vet hvordan bankene stiller seg til billån på en bil som er 10-12 år gammel? Kommer helt an på åssen forhold du har til banken din det, å helt sikkert kjøpssum. Men de var behjelplige på min sunny gti-r ihvertfall. Å det er en 92`
flonoen Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Kommer vel mye an på banken. Noen opererer med nedbetalingstid+bilalder på 10, 12 eller 13 år, noen gir lån uten sikkerhet eller kausjonist og så videre. Fikk ikke låne litt småpenger til å kjøpe m3'en min for hos Gjensidige bank som jeg har huslån hos, ringte lokalbanken min og fikk lån over telefon. Pengene var tilgjengelig i nettbank en halvtime etter at jeg ringte de. Var egentlig tenkt å fase ut lokalbanken da jeg er totalkunde hos Gjensidige, men den opplevelsen gjør at jeg kommer til å beholde mine kontoer hos lokalbanken. Er ikke alltid jeg har 100-150k disponibelt når jeg får lyst å handle noe rask, og da er det greit å vite at en har en bank en kan stole på. Kanskje de hadde protestert om jeg spurte om 300k til en s2000. Edit: Dette var til wicky og rublings, var sneket seg noen poster imellom her.
Dan Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Jeg vil ha en s2000. Fant bare 1 på finn. Er det virkelig så få av disse til salgs?
Jordfræsar Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Tok bare en tur opp på en svær parkeringsplass og parkerte. Det utarta seg til vill sladding og tap av førerkort.. Lang historieeeee Får det igjen om 3 uker da Bildet ditt minner meg om zibba innpå her... men er vel kanskje like greit når du var så smart som han også
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Han kjørte i 90 i 50 sona.. Stor forskjell på det og meg som fikk litt sladd på speilblank is i 20km/t
joachim sørlie Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Får vell bare ønske deg vellkommen i L klubben da Markus
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Jo takk.. Er ikke så farlig, har ikke bil og bruker ikke bil.. Så jeg overlever
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Det er obligatorisk med L som avatar når man mister lappen.
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Da er det jo no biggie da.. Tja.. Er smålig irriterende.. Kunne helt fint vært unngått, trenger også førerkort i jobbsammenheng
Kvasi Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Er elsk å ha automat på en cab Automat er alltid feil, har jeg alltid syntes. Men så kjørte jeg en E60 120 mil for etpar dager siden og da ble det plutselig greit. Forskjell på hvem som har lagd girkassa altså..
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 "Aylar Lie har tidligere spilt i sigøynerkvinne i film, men nå er hun klar for en mer vant rolle som artist i «Hotel Cæsar" Hmm.. Den filmen ja..
Kvasi Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Syns det er litt tidlig å gi slipp på julestemninga allerede, så George Michael får ta en på tampen http://www.youtube.com/watch?v=1gPFX-Pq ... ture=share
Anbefalte innlegg